Multiloft – wizytówki z dodatkiem tęczy

Dorota Wanat
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Wizytówka jest w biznesie niemal tak ważna, jak uścisk dłoni. Mówi wiele nie tylko o nas samych, ale przede wszystkim o jakości naszych usług. Czas na nowe rozwiązanie: poznaj wizytówkę multiloft! 

Wizytówki multiloft są nie tylko efektowne, ale także trwałe. Ich najważniejszym elementem jest cienki papier (multiloft), który tworzy dwie warstwy – wewnętrzną i zewnętrzną. Zwykle są one białe, choć nie jest to regułą. W środku umieszcza się grubszą warstwę (lub warstwy) kolorystyczną. Wszystkie części połączone są bez klejenia na mokro, co wpływa na większą sztywność papieru. Dzięki temu wizytówka typu multiloft jest twarda, odporna i nie ulega łatwemu zgnieceniu w kieszeni marynarki czy w jednej z zakładek portfela. Druk odbywa się na dokładnie tych samych zasadach, co wizytówek tradycyjnych. Dodatkowo można wybrać dowolne laminowanie (matowe lub połyskujące), typ tłoczenia (wklęsłe/wypukłe), a także gramaturę, rodzaj papieru (np. ekologiczny) i rodzaj zadruku. 

Do wyboru, do koloru

Głównym punktem programu jest jednak kolorowa warstwa wewnętrzna. Układ wizytówki multiloft powoduje, że otrzymujemy interesujący efekt barwnych brzegów. To detal, który potrafi przyciągnąć uwagę. Kolor nie zaburza kompozycji, a grubsza faktura dodaje całości nutki eleganckiego profesjonalizmu. 

Tęczowy deseń
(fot. Sean Sinclair, źródło: unsplash.com)

Barwy same w sobie przekażą klientom lub partnerom biznesowy pewien komunikat i dzięki temu wesprą Twoje cele sprzedażowe w dyskretny sposób. Wybór nietypowego koloru nie tylko zaciekawi odbiorcę, ale też zapadnie mu w pamięci na zdecydowanie dłużej, niż chłodna biel i klasyczna czerń. Nie ma nic złego w tradycji, ale takich wizytówek jest po prostu cała masa, więc mogą „zginąć” w gąszczu innych. 

Duży wybór kolorów oferowany obecnie przez drukarnie daje szerokie możliwości skomponowania spersonalizowanej wizytówki, która podkreśli osobowość zamawiającego lub nawiąże do komunikacji wizualnej jego firmy. Jeśli będziesz miał problem z odpowiednim doborem kolorów, nic straconego – większość firm z tej branży ma w swojej kadrze grafików i konsultantów, którzy pomogą rozwiać Twoje wątpliwości i wybrać najlepszy projekt.

Wizytówki multiloft występują też w wersji magnetycznej (jedna z warstw zbudowana jest wówczas z podłoża magnetycznego) oraz – co jest szczególną gratką dla fanów technologii – wersji NFC, która ma specjalny chip, zawierający najważniejsze dane kontaktowe w formie cyfrowej. 

Jaki format wybrać?

Na rynku dostępne są 3 główne formaty wizytówek multiloft. Wiele zależy od specyfiki Twojej branży i stylu życia grupy docelowej. Do wyboru masz:

  • 85×55 mm – format kompaktowy, który – dzięki rozmiarowi przybliżonemu do rozmiaru karty kredytowej – bez problemu zmieści się w każdym portfelu czy wizytowniku;
  • 90×50 mm – to najchętniej wybierana, standardowa opcja. Właśnie dlatego warstwa kolorystyczna będzie tutaj odgrywała jeszcze większe znaczenie niż w przypadku pozostałych formatów.
  • 65×65 mm – czyli kwadrat. Coś dla tych, którzy chcą wyróżnić się nie tylko kolorem, ale także kształtem. 

Zalety oryginalnej wizytówki

Kolorowe okna budynku
(fot. Scott Webb, źródło: unsplash.com)

Choć nie każdy odważy się na kolorową wizytówkę, warto wziąć pod uwagę kilka zalet takiego rozwiązania. 

  1. Zwraca uwagę – wizytówka, jako ważny element komunikacji biznesowej, powinna wpadać w oko i pomóc zapamiętać odbiorcy to, co najważniejsze: nazwę firmy, jej kolorystykę oraz logo. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.
  2. Esencja informacji – dobrze skonstruowana wizytówka zawiera najistotniejsze informacje w skondensowanej formie. Dodatek kolorów doda im oryginalności.
  3. Prezentacja firmy – niestandardowe rozwiązania nie tylko pokazują odwagę i dystans do siebie, ale sugerują też, że jako firma jesteś w stanie zapewnić coś więcej niż konkurencja. 

Pamiętaj, że tak samo, jak dbasz o profile biznesowe w mediach społecznościowych czy gadżety firmowe, tak samo (a może nawet bardziej!) należy zadbać o wizytówkę. Bo to ona jest właśnie Twoją… wizytówką.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Ministerstwo Finansów planuje obniżkę VAT na prasę i książki
Ministerstwo Finansów planuje obniżkę VAT na prasę i książki
Rząd zamierza obniżyć VAT na prasę i książki. Sprawdź, ile może wynieść ta obniżka i czy na pewno jest na nią szansa.
/