Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Nie ma żadnych wątpliwości, że w przypadku lokalnych działań marketingowych idealnym wyborem są wielkoformatowe bannery reklamowe. Dla biznesu gastronomicznego to jedna z najskuteczniejszych opcji umożliwiających przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów.
Oczywiście strategia promocji Twojego biznesu może zakładać wykorzystanie nie tylko bannerów reklamowych, ale także innych drukowanych materiałów np. ulotek promocyjnych, kart podarunkowych czy nawet afiszów do rozwieszenia na terenie miasta.
Jeśli już masz opracowaną strategię działania i wiesz, jak docelowo powinny wyglądać banery reklamowe, możesz zamówić je w drukarni internetowej.
W trakcie zamawiania ustal tylko potrzebny nakład, format banneru oraz rodzaj podłoża. Po złożeniu zamówienia poczekaj na realizację, aby finalnie rozwiesić wielkoformatowe bannery w przestrzeni miejskiej.
Reklamowanie oferty restauracji na lokalnym rynku wymaga przede wszystkim stworzenia estetycznego i spójnego przekazu marketingowego. Tylko wtedy zyskasz realną szansę, że prowadzona kampania promocyjna przyniesie większe zyski dla lokalu gastronomicznego.
Aby projekt banneru reklamowego przyniósł zamierzone efekty, zadbaj o stworzenie projektu zgodnie z poniższymi zasadami:
Po stworzeniu projektu konieczne jest jego wyeksportowanie w formacie przygotowanym do wydruku realizowanego przez drukarnię online.
Jednostkowy koszt wydruku banneru reklamowego na standardowych podłożach laminowanych z zadrukiem jednostronnym to wydatek zaczynający się od ok. 85 złotych netto. Na całkowite wydatki związane z wydrukiem takich materiałów promocyjnych wpływa: wielkość nakładu, kolorystyka projektu, wybrane dodatkowe zdobienia i uszlachetnienia.