Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
22 września 2021
w Reklama
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Artykuł sponsorowany

Papier pakowy to znakomita alternatywa dla nieekologicznej folii. Jeśli dodatkowo uzupełniony jest nadrukami, może również promować firmę.

Kiedyś papier był bardzo często używany w roli opakowania. Potem jego popularność znacznie zmalała na rzecz folii. Dziś jednak coraz więcej firm znów decyduje się na papier do pakowania. Ma on wiele zalet, które obecnie bardzo się ceni. Aby dodatkowo wypromować i podkreślić wizerunek firmy, warto zdecydować się na papier pakowy z nadrukiem.

Kiedy warto zdecydować się na papier pakowy? Jaki rodzaj papieru dobrać? Gdzie można zakupić papier pakowy z nadrukiem na zamówienie? Sprawdź!

Zalety papieru pakowego

Materiał opakowaniowy, taki jak papier pakowy, jest rodzajem papieru o niskiej gramaturze, który dodatkowo może być także powlekany cienką warstwą tworzywa sztucznego, zależnie od jego zastosowania.

Obecnie w użyciu bardzo często można spotkać papier z nadrukiem, który wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem, ponieważ umieszczone na nim logo pozwala na efektywne promowanie firmy i stanowi element budowy jej proekologicznego wizerunku.

Wśród głównych zalet papieru pakowego warto wskazać na:

  • niską cenę,
  • ekologiczność,
  • estetyczny wygląd,
  • szerokie zastosowanie,
  • łatwe użycie.

Papier pakowy – zastosowania

Cienki papier do pakowania ma bardzo szerokie zastosowanie i może być on wykorzystany do pakowania różnego rodzaju produktów. Najczęściej używany jest on w branży spożywczej, ale również stosowany jest w celu zabezpieczenia innych artykułów.

Przykładowe zastosowania papierów pakowych:

  • zabezpieczanie produktów spożywczych;
  • pakowanie odzieży;
  • ochrona delikatnych przedmiotów, na przykład ze szkła;
  • wypełnienia opakowań.

Jak widać papier do pakowania, a także papier pakowy z nadrukiem mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie i nadają się one nie tylko do zabezpieczania różnych typów produktów. Dodatkowo mogą one sprawić, że artykuły te wyglądają bardziej prestiżowo, a także mogą wspierać ich trwałość, co ma znaczenie w przypadku pakowania żywności.

Rodzaje papierów pakowych

Aktualnie na rynku można znaleźć rozmaite rodzaje papierów pakowych, które dzielone są pod kątem swojej budowy – gramatury oraz materiałów wykorzystanych do produkcji opakowań tego typu.

Do pakowania żywności najczęściej używany jest papier pakowy powlekany PE, czyli polietylenem. Jest to tworzywo sztuczne, które jest bezpieczne dla żywności i zapewnia dodatkową ochronę. Papiery pakowe tego typu skutecznie chronią żywność i wydłużają jej trwałość, ponieważ świetnie nadają się do jej przechowywania w lodówce.

W przypadku produktów innych niż spożywcze używane są papiery takie jak pergamin, półpergamin czy bibuła, które cechują się niższą gramaturą i nie są powlekane tworzywem sztucznym. Najgrubszy jest papier gazetowy do pakowania, który często używany jest w przypadku alkoholi czy kwiatów. Ma on największą gramaturę i jest podobny do gazety, jak sama nazwa na to wskazuje.

Papiery pakowe są dostępne w wielu wariantach kolorystycznych do wyboru. Najczęściej zamawiane są one w kolorach białym i brązowym.

Powyższe rodzaje papierów z nadrukami można zakupić w sklepie internetowym firmy Ekspert Południe, która zajmuje się również prowadzeniem personalizacji materiałów opakowaniowych przez wykonanie na nich nadruków.

Papier pakowy z nadrukiem

Aby papier pakowy nabrał indywidualnego wyglądu, warto uzupełnić go o nadruki. Papier z nadrukiem świetnie nadaje się do promocji firmy, ponieważ pomaga w budowaniu jej rozpoznawalności wśród konsumentów oraz profesjonalnego wizerunku.

Zapakowane w papier z nadrukiem produkty wyglądają bardziej prestiżowo niż wtedy, gdy papier byłby gładki i nie miał żadnego znakowania.

Warto też zaznaczyć, że papier pakowy z nadrukiem przeznaczony do pakowania produktów spożywczych jest dla nich całkowicie bezpieczny, ponieważ bazuje on na farbach, które są dopuszczone do kontaktu z żywnością.

Zakup papierów pakowych z nadrukiem

Aktualnie papier pakowy z nadrukiem można zakupić najłatwiej bezpośrednio u jego producenta, na przykład za pośrednictwem jego strony internetowej.

Do złożenia zamówienie konieczne jest dostarczenie projektu logo oraz uzgodnienie sposobu jego ułożenia na papierze.

Zdjęcie główne: materiał od klienta

Tagi: papier ozdobnypapier pakowypapier pakowy z nadrukiem
Poprzedni wpis

Co warto nadrukować na opakowaniu produktu?

Następny wpis

Nadruk na odzieży – zalety i metody

Następny wpis
Nadruk na odzieży – zalety i metody

Nadruk na odzieży – zalety i metody

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.