Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
22 września 2021
w Reklama
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Artykuł sponsorowany

Papier pakowy to znakomita alternatywa dla nieekologicznej folii. Jeśli dodatkowo uzupełniony jest nadrukami, może również promować firmę.

Kiedyś papier był bardzo często używany w roli opakowania. Potem jego popularność znacznie zmalała na rzecz folii. Dziś jednak coraz więcej firm znów decyduje się na papier do pakowania. Ma on wiele zalet, które obecnie bardzo się ceni. Aby dodatkowo wypromować i podkreślić wizerunek firmy, warto zdecydować się na papier pakowy z nadrukiem.

Kiedy warto zdecydować się na papier pakowy? Jaki rodzaj papieru dobrać? Gdzie można zakupić papier pakowy z nadrukiem na zamówienie? Sprawdź!

Zalety papieru pakowego

Materiał opakowaniowy, taki jak papier pakowy, jest rodzajem papieru o niskiej gramaturze, który dodatkowo może być także powlekany cienką warstwą tworzywa sztucznego, zależnie od jego zastosowania.

Obecnie w użyciu bardzo często można spotkać papier z nadrukiem, który wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem, ponieważ umieszczone na nim logo pozwala na efektywne promowanie firmy i stanowi element budowy jej proekologicznego wizerunku.

Wśród głównych zalet papieru pakowego warto wskazać na:

  • niską cenę,
  • ekologiczność,
  • estetyczny wygląd,
  • szerokie zastosowanie,
  • łatwe użycie.

Papier pakowy – zastosowania

Cienki papier do pakowania ma bardzo szerokie zastosowanie i może być on wykorzystany do pakowania różnego rodzaju produktów. Najczęściej używany jest on w branży spożywczej, ale również stosowany jest w celu zabezpieczenia innych artykułów.

Przykładowe zastosowania papierów pakowych:

  • zabezpieczanie produktów spożywczych;
  • pakowanie odzieży;
  • ochrona delikatnych przedmiotów, na przykład ze szkła;
  • wypełnienia opakowań.

Jak widać papier do pakowania, a także papier pakowy z nadrukiem mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie i nadają się one nie tylko do zabezpieczania różnych typów produktów. Dodatkowo mogą one sprawić, że artykuły te wyglądają bardziej prestiżowo, a także mogą wspierać ich trwałość, co ma znaczenie w przypadku pakowania żywności.

Rodzaje papierów pakowych

Aktualnie na rynku można znaleźć rozmaite rodzaje papierów pakowych, które dzielone są pod kątem swojej budowy – gramatury oraz materiałów wykorzystanych do produkcji opakowań tego typu.

Do pakowania żywności najczęściej używany jest papier pakowy powlekany PE, czyli polietylenem. Jest to tworzywo sztuczne, które jest bezpieczne dla żywności i zapewnia dodatkową ochronę. Papiery pakowe tego typu skutecznie chronią żywność i wydłużają jej trwałość, ponieważ świetnie nadają się do jej przechowywania w lodówce.

W przypadku produktów innych niż spożywcze używane są papiery takie jak pergamin, półpergamin czy bibuła, które cechują się niższą gramaturą i nie są powlekane tworzywem sztucznym. Najgrubszy jest papier gazetowy do pakowania, który często używany jest w przypadku alkoholi czy kwiatów. Ma on największą gramaturę i jest podobny do gazety, jak sama nazwa na to wskazuje.

Papiery pakowe są dostępne w wielu wariantach kolorystycznych do wyboru. Najczęściej zamawiane są one w kolorach białym i brązowym.

Powyższe rodzaje papierów z nadrukami można zakupić w sklepie internetowym firmy Ekspert Południe, która zajmuje się również prowadzeniem personalizacji materiałów opakowaniowych przez wykonanie na nich nadruków.

Papier pakowy z nadrukiem

Aby papier pakowy nabrał indywidualnego wyglądu, warto uzupełnić go o nadruki. Papier z nadrukiem świetnie nadaje się do promocji firmy, ponieważ pomaga w budowaniu jej rozpoznawalności wśród konsumentów oraz profesjonalnego wizerunku.

Zapakowane w papier z nadrukiem produkty wyglądają bardziej prestiżowo niż wtedy, gdy papier byłby gładki i nie miał żadnego znakowania.

Warto też zaznaczyć, że papier pakowy z nadrukiem przeznaczony do pakowania produktów spożywczych jest dla nich całkowicie bezpieczny, ponieważ bazuje on na farbach, które są dopuszczone do kontaktu z żywnością.

Zakup papierów pakowych z nadrukiem

Aktualnie papier pakowy z nadrukiem można zakupić najłatwiej bezpośrednio u jego producenta, na przykład za pośrednictwem jego strony internetowej.

Do złożenia zamówienie konieczne jest dostarczenie projektu logo oraz uzgodnienie sposobu jego ułożenia na papierze.

Zdjęcie główne: materiał od klienta

Tagi: papier ozdobnypapier pakowypapier pakowy z nadrukiem
Poprzedni wpis

Co warto nadrukować na opakowaniu produktu?

Następny wpis

Nadruk na odzieży – zalety i metody

Następny wpis
Nadruk na odzieży – zalety i metody

Nadruk na odzieży – zalety i metody

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.