Reklama w wersji XXL: plakaty citylight

Klaudia Kostyra
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne przyjmują współcześnie różnorodne formy, a jedną z tych najbardziej popularnych są citylighty – podświetlane reklamy uliczne.

Citylighty to specjalne konstrukcje składające się z aluminiowej ramy, przeszklenia oraz oświetlenia wewnętrznego, w których umieszczane są plakaty reklamowe. Przeszklenie wykonywane jest zwykle ze szkła hartowanego, poliwęglanu lub pleksi.

Przechodnie w mieście
(fot. Simon Launay, źródło: unsplash.com)

Citylighty coraz popularniejsze

Każdego roku citylighty zyskują coraz większą popularność, co nie dziwi, jeśli wziąć pod uwagę zalety tej formy reklamowej:

  • możliwość umieszczenia w miejscach niedostępnych dla innych rodzajów reklamy – w pobliżu przejść dla pieszych i na przystankach transportu publicznego, w galeriach handlowych, na dworcach, czyli tam, gdzie występują duże skupiska ludzi;
  • czytelność nawet przez całą dobę;
  • ochronę przed działaniem czynników atmosferycznych;
  • możliwość reklamowania dwóch różnych produktów jednocześnie, dzięki dwustronnej konstrukcji;
  • wysoką informacyjność, estetykę i stylowy wygląd przy odpowiednim zaprojektowaniu ekspozycji.

Dodatkowym plusem citylightów jest ich lokalizacja na wysokości oczu odbiorcy oraz wykorzystanie przyciągającego uwagę oświetlenia.

Citylighty mogą promować wydarzenia, produkty, usługi, kampanie społeczne i wiele innych, a przy tym stanowią nieodłączny element estetyki współczesnych miast.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?
Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?
Dowiedz się, czym jest identyfikacja wizualna marki oraz dlaczego tak ważnym jej elementem jest design opakowań.
/