Jak zareklamować firmę na zawodach zimowych?

Aleksandra Nowak
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Reklamowanie firmy w outdoorze zawsze jest skuteczną formą marketingu, jednak w okresie letnim jest to o wiele łatwiejsze. Zima nie sprzyja raczej spędzaniu czasu na dworze, jednak nie oznacza to, że nie odbywają się eventy, które mogą być świetnym miejscem do reklamowania swojej firmy czy usług.  Zobacz, jak zareklamować firmę na zimowych zawodach.    

Czym jest marketing outdoorowy?  

Reklama zewnętrzna to druga po internetowej, najskuteczniejsza forma promocji swoich usług. Jej fenomen polega na tym, że trafia właściwie do każdego. Plakaty, banery, billboardy rozwieszone w mieście docierają do potencjalnych klientów z każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz ze wszystkich warstw społecznych. Dzięki temu Twoja firma znacząco zwiększa swoje zasięgi i może się o niej dowiedzieć jak najwięcej osób.   

Istnieje mnóstwo form marketingu outdoorowego. Od ulotek, przez banery, po wielkie billboardy czy neony. Jednym z rodzajów promocji zewnętrznej jest reklama w autobusach. Duże miasta to doskonała przestrzeń do promowania swojego przedsiębiorstwa. W pojazdach komunikacji miejskiej codziennie przewijają się tysiące ludzi, którzy mogą zauważyć Twoją reklamę i zainteresować się ofertą firmy. Reklamę outdoorową można też zastosować podczas eventów, takich jak targi, imprezy plenerowe czy wydarzenia sportowe.    

Jak reklamować firmę za pomocą reklam zewnętrznych? 

Elementem marketingu outdoorowego stosowanego na zawodach sportowych są na przykład flagi reklamowe. Duże, widoczne z daleka flagi powinny być nieodłącznym elementem dekoracji stanowiska na targach branżowych lub lokalnych eventach. Małe chorągiewki z reklamą firmy to wspaniały gadżet dla odwiedzających event dzieci i nie tylko. Za pomocą flag reklamowych możesz także zaznaczyć swój patronat nad jakimś wydarzeniem lub partnerstwo z innym przedsiębiorstwem. Takie inicjatywy, jak sponsorowanie wydarzeń kulturalnych są bardzo ciepło odbierane, zwłaszcza w małych miejscowościach. Dodatkowo w takie akcesoria, jak chorągiewki lub magnesy marketingowe możesz wyposażyć na przykład auta firmowe. Coraz bardziej popularne stają się także leżaki z logo firmy

Różnego rodzaju iluminacje, banery, billboardy czy reklamy na elewacjach budynków są niezwykle skuteczną formą marketingu outdoorowego. Ambient marketing polega na wykorzystywaniu przestrzeni miejskiej do celów promocyjnych, dzięki czemu reklama trafia do większej ilości potencjalnych klientów. Przez częsty kontakt z reklamą, jej treść lepiej zapisuje się w podświadomości ludzi, co zachęca ich do podejmowania interakcji z firmą.   

Fot.: Patrick T Kindt/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*