Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Poradnik techniczny >

Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

Aleksandra Michaliszyn Aleksandra Michaliszyn
24 czerwca 2022
w Poradnik techniczny
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

Artykuł sponsorowany

W wielu przypadkach przesyłki kurierskie wymagają specjalnego oznaczenia. Jest to szczególnie ważne w momencie, kiedy wysyłasz delikatne przedmioty podatne na uszkodzenia mechaniczne. Poznaj więc wszystkie najważniejsze oznaczenia na paczkach kurierskim oraz dowiedz się, jak skutecznie oznaczyć swoją przesyłkę. 

Podstawowe oznaczenia na paczkach kurierskich

Aby mieć pewność, że Twoja przesyłka dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie, warto zdecydować się na różnego rodzaju naklejki na paczki. Jakie wybrać?

Jedną z najczęściej wybieranych naklejek jest oznaczenie „Ostrożnie”. Naklejkę z taką informacją możesz nakleić na każdej paczce z delikatną zawartością. Jeśli wysyłasz przedmioty wykonane ze szkła, mogą przydać się także naklejki Uwaga Szkło. Jeśli zaś wysyłasz przedmioty papierowe, na przykład plakaty lub dokumenty, możesz nakleić naklejkę „Zachować suchość”. W przypadku dokumentów warto także nakleić naklejkę „Dokumenty w środku”.

W przypadku delikatnych paczek warto także zdecydować się na naklejki informujące o sposobie przewożenia towarów. Do takich naklejek zaliczamy między innymi naklejki „Nie przewracać”, „Góra/Dół” oraz „Nie piętrować”. Dzięki takim oznaczeniom będziesz mieć pewność, że Twoja paczka zostanie przewieziona prawidłowo. 

Aby usprawnić nieco proces dostawy przesyłki kurierskiej, warto zdecydować się także na naklejki informujące o sposobie płatności, na przykład „Pobranie”. Ponadto, jeśli firma kurierska, z której usług korzystasz, posiada opcję dostarczenia przesyłki w sobotę, to na paczce, można również umieścić naklejkę „Sobota”.

Jeśli wysyłasz paczki jako firma lub jako sklep, to możesz także zdecydować się na różnego rodzaju etykiety reklamowe. Takie obrandowanie paczki z pewnością dobrze wpłynie na wizerunek Twojej marki. 

Jak jeszcze zadbać o przesyłkę?

Oprócz różnego rodzaju oznaczeń i naklejek warto także pamiętać o prawidłowym zapakowaniu paczki – bez tego nawet wszystkie naklejki informujące o delikatnych przedmiotach nie uchronią jej przed uszkodzeniem. Zadbaj przede wszystkim o odpowiedniej wielkości opakowanie. Nie może być ono za duże, ponieważ przedmiot będzie obijał się o jego ścianki, co grozi uszkodzeniem. Pamiętaj również o dodatkowym wypełnieniu, na przykład folii bąbelkowej lub pomiętym papierze. Koniecznie zabezpiecz paczkę także od zewnątrz. Przydadzą Ci się do tego dyspensery do taśm oraz folia pakowa. 

Zdjęcie główne: pexels.com/Polina Tankilevitch

Tagi: kuriernaklejkioznaczeniapaczkaprzesyłka
Poprzedni wpis

Jak drukować dyplomy?

Następny wpis

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

Następny wpis
Pexels/pixabay.com

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?
Reklama

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?

27 marca 2023
Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni? 27 marca 2023
  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.