Artykuł sponsorowany
Nadruk reklamowy na gadżetach oraz odzieży jest świetnym sposobem na zwiększenie świadomości istnienia marki wśród potencjalnych klientów. Dowiedz się, dlaczego warto oraz na co konkretnie go nanieść.
Nadruki reklamowe zwiększają świadomość marki oraz pomagają w zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z nią związanych. Podpowiadamy, na czym warto umieścić nadruk oraz jaką powinien przyjąć formę.
Najlepszym pomysłem na nadruk reklamowy jest umieszczenie na gadżetach oraz odzieży logo Twojej firmy, do którego możesz także dołączyć claim marki lub slogan. Zacznijmy więc od tego, jakie powinno być logo, aby umieszczone w firmie nadruku, było skuteczne. Przede wszystkim powinno być ono mądre, ale proste. Mieć ukryty sens, ale niezbyt oczywiste. Takie rozwiązania sprawdzają się najlepiej, ponieważ „zmuszają” odbiorcę do refleksji, co sprawia, że marka pozostaje mu w głowie na dłużej i zwiększa się prawdopodobieństwo, że spośród konkurencji wybierze właśnie ją. Warto także zwrócić szczególną uwagę na litery – ich kształt, wielkość, rozmieszczenie, ponieważ jako odbiorcy, nieświadomie przypisujemy im cechy charakteru. Psychologiczny wydźwięk ma także kolorystyka znajdująca się na logo, która wzbudza różne emocje. Jednak pamiętaj, aby nie używać więcej niż trzech kolorów, bo zrobi się zamęt i zbędny chaos.
Najlepszym miejscem na umieszczenie nadruku reklamowego jest oczywiście odzież oraz artykuły reklamowe na zamówienie takie jak torby materiałowe, czapki itd. Jednak w przypadku nadruku na ubraniach lub akcesoriach koniecznie musisz zwrócić uwagę na metodę nadruku. Jeśli chcesz na odzieży umieścić zdjęcie oraz zależy Ci przede wszystkim na jego trwałości i jak najdokładniejszym odwzorowaniu, to najlepszą metodą będzie sublimacja. Nadruki wykonane tą metodą są bardzo trwałe i nie ścierają się nawet podczas prania. Dodatkowo jest to dość tania metoda, nawet jeśli zdecydujesz się na niski nakład. Zaś dzięki foli flex druk możesz nadrukować na odzież wzory wielokolorowe oraz z gradientem. Pamiętaj jednak, że ta technika nadruku będzie wyglądać dobrze jedynie wtedy, gdy wzór ma dość prosty kształt bez drobnych elementów. Inną techniką sprawdzającą się dobrze w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków jest flex-flock. Natomiast sitodruk to metoda dzięki, której uzyskasz wodoodporny nadruk bardzo wysokiej jakości. Nadruk na ubraniach to świetny sposób na odzież pracowniczą oraz jako dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach itp. Dzięki umieszczeniu go na ubraniu Ty i każdy, kto je ubierze, stanie się chodzącą reklamą, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki.
Logo w postaci nadruku reklamowego powinno pojawiać się głównie na kluczowym produkcie firmy. Jednak jeśli Twoja firma zajmuje się usługami, a nie produkcją konkretnych towarów, to możesz nieco zaszaleć z umieszczaniem nadruku reklamowego. Dobrym pomysłem jest oczywiście umieszczenie logo oraz sloganu różnego rodzaju artykułach reklamowych, takich jak gadżety biurowe z nadrukiem lub gadżety promocyjne z nadrukiem. Długopisy, notesy, kalendarze, czy inne podobne artykuły tego typu, to z pewnością najbardziej uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej branży.
Nadruki reklamowe zwiększają świadomość marki oraz pomagają w zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z nią związanych. Podpowiadamy, na czym warto umieścić nadruk oraz jaką powinien przyjąć formę.
Najlepszym pomysłem na nadruk reklamowy jest umieszczenie na gadżetach oraz odzieży logo Twojej firmy, do którego możesz także dołączyć claim marki lub slogan. Zacznijmy więc od tego, jakie powinno być logo, aby umieszczone w firmie nadruku, było skuteczne. Przede wszystkim powinno być ono mądre, ale proste. Mieć ukryty sens, ale niezbyt oczywiste. Takie rozwiązania sprawdzają się najlepiej, ponieważ „zmuszają” odbiorcę do refleksji, co sprawia, że marka pozostaje mu w głowie na dłużej i zwiększa się prawdopodobieństwo, że spośród konkurencji wybierze właśnie ją. Warto także zwrócić szczególną uwagę na litery – ich kształt, wielkość, rozmieszczenie, ponieważ jako odbiorcy, nieświadomie przypisujemy im cechy charakteru. Psychologiczny wydźwięk ma także kolorystyka znajdująca się na logo, która wzbudza różne emocje. Jednak pamiętaj, aby nie używać więcej niż trzech kolorów, bo zrobi się zamęt i zbędny chaos.
Najlepszym miejscem na umieszczenie nadruku reklamowego jest oczywiście odzież oraz artykuły reklamowe na zamówienie takie jak torby materiałowe, czapki itd. Jednak w przypadku nadruku na ubraniach lub akcesoriach koniecznie musisz zwrócić uwagę na metodę nadruku. Jeśli chcesz na odzieży umieścić zdjęcie oraz zależy Ci przede wszystkim na jego trwałości i jak najdokładniejszym odwzorowaniu, to najlepszą metodą będzie sublimacja. Nadruki wykonane tą metodą są bardzo trwałe i nie ścierają się nawet podczas prania. Dodatkowo jest to dość tania metoda, nawet jeśli zdecydujesz się na niski nakład. Zaś dzięki foli flex druk możesz nadrukować na odzież wzory wielokolorowe oraz z gradientem. Pamiętaj jednak, że ta technika nadruku będzie wyglądać dobrze jedynie wtedy, gdy wzór ma dość prosty kształt bez drobnych elementów. Inną techniką sprawdzającą się dobrze w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków jest flex-flock. Natomiast sitodruk to metoda dzięki, której uzyskasz wodoodporny nadruk bardzo wysokiej jakości. Nadruk na ubraniach to świetny sposób na odzież pracowniczą oraz jako dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach itp. Dzięki umieszczeniu go na ubraniu Ty i każdy, kto je ubierze, stanie się chodzącą reklamą, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki.
Logo w postaci nadruku reklamowego powinno pojawiać się głównie na kluczowym produkcie firmy. Jednak jeśli Twoja firma zajmuje się usługami, a nie produkcją konkretnych towarów, to możesz nieco zaszaleć z umieszczaniem nadruku reklamowego. Dobrym pomysłem jest oczywiście umieszczenie logo oraz sloganu różnego rodzaju artykułach reklamowych, takich jak gadżety biurowe z nadrukiem lub gadżety promocyjne z nadrukiem. Długopisy, notesy, kalendarze, czy inne podobne artykuły tego typu, to z pewnością najbardziej uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej branży.
Zdjęcie główne: Chelsi Peter/pexels.com