Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Marketing i pozycjonowanie >

Czym różnią się kampanie Amazon Ads i reklamy Allegro Ads?

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
26 lipca 2022
w Marketing i pozycjonowanie
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Christian Wiediger/unsplash.com

Kampanie Amazon Ads i Allegro Ads to dwie z najpotężniejszych platform reklamowych na rynku. Obie oferują wiele metod targetowania, ale ich interfejsy i zasady są zupełnie inne. Czym zatem różnią się te platformy reklamowe i którą lepiej wybrać do promocji swoich produktów?

Kampanie Amazon Ads

Amazon Ads to platforma reklamowa dla sprzedawców na Amazon. Pozwala przedstawić swoją ofertę odpowiednim klientom, pokazując im reklamy promujące Twoje produkty w wynikach wyszukiwania, stronach szczegółów produktu i produktach sponsorowanych.

Jak stworzyć reklamę Amazon Ads?

Tworzenie reklamy Amazon Ads jest bardzo proste. Zrobisz to w kilku krokach:

  1. Zarejestruj się na konto sprzedawcy Amazon, jeśli jeszcze go nie masz.
  2. Po założeniu konta zobaczysz pulpit nawigacyjny na Amazon, który pokazuje Twoje reklamy. Z tego miejsca możesz ustawić nowe reklamy, a także zarządzać istniejącymi.
  3. Aby utworzyć nowe kampanie Amazon Ads, kliknij Create New Campaigns & Ads w zakładce Campaigns po lewej stronie ekranu. To przeniesie Cię do strony, na której możesz nazwać swoją kampanię i wybrać jej budżet oraz harmonogram.
  4. Utwórz nową listę produktów dla każdego przedmiotu, który chcesz reklamować, wypełniając formularz na Seller Central i przesyłając go do zatwierdzenia przez pracowników Amazon, którzy będą musieli zatwierdzić listę przed jej uruchomieniem na stronie.
  5. Promuj swoją nową listę produktów za pomocą reklam produktów sponsorowanych.

Kampanie Allegro Ads

Allegro Ads to platforma reklamowa dla sprzedawców na allegro.pl, największym w Polsce systemie sprzedażowym. Dzięki niej możesz pokazać swoje produkty osobom szukającym odpowiednich przedmiotów w katalogu lub przeglądającym konkretne kategorie lub podkategorie.

Reklamy Allegro Ads wyświetlają się osobom, które wcześniej weszły w interakcję z promowaną treścią. Na przykład, jeśli chcesz promować nowy produkt, Twoja reklama pokaże się osobom, które już wcześniej oglądały podobne produkty lub odwiedziły strony związane z Twoją kategorią produktów. To gwarantuje, że tylko odpowiedni klienci zobaczą Twoją reklamę i pomaga upewnić się, że mądrze inwestujemy nasz budżet.

Allegro oferuje różne metody kierowania swoich reklam. Możesz na przykład wybrać wyświetlanie reklamy na urządzeniach mobilnych lub desktopowych (lub obu).

Jak stworzyć reklamę Allegro Ads?

Tworzenie reklamy Allegro Ads jest bardzo proste – wystarczy założyć konto, przesłać zdjęcie lub wideo i skopiować/wkleić link URL do pola tekstowego. Jeśli chcesz skierować swoją reklamę do konkretnych osób, skorzystaj z opcji targetowania, aby wybrać demografię i zainteresowania użytkowników, do których chcesz dotrzeć. Kiedy to zrobisz, po prostu kliknij „Utwórz reklamę” i jest gotowa!

Zdj. główne: Christian Wiediger/unsplash.com

Tagi: AllegroAmazon
Poprzedni wpis

Naklejki z logo firmy na samochód, czyli najlepsza reklama mobilna

Następny wpis

Edycja tekstu przed drukiem: najlepsze tricki w Wordzie

Następny wpis
Shelby Miller/unsplash.com

Edycja tekstu przed drukiem: najlepsze tricki w Wordzie

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.