Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Wraz ze wzrostem konkurencyjności branży e-commerce, opakowania wysyłkowe zaczęły odgrywać ważną rolę w promowaniu każdej marki pragnącej zaistnieć na krajowym rynku. Coraz więcej firm zwraca się ku fleksografii, by tworzyć przyciągające wzrok projekty, logo i komunikaty na swoich pudełkach wysyłkowych.
Fleksografia polega na wykorzystaniu elastycznych form drukarskich montowanych na szybkoobrotowych cylindrach. Podczas tego procesu naklejamy elastyczną, fotopolimerową matrycę wokół obrotowego wałka dla każdego koloru. Grafika i tekst dla każdego koloru są następnie podnoszone z powierzchni matrycy i przenoszone na podłoże do druku. Tylko na uwypuklone części matrycy zostają naniesione farby.
Opakowania z nadrukiem mają wiele zalet.
Dobrym i rozpoznawalnym przykładem takich opakowań jest pudełko Amazona z wielkim, uśmiechniętym logo. Według wyników badań branżowych, aż 4 na 10 konsumentów prawdopodobnie udostępni zdjęcia lub filmy swoich zamówień w mediach społecznościowych, jeśli produkty dotrą w unikalnym, estetycznym i dobrze zaprojektowanym opakowaniu. To zdecydowanie zwiększy rozpoznawalność Twojej marki. I warto o tym pamiętać.
Druk fleksograficzny zapewnia Klientom wiele możliwości i daje wybór w zależności od potrzeb oraz zakresu prowadzonej działalności. Przede wszystkim gwarantuje wykonanie nadruku na wielu różnych powierzchniach. Bez problemu można odtworzyć grafiki zarówno na podłożach porowatych, jak i nieporowatych. Fleksodruk pozwala na wykonanie trwałych nadruków na wielu rodzajach tkanin, papierze, papierze fotograficznym, tekturze, metalu, celofanie. Nasza drukarnia umożliwia druk, m.in. na takich materiałach jak LDPE, PA/PE, PET, PETMET, PET/PE, OPP, BOPP, BOPP MET, PAP, PAP/PE, PAP/AL/PE oraz podłoża dostarczane przez Klientów. Warto dodać, że fleksografia, ze względu na działania rotacyjne bardzo dobrze sprawdza się do wykonywania nadruków wzorów ciągłych.
Zastosowania i zalety druku fleksograficznego na opakowaniach wysyłkowych
Naszym zdaniem największymi zaletami fleksodruku dla opakowań e-commerce, są:
Jesteś zainteresowany nadrukiem na opakowaniach wysyłkowych lub szukasz innych rozwiązań dla usług czy produktów w swojej firmie? W ofercie firmy Atria Polska znajdują się: etykiety ekologiczne, laminaty foliowe, etykiety na butelki, etykiety termokurczliwe, etykiety samoprzylepne, doypack – woreczki foliowe. Zobacz możliwości nadruków fleksograficznych w drukarni Atria i skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Fot.: materiał prasowy Klienta.