Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie?

Martyna Świerc
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Współpraca firm Europapier Polska i Stora Enso, zapoczątkowana jeszcze pod koniec 2020 roku, przyniosła owoce. Proces dystrybucji kartonów typu kraft i kartonów z obszaru opakowaniowo-graficznego trwa.

Europapier to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem. Zajmuje się dystrybucją papierów poligraficznych i biurowych, tektury, mediów do reklamy oraz papierów i środków do utrzymania higieny w firmach. Stora Enso działa w obszarze biogospodarki. Ta międzynarodowa firma jest dostawcą materiałów odnawialnych w branży opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papiernictwa.

Współpraca obu firm rozpoczęła się pod koniec 2020 roku. Jej efektem było wprowadzenie produktów Stora Enso w ofertę opakowaniową Europapieru w 2021 roku. W asortymencie pojawiły się już kartony z obszaru opakowaniowo-graficznego (w pełnym zakresie gramatur i formatów):

  • Performa White (GC1) w zakresie 200–400 gsm,
  • Performa Cream (GC2) w zakresie 180–360 gsm.

Dzięki współpracy Europapier zyskał także wachlarz opakowań specjalnościowych do wyjątkowych zastosowań. W ofercie pojawił się karton brązowy typu kraft:

  • CKB – wierzch biały, powlekany; spód brąz; dostępny w zakresie 195–415 gsm;
  • CKB NUDE – wierzch brąz; spód brąz; dostępny w zakresie 205–345 gsm. 

Europapier Polska oferuje także Performa Cream + PE, CKB + PE, czy Performa Cream Metallized PET i wiele innych.

Zdj. główne: Olga Thelavart/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Personalizacja produktów – czy druk na materiale to dobry pomysł?
Personalizacja produktów – czy druk na materiale to dobry pomysł?
Produkty personalizowane cieszą się dzisiaj dużą popularnością, ponieważ pomagają nam wyrażać siebie. Personalizacji można poddać różne przedmioty, w tym także odzież i inne tekstylia. Czy druk na materiale to dobre rozwiązanie? Czy sprawdzi się w ramach produkcji gadżetów firmowych?
/