Naklejki z logo firmy na samochód, czyli najlepsza reklama mobilna

Agata Dobosz
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Każdego dnia widujemy na ulicach samochody oklejone reklamami, które promują różnorakie produkty i usługi. Taki rodzaj marketingu jest świetnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala docierać do szerokiego grona nowych odbiorców i potencjalnych klientów w wielu miejscach.

Trudno wyobrazić sobie współczesną rzeczywistość bez reklam. Nie da się też ukryć, że bez przemyślanej strategii marketingowej trudno promować swój biznes i trafiać do kolejnych konsumentów. Nic zatem dziwnego, że marketing jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin, a rozwiązania, które proponują osoby zajmujące się reklamą, często zaskakują, ale przede wszystkim są skuteczne.

Jedną ze sprawdzonych form promocji jest reklama mobilna, którą – pod postacią naklejek, często wielkoformatowych – okleja się samochody. W ten sposób samochody służbowe spełniają nie tylko funkcję transportową, lecz także wizerunkową i utrwalają identyfikację wizualną w pamięci odbiorców.

Rodzaje naklejek na samochody

Naklejki na samochody, które mają spełniać funkcję reklamy mobilnej, muszą zostać indywidualnie zaprojektowane, aby właściwie promować daną firmę. Taka reklama powinna zawierać dane kontaktowe oraz informacje o lokalizacji i branży, produkcie lub usłudze. Projekt powinien zawierać logo marki, przyciągać wzrok, a jednocześnie być czytelny i obrazowy. Istotne jest także, aby naklejki zostały wykonane z odpowiednich materiałów, które będą odporne na działanie czynników atmosferycznych, w tym wilgoci, niskich i wysokich temperatur czy promieniowania UV.

Naklejki jednobarwne w wersji wektorowej najczęściej wykonuje się z folii ploterowych. Są one najpopularniejszą i najtańszą opcją wśród samochodowych nalepek. Możliwe jest oczywiście zaprojektowanie naklejek w pełnej gamie kolorystycznej.

Ciekawym rozwiązaniem są innowacyjne naklejki magnetyczne, które wyróżniają się specyficznym podkładem – folią magnetyczną. Sprawdzą się, gdy będziemy chcieli umieścić reklamę mobilną na samochodzie tylko na określony czas, a nie na stałe. Naklejki magnetyczne nie są przypisane do konkretnego pojazdu, można używać ich wielokrotnie. Nie musimy się obawiać, że uszkodzą powłokę lakierniczą.

Warto zwrócić również uwagę na naklejki wypukłe, tzw. polimerowe, które wycina się według określonego kształtu i pokrywa żywicą utwardzoną promieniowaniem UV. Dzięki takiemu zabiegowi naklejka wyróżnia się walorami estetycznymi oraz wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne.

Kiedy warto zdecydować się na oklejanie samochodu?

Głównym zadaniem reklamy umieszczonej na samochodzie jest przede wszystkim promocja działalności danej firmy. Dzięki takiej formie nasza reklama będzie widoczna wszędzie tam, gdzie się wybierzemy. Z tego powodu oklejanie służbowych samochodów jest szczególnie dobrą praktyką, gdy wyjeżdżamy w delegacje i na konferencje. W ten sposób tworzymy i jednocześnie utrwalamy profesjonalny wizerunek firmy. Istotne jest jednak również to, jak prezentuje się sam pojazd, a powinien prezentować się schludnie i być utrzymany w czystości.

Warto pamiętać, że jeśli chcemy okleić samochód, który został nabyty na warunkach leasingu, to najpierw musimy się upewnić, czy firma leasingowa wyraża zgodę na taki zabieg i formę reklamy.

Zdj. główne: Hello I’m Nik/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Z jakich programów warto korzystać w firmie?
Z jakich programów warto korzystać w firmie?
Zastanawiasz się, w jakie oprogramowania dla firm warto inwestować? Przedstawiamy nasz top 3 programów!
/