Jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego są rich media. Ich zwiększona skuteczność w porównaniu z tradycyjnymi reklamami zapewnia popularność i sukces prowadzonej kampanii.
Rich media to dowolna forma treści cyfrowych, która różni się od zwykłego tekstu i statycznych obrazów i zapewnia bardziej atrakcyjne wrażenia dla użytkownika. Tego typu reklamy obejmują treści audio, wideo i inne elementy, które zachęcają konsumenta do interakcji z nimi.
Rich media przyciągają uwagę firm, które nieustannie poszukują nowych rozwiązań dla swoich strategii marketingowych. Można wykorzystać je w tradycyjnych kampaniach displayowych, a także w aplikacjach mobilnych i społecznościowych. Zachodni analitycy przewidują, że środki na reklamę banerową większości firm zostaną wkrótce przeniesione do formatu rich media, który jest atrakcyjniejszy dla odbiorców i daje więcej możliwości. Statystycznie współczynnik klikalności reklam multimedialnych przewyższa standardowe banery o 267%.
Zdj. główne: Joey Huang/unsplash.com