Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy!

Klaudia Kostyra
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego są rich media. Ich zwiększona skuteczność w porównaniu z tradycyjnymi reklamami zapewnia popularność i sukces prowadzonej kampanii.

Reklamy „na bogato”

Rich media to dowolna forma treści cyfrowych, która różni się od zwykłego tekstu i statycznych obrazów i zapewnia bardziej atrakcyjne wrażenia dla użytkownika. Tego typu reklamy obejmują treści audio, wideo i inne elementy, które zachęcają konsumenta do interakcji z nimi.

Rich media przyciągają uwagę firm, które nieustannie poszukują nowych rozwiązań dla swoich strategii marketingowych. Można wykorzystać je w tradycyjnych kampaniach displayowych, a także w aplikacjach mobilnych i społecznościowych. Zachodni analitycy przewidują, że środki na reklamę banerową większości firm zostaną wkrótce przeniesione do formatu rich media, który jest atrakcyjniejszy dla odbiorców i daje więcej możliwości. Statystycznie współczynnik klikalności reklam multimedialnych przewyższa standardowe banery o 267%.

Zdj. główne: Joey Huang/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Targi WEPACK przeniesione – poznaj nowy termin
Targi WEPACK przeniesione – poznaj nowy termin
Interesuje Cię branża opakowaniowa? Nie przegap targów WEPACK! Oto nowa data wydarzenia.
/