Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy!

Klaudia Kostyra
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego są rich media. Ich zwiększona skuteczność w porównaniu z tradycyjnymi reklamami zapewnia popularność i sukces prowadzonej kampanii.

Reklamy „na bogato”

Rich media to dowolna forma treści cyfrowych, która różni się od zwykłego tekstu i statycznych obrazów i zapewnia bardziej atrakcyjne wrażenia dla użytkownika. Tego typu reklamy obejmują treści audio, wideo i inne elementy, które zachęcają konsumenta do interakcji z nimi.

Rich media przyciągają uwagę firm, które nieustannie poszukują nowych rozwiązań dla swoich strategii marketingowych. Można wykorzystać je w tradycyjnych kampaniach displayowych, a także w aplikacjach mobilnych i społecznościowych. Zachodni analitycy przewidują, że środki na reklamę banerową większości firm zostaną wkrótce przeniesione do formatu rich media, który jest atrakcyjniejszy dla odbiorców i daje więcej możliwości. Statystycznie współczynnik klikalności reklam multimedialnych przewyższa standardowe banery o 267%.

Zdj. główne: Joey Huang/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak efektywnie zwiększyć zaangażowanie followersów poprzez profesjonalną komunikację wizualną na Instagramie
Jak efektywnie zwiększyć zaangażowanie followersów poprzez profesjonalną komunikację wizualną na Instagramie
Odkryj, jak efektywnie zwiększyć zaangażowanie followersów na Instagramie przez komunikację wizualną. Przeczytaj nasz artykuł i rozpocznij budowanie silniejszej społeczności.
/