Artykuł sponsorowany
Odpowiednio zapakowany produkt jest zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Warto zadbać o ochronę towaru oraz wykorzystać opakowanie w celu promocji marki. Przeczytaj, jak to zrobić w efektywny sposób.
Spójna identyfikacja wizualna to sprawdzony sposób na efektywną promocję marki. Warto zadbać nie tylko o bezpośrednie opakowania produktu, ale również o ekologiczne i wyróżniające się szatą graficzną kartony oraz koperty przeznaczone do wysyłki. Możesz zainwestować w kartony do pakowania z własnym nadrukiem lub naklejki oraz taśmy do pakowania z nazwą firmy, które będą pełniły funkcję zarówno informacyjną, jak i promocyjną. Polecanym rozwiązaniem jest również dodawanie do zamówień kuponów rabatowych oraz próbek innych produktów, dzięki czemu klient może łatwiej nawiązać więź z marką. Dzięki temu chętniej złoży zamówienie ponownie lub zarekomenduje firmę swoim znajomym.
Jeśli sprzedajesz delikatne przedmioty, a zwłaszcza szklane butelki i plastikowe opakowania, to warto zainwestować w etykiety typu shrink sleeve, które podlegają obkurczeniu w wysokiej temperaturze, dzięki czemu możliwe jest ich indywidualne dostosowanie do kształtu i specyfiki danego produktu. To świetny sposób na podniesienie estetyki Twojego towaru, ponieważ foliowanie termokurczliwe umożliwia precyzyjne naniesienie nadruku na każdą powierzchnię bez zagięć czy rozmazanych fragmentów. Etykiety shrink sleeve można stosować nie tylko do chemii gospodarczej, ale również na produktach spożywczych, ponieważ zastosowanie wysokiej temperatury wyklucza konieczność użycia chemicznych substancji.
Brak właściwego zabezpieczenia produktu może spowodować, że towar dotrze do klienta uszkodzony. Aby tego uniknąć, warto zastosować wytrzymałe rękawy foliowe, które pozwalają zwiększyć odporność przesyłanych produktów na wstrząsy oraz wilgoć. Warto wypełnić wolną przestrzeń w kartonie również za pomocą ekologicznych wypełniaczy przesyłek, takich jak biodegradowalny skropak, klasyczny papier pozyskany z materiałów recyklingowanych czy papierowe poduszki powietrzne. Ważne, żeby produkt nie przesuwał się w kartonie podczas transportu, a wypełniacz był na tyle lekki, by nie wpłynął na wagę opakowania i nie spowodował wzrostu kosztów wysyłki.
Zdjęcie główne: pexels.com/Karolina Grabowska