Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Tekst sponsorowany
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

W dzisiejszym świecie jesteśmy wręcz zalewani przez wszelkiego typu reklamy, czy to telewizyjne, radiowe czy różnego rodzaju ulotki. Problem jest taki, że często są one sztampowe lub nieciekawe. Podstawą marketingu reklamowego jest to, że mamy tylko kilka sekund, aby zaciekawić odbiorcę i przykuć jego uwagę. Jak przyciągnąć klienta już samą ekspozycją swojej oferty? Tu wkraczamy my! Poptime! Czyli profesjonalna prezentacja materiałów reklamowych.

Czym są stojaki reklamowe

Stojaki na ulotki, czyli podstawa prezentacji swojej firmy, to stanowiska, do których potencjalny klient może podejść i w spokoju zapoznać się z produktami, zgłębić szczegóły naszej oferty lub sprawdzić, czy w naszym asortymencie znajdują się potrzebne mu rzeczy. To zazwyczaj pierwszy kontakt z naszą firmą, czy to w siedzibie, czy na targach, dlatego bardzo ważne jest, aby prezentacja była bez zarzutu.

Jak wyróżnić swój produkt?

Atuty stojaków reklamowych często zostają niewykorzystane, z prostej przyczyny – wiele z nich jest wykonanych w podobny sposób, a co za tym idzie, ludzie zaczynają je ignorować. A przecież materiały reklamowe zaprezentowane na ulotce, często mogą pełnić rolę sprzedawcy, a klient nawet po odejściu od stoiska z naszą broszurą wciąż będzie pamiętał nasze stoisko.

Warto więc zadbać, aby stojak na ulotki przykuwał uwagę, eksponował ulotki, był kolorystycznie zgodny z kolorami naszej firmy, ułatwiał klientom wzięcie po jednym egzemplarzu ulotki, Kieszenie były rozmiarowo dopasowane do treści reklamowych, tak by wszystko wyglądało schludnie i profesjonalnie. Trzymając się tych prostych zasad, sprawiamy, że prościej zapamiętać naszą ofertę reklamową, a dobra ekspozycja ułatwia klientom orientację w naszej ofercie.

Jak wybrać najlepszy stojak na ulotki

Musimy pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne, perfekcyjne dla wszystkich stojaki na ulotki (inny zastosujemy w korporacji handlującej metalami, a inne w firmie zajmującej się organizacją imprez dla dzieci). Są jednak pewne zasady, którymi warto się kierować:

  • stojaki na ulotki powinny być dopasowane kolorystycznie do wystroju firmy, koloru logo, branży lub motywu przewodniego (np. Ikea),
  • stojak powinien być wykonany z wytrzymałych materiałów, a kształtem pasować do charakteru firmy,
  • ilość kieszeni i ulotek nie powinna być przytłaczająca. Pamiętajmy, że lepiej mieć kilka stojaków z małą ilością ulotek, efektownie prezentujących naszą ofertę lub dokonania i posegregowanych tematycznie, niż jeden stojak na ulotki, na którym będzie duża ilość materiałów o różnej wielkości. To może wprowadzić niepotrzebne zamieszanie od strony klientów,
  • mimo że stojaki są znakomitym nośnikiem reklamowym, najlepiej jest na nich prezentować sprawdzone rozwiązania charakteryzujące naszą firmę.

Gdzie sprawdzą się stojaki na ulotki?

Wszędzie. Nasze dedykowane konstrukcje składają się z wielu elementów, posiadają możliwość zamontowania konkretnych modułów w zależności od potrzeb chwili. Sprawdzi się to świetnie w takich miejscach jak:

  • sklepy, gdzie możemy opowiedzieć o naszej ofercie lub zebrać po wizycie w sklepie opinie na temat asortymentu,
  • punkty obsługi klienta, gdzie wyjaśnimy podstawowe usługi za pomocą broszury,
  • placówki kultury, gdzie opiszemy panujące zasady,
  • placówki medyczne, w celach informacyjnych,
  • targi i wydarzenia branżowe, gdzie przedstawimy produkty i informacje o asortymencie.

Korzyści płynące z wykorzystywania stojaków reklamowych

W pełni wyposażone wyroby i ulotki wykonane z pełną starannością mogą zdecydować o zainteresowaniu czy decyzji klienta w kilka sekund, nawet bez naszego udziału. Warto więc zainwestować w produkty wykonane solidnie i charakteryzujące się precyzją realizacji. Warto zadbać o wytrzymałe materiały i charakterystyczny wygląd, dotyczy zarówno różnych kolorów jak i kształtów. Co nam to daje?

  • przyciąga uwagę,
  • daje pretekst do rozmowy z klientem,
  • nie nagabujemy klienta, on sam do nas przychodzi,
  • dobrze wykonane produkty reklamowe są reklamą samą w sobie.

Wybierz stojaki na ulotki od producenta PopTime

Jeśli nie jesteś pewien jakie rozwiązanie jest dla Ciebie, a rozmaite modele w dowolnych konfiguracjach utrudniają Ci tylko wybór, zdaj się na nas. Nasi eksperci pomogą Ci dobrać specjalnie opracowane konstrukcje i praktyczne rozwiązania połączone w zestawy dopasowane do indywidualnych potrzeb. Ponadto możesz liczyć na to, że udzielą Ci wyczerpujących informacji i wytłumaczą właściwą eksploatację. Poptime to nie tylko polski producent stojaków reklamowych, to także gwarantowana jakość produktów, szybki czas realizacji i konkurencyjne ceny.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pakowanie produktów: czym są kofrety?
Pakowanie produktów: czym są kofrety?
Postaw na kofrety i zaplanuj świąteczną sprzedaż już dziś!
/