Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
W dzisiejszym świecie jesteśmy wręcz zalewani przez wszelkiego typu reklamy, czy to telewizyjne, radiowe czy różnego rodzaju ulotki. Problem jest taki, że często są one sztampowe lub nieciekawe. Podstawą marketingu reklamowego jest to, że mamy tylko kilka sekund, aby zaciekawić odbiorcę i przykuć jego uwagę. Jak przyciągnąć klienta już samą ekspozycją swojej oferty? Tu wkraczamy my! Poptime! Czyli profesjonalna prezentacja materiałów reklamowych.
Stojaki na ulotki, czyli podstawa prezentacji swojej firmy, to stanowiska, do których potencjalny klient może podejść i w spokoju zapoznać się z produktami, zgłębić szczegóły naszej oferty lub sprawdzić, czy w naszym asortymencie znajdują się potrzebne mu rzeczy. To zazwyczaj pierwszy kontakt z naszą firmą, czy to w siedzibie, czy na targach, dlatego bardzo ważne jest, aby prezentacja była bez zarzutu.
Atuty stojaków reklamowych często zostają niewykorzystane, z prostej przyczyny – wiele z nich jest wykonanych w podobny sposób, a co za tym idzie, ludzie zaczynają je ignorować. A przecież materiały reklamowe zaprezentowane na ulotce, często mogą pełnić rolę sprzedawcy, a klient nawet po odejściu od stoiska z naszą broszurą wciąż będzie pamiętał nasze stoisko.
Warto więc zadbać, aby stojak na ulotki przykuwał uwagę, eksponował ulotki, był kolorystycznie zgodny z kolorami naszej firmy, ułatwiał klientom wzięcie po jednym egzemplarzu ulotki, Kieszenie były rozmiarowo dopasowane do treści reklamowych, tak by wszystko wyglądało schludnie i profesjonalnie. Trzymając się tych prostych zasad, sprawiamy, że prościej zapamiętać naszą ofertę reklamową, a dobra ekspozycja ułatwia klientom orientację w naszej ofercie.
Musimy pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne, perfekcyjne dla wszystkich stojaki na ulotki (inny zastosujemy w korporacji handlującej metalami, a inne w firmie zajmującej się organizacją imprez dla dzieci). Są jednak pewne zasady, którymi warto się kierować:
Wszędzie. Nasze dedykowane konstrukcje składają się z wielu elementów, posiadają możliwość zamontowania konkretnych modułów w zależności od potrzeb chwili. Sprawdzi się to świetnie w takich miejscach jak:
W pełni wyposażone wyroby i ulotki wykonane z pełną starannością mogą zdecydować o zainteresowaniu czy decyzji klienta w kilka sekund, nawet bez naszego udziału. Warto więc zainwestować w produkty wykonane solidnie i charakteryzujące się precyzją realizacji. Warto zadbać o wytrzymałe materiały i charakterystyczny wygląd, dotyczy zarówno różnych kolorów jak i kształtów. Co nam to daje?
Jeśli nie jesteś pewien jakie rozwiązanie jest dla Ciebie, a rozmaite modele w dowolnych konfiguracjach utrudniają Ci tylko wybór, zdaj się na nas. Nasi eksperci pomogą Ci dobrać specjalnie opracowane konstrukcje i praktyczne rozwiązania połączone w zestawy dopasowane do indywidualnych potrzeb. Ponadto możesz liczyć na to, że udzielą Ci wyczerpujących informacji i wytłumaczą właściwą eksploatację. Poptime to nie tylko polski producent stojaków reklamowych, to także gwarantowana jakość produktów, szybki czas realizacji i konkurencyjne ceny.
Fot.: materiał prasowy Klienta.