Reklamuj się na torbie i bądź wszędzie!

Agata Dobosz
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać takie produkty, które nie tylko wyróżniają się walorami dekoracyjnymi i estetycznymi, lecz także są po prostu praktyczne. Dobrym pomysłem jest reklamowanie się na torbach ‒ zarówno tych papierowych, jak i bawełnianych.

Współczesny marketing opiera się na coraz bardziej świadomych działaniach. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że dobra reklama jest połową sukcesu. Specjaliści od marketingu wpadają na kolejne pomysły, jak zaskakiwać odbiorców i zapadać im w pamięć. Jednym ze skutecznych sposobów na reklamowanie się są gadżety, które pełnią funkcję reklamy mobilnej, skutecznie promując daną markę. Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać produkty wykonane z dobrych jakościowo materiałów i praktyczne, które będą jak najczęściej użytkowane przez potencjalnych klientów. Wśród takich przedmiotów możemy wyróżnić torby papierowe i bawełniane.

Torba papierowa z nadrukiem ‒ sprawdzony sposób na reklamę

Torby papierowe skutecznie wypierają plastikowe reklamówki i stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Są chętnie wykorzystywane przez sklepy odzieżowe, obuwnicze, kosmetyczne czy te oferujące zdrową żywność. Poza tym, że są praktyczne, to mogą pełnić też funkcje reklamowe. Papierowe torby świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamy, ponieważ są wielokrotnie używane. Obdarowane nimi osoby mogą przechadzać się po mieście i galeriach handlowych, jednocześnie eksponując logo danej marki.

Atutem papierowych toreb jest także to, że na ich powierzchni można umieścić wiele informacji w postaci nadruku. Z pewnością powinniśmy pamiętać o logo firmy, ale warto zdecydować się również na dodatkowe dane o marce i podać na przykład adres strony internetowej, nazwy profili w mediach społecznościowych albo numer telefonu. Uzupełnieniem podstawowych danych może być chwytliwe hasło.

Kolejną niezaprzeczalną zaletą toreb papierowych jest to, że są one o wiele bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż plastikowe reklamówki. Do ich produkcji warto wykorzystać papier recyklingowy bądź inne surowce pochodzące z materiałów już przetworzonych. Możemy również się upewnić, czy po wykonaniu nadruku torby będą mogły ponownie zostać poddane procesowi recyklingu. Dzięki takim działaniom wykreujemy wizerunek marki, która dba o środowisko i stawia na ekologiczne rozwiązania.

Bawełniana torba reklamowa ‒ ekologiczny wymiar marketingu

Kolejnym skutecznym, a do tego ekologicznym i funkcjonalnym gadżetem reklamowym jest bawełniana torba, która wyróżnia się wytrzymałością. Ich wyższość nad papierowymi torebkami przejawia się w tym, że można je nie tylko wykorzystywać do noszenia ciężkich rzeczy czy zakupów, lecz także prać, gdy się zabrudzą, a tym samym użytkować nawet przez kilka lat. Użytkowanie toreb bawełnianych wiąże się więc z wieloma korzyściami.

Torby bawełniane świetnie wpisują się w coraz popularniejszy nurt zero waste, ale są również skuteczną powierzchnią reklamową, którą można wszędzie ze sobą zabrać. Jeśli umieścimy na takiej torbie wielorazowego użytku logo swojej marki i najważniejsze dane, możemy mieć pewność, że informacje o firmie dotrą do wielu różnych zakątków, przykuwając uwagę kolejnych potencjalnych klientów. Ekologiczne gadżety pomagają budować świadomość marki i jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców

Zdj. główne: justynafaliszek/pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Nośniki reklamy zewnętrznej
Nośniki reklamy zewnętrznej
Nośnik reklamy to nic innego jak urządzenie reklamowe w wykonaniu materialnym. Może być oświetlone, odpowiednio wyeksponowane.
/