W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wśród konsumentów, firma DS Smith we współpracy z Touchguard, rozpoczęła prace nad stworzeniem linii ekologicznych opakowań odpornych na wirusy i bakterie.
DS Smith nie bez powodu jest liderem wśród producentów opakowań. Firma regularnie zleca badania konsumenckie, by na bieżąco dostarczać swoim klientom nowe i efektywne rozwiązania zgodne z ich oczekiwaniami i potrzebami. Tym razem badanie przeprowadzone przez Ipsos MORI wykazało rosnące znaczenie higieny opakowań.
Pandemia koronawirusa zmusiła nas do zrewidowania nawyków higienicznych. 57% ankietowanych przyznaje, że dokładnie myje ręce po kontakcie z opakowaniami produktów zakupionych przez Internet, a 30% szybciej pozbywa się takich opakowań. Pełne wnioski z badań można znaleźć w tym miejscu.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo konsumentów, a także pracowników zaangażowanych we wszystkie etapy łańcucha dostaw, powstały specjalne opakowania z technologią Touchguard, która w 99,5 proc. uśmierca wiele bakterii i wirusów w mniej niż 15 minut. Oznacza to, że skutecznie obniża ryzyko przenoszenia się infekcji i – choć nie zastąpi odpowiedniej higieny – pomoże budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa konsumentów.
Opakowania w technologii Touchguard spełniają standardy opakowań przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Nadają się także do recyklingu.