Wizytówka jest w biznesie niemal tak ważna, jak uścisk dłoni. Mówi wiele nie tylko o nas samych, ale przede wszystkim o jakości naszych usług. Czas na nowe rozwiązanie: poznaj wizytówkę multiloft!
Wizytówki multiloft są nie tylko efektowne, ale także trwałe. Ich najważniejszym elementem jest cienki papier (multiloft), który tworzy dwie warstwy – wewnętrzną i zewnętrzną. Zwykle są one białe, choć nie jest to regułą. W środku umieszcza się grubszą warstwę (lub warstwy) kolorystyczną. Wszystkie części połączone są bez klejenia na mokro, co wpływa na większą sztywność papieru. Dzięki temu wizytówka typu multiloft jest twarda, odporna i nie ulega łatwemu zgnieceniu w kieszeni marynarki czy w jednej z zakładek portfela. Druk odbywa się na dokładnie tych samych zasadach, co wizytówek tradycyjnych. Dodatkowo można wybrać dowolne laminowanie (matowe lub połyskujące), typ tłoczenia (wklęsłe/wypukłe), a także gramaturę, rodzaj papieru (np. ekologiczny) i rodzaj zadruku.
Głównym punktem programu jest jednak kolorowa warstwa wewnętrzna. Układ wizytówki multiloft powoduje, że otrzymujemy interesujący efekt barwnych brzegów. To detal, który potrafi przyciągnąć uwagę. Kolor nie zaburza kompozycji, a grubsza faktura dodaje całości nutki eleganckiego profesjonalizmu.
Barwy same w sobie przekażą klientom lub partnerom biznesowy pewien komunikat i dzięki temu wesprą Twoje cele sprzedażowe w dyskretny sposób. Wybór nietypowego koloru nie tylko zaciekawi odbiorcę, ale też zapadnie mu w pamięci na zdecydowanie dłużej, niż chłodna biel i klasyczna czerń. Nie ma nic złego w tradycji, ale takich wizytówek jest po prostu cała masa, więc mogą „zginąć” w gąszczu innych.
Duży wybór kolorów oferowany obecnie przez drukarnie daje szerokie możliwości skomponowania spersonalizowanej wizytówki, która podkreśli osobowość zamawiającego lub nawiąże do komunikacji wizualnej jego firmy. Jeśli będziesz miał problem z odpowiednim doborem kolorów, nic straconego – większość firm z tej branży ma w swojej kadrze grafików i konsultantów, którzy pomogą rozwiać Twoje wątpliwości i wybrać najlepszy projekt.
Wizytówki multiloft występują też w wersji magnetycznej (jedna z warstw zbudowana jest wówczas z podłoża magnetycznego) oraz – co jest szczególną gratką dla fanów technologii – wersji NFC, która ma specjalny chip, zawierający najważniejsze dane kontaktowe w formie cyfrowej.
Na rynku dostępne są 3 główne formaty wizytówek multiloft. Wiele zależy od specyfiki Twojej branży i stylu życia grupy docelowej. Do wyboru masz:
Choć nie każdy odważy się na kolorową wizytówkę, warto wziąć pod uwagę kilka zalet takiego rozwiązania.
Pamiętaj, że tak samo, jak dbasz o profile biznesowe w mediach społecznościowych czy gadżety firmowe, tak samo (a może nawet bardziej!) należy zadbać o wizytówkę. Bo to ona jest właśnie Twoją… wizytówką.