Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Gadżety konferencyjne od zwykłych gadżetów reklamowych różnią się przede wszystkim swoim potencjałem. Rozdawane zainteresowanym branżą kontrahentom i potencjalnym klientom logowane prezenty muszą reprezentować sobą wysoką jakość firmy, a także wyróżniać ją na tle innych przedsiębiorstw. Istotna jest też uniwersalność i funkcjonalność – dobry gadżet to taki, który spodoba się każdemu i będzie praktyczny. Co warto więc wybrać?
Modne dzisiaj gadżety reklamowe to przede wszystkim akcesoria ekologiczne, promujące trendy dbania o środowisko. W końcu firmy powinny dawać konsumentom dobry przykład. Poprzez skojarzenie ekologicznych rozwiązań z daną marką, ma ona szansę zaistnieć w świadomości klientów jako przedsiębiorstwo dbające nie tylko o własny interes, ale również o dobro ogółu – w końcu planeta jest wspólnym dobrem nas wszystkich.
Wybór eko gadżetów konferencyjnych nie jest tak szeroki i zróżnicowany, jak wybór zwykłych produktów tego typu. Z reguły odpadają takie klasyczne akcesoria, jak kubki czy długopisy. Zastąpić je mogą jednak artykuły z bawełny, zwłaszcza te, które zachęcają do zmiany foliowych reklamówek na torebki wielorazowe. Przykładowo, świetnymi gadżetami mogą okazać się woreczki z nadrukiem firmy, w których przedsiębiorstwo umieści dowolne upominki – choćby cukierki – i zachęci konsumenta do wykorzystania ich ponownie:
– do przechowywania warzyw, owoców i pieczywa,
– do przechowywania biżuterii,
– do pakowania i przechowywania innych drobnych przedmiotów.
Nieco większą powierzchnię reklamową stworzą natomiast duże torby na zakupy z bawełny, dostępne w wielu rozmiarach i „fasonach” do wyboru. Firma może dostosować je zatem do swojej branży lub postawić na coś uniwersalnego, oferując klientowi samą torbę lub pakując w nią inne nośniki reklamowe, jak gazetki, broszury czy ulotki. Ciekawym rozwiązaniem jest także worek na plecy z nadrukiem, który podobnie jak torbę, klient może zabrać ze sobą wszędzie:
– na zakupy,
– na siłownię,
– na spacer,
– na plażę, itd.
Firmy zajmujące się produkcją, bawełniane gadżety reklamowe mogą wykorzystać także w podwójnej roli: jako nośnik reklamy i opakowanie dla próbek swojego produktu. Do woreczków z bawełny spakujemy bowiem wiele przeróżnych wyrobów, w tym również tych spożywczych, czyli wymagających higienicznych warunków przechowywania. Warto pamiętać, że bawełna jest naturalna, przewiewna i oddychająca. Można także prać ją w wysokiej temperaturze, co pozwala utrzymać ją w higienicznej czystości. W worki z bawełny da się zapakować na przykład:
– naturalne kosmetyki,
– zioła i kwiaty w doniczkach,
– nasiona, pestki, ziarna,
– produkty spożywcze sypkie, owoce, warzywa, pieczywo, i wiele więcej.
Dzięki takiemu opakowaniu firma nie musi martwić się już o inne sposoby logowania swojego produktu. Otrzymuje bowiem „owijkę” z nadrukiem logo lub nazwy firmy, zgodną z własnym projektem.
Myśląc o gadżetach konferencyjnych, warto pamiętać nie tylko o ich ciekawym charakterze, ale i o designie, który przykuwa wzrok. Odpowiedni projekt naniesiony na materiał bawełniany sprawi, że woreczki, torby czy workoplecaki staną się unikatowe, a przy tym bardzo atrakcyjne wizualnie. To nie tylko wyróżni firmę z tłumu, ale również przekona klientów do korzystania z otrzymanych upominków. W taki sposób reklama na eko gadżecie zyska własne życie – powędruje z konsumentem wszędzie tam, gdzie ten zabierze ją ze sobą.
Fot.: materiały prasowe Kliena.