Kampanie Amazon Ads i Allegro Ads to dwie z najpotężniejszych platform reklamowych na rynku. Obie oferują wiele metod targetowania, ale ich interfejsy i zasady są zupełnie inne. Czym zatem różnią się te platformy reklamowe i którą lepiej wybrać do promocji swoich produktów?
Amazon Ads to platforma reklamowa dla sprzedawców na Amazon. Pozwala przedstawić swoją ofertę odpowiednim klientom, pokazując im reklamy promujące Twoje produkty w wynikach wyszukiwania, stronach szczegółów produktu i produktach sponsorowanych.
Tworzenie reklamy Amazon Ads jest bardzo proste. Zrobisz to w kilku krokach:
Allegro Ads to platforma reklamowa dla sprzedawców na allegro.pl, największym w Polsce systemie sprzedażowym. Dzięki niej możesz pokazać swoje produkty osobom szukającym odpowiednich przedmiotów w katalogu lub przeglądającym konkretne kategorie lub podkategorie.
Reklamy Allegro Ads wyświetlają się osobom, które wcześniej weszły w interakcję z promowaną treścią. Na przykład, jeśli chcesz promować nowy produkt, Twoja reklama pokaże się osobom, które już wcześniej oglądały podobne produkty lub odwiedziły strony związane z Twoją kategorią produktów. To gwarantuje, że tylko odpowiedni klienci zobaczą Twoją reklamę i pomaga upewnić się, że mądrze inwestujemy nasz budżet.
Allegro oferuje różne metody kierowania swoich reklam. Możesz na przykład wybrać wyświetlanie reklamy na urządzeniach mobilnych lub desktopowych (lub obu).
Tworzenie reklamy Allegro Ads jest bardzo proste – wystarczy założyć konto, przesłać zdjęcie lub wideo i skopiować/wkleić link URL do pola tekstowego. Jeśli chcesz skierować swoją reklamę do konkretnych osób, skorzystaj z opcji targetowania, aby wybrać demografię i zainteresowania użytkowników, do których chcesz dotrzeć. Kiedy to zrobisz, po prostu kliknij „Utwórz reklamę” i jest gotowa!
Zdj. główne: Christian Wiediger/unsplash.com