Zaznacz swoją obecność w mieście! Największe zalety billboardów

Karolina Dobrowolska
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Billboardy to świetny sposób na dotarcie do mas. W przeciwieństwie do innych środków masowego przekazu, takich jak telewizja czy radio, billboardów nie można wyłączyć ani nie znikają tak szybko, jak się pojawiają, jak jest w przypadku reklam internetowych.

Niektóre firmy mogą mieć wątpliwości, czy reklama na billboardach jest właściwym rozwiązaniem. Oto pięć głównych korzyści wynikających z reklam billboardowych:

Ludzie to widzą

Billboardy są strategicznie rozmieszczone wzdłuż ruchliwych dróg i skrzyżowań, co oznacza, że ​​ludzie zawsze będą patrzeć na Twoją dużą i przyciągającą wzrok reklamę.

Zawsze pracują

Możesz zapłacić za emisję reklamy w radiu lub telewizji, ale zagwarantuje Ci to jedynie, że reklama zostanie odtworzona kilka razy dziennie. Billboard zaś działa 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Klienci mogą mieć kontakt z marką lub usługą tylko raz lub dwa razy za pośrednictwem innych form reklamy, ale billboardy prowadzą do powtarzającej się ekspozycji, ponieważ ludzie nieustannie przechodzą obok. Chociaż przesłanie jest krótkie w porównaniu z innymi formami reklam, może zatrzymać się w umysłach, gdyż bez względu na porę dnia, zawsze tam będzie.

Wybór lokalizacji

Ponieważ billboardy są wszędzie, zazwyczaj masz wybór, gdzie możesz zamieścić swoją wiadomość. Umieść billboard tak, aby nakierować reklamy na określonych klientów lub przyciągać uwagę ludzi albo w pobliżu Twojej firmy, albo w pobliżu ruchliwego skrzyżowania lub zjazdu z autostrady. Za pomocą billboardów możesz łatwo dotrzeć do wielu osób, jeśli wybierzesz odpowiednią lokalizację.

Billboard z zaproszeniem na musical
(fot. Erik Mclean, źródło: unsplash.com)

Budujesz świadomość marki

Billboardy nie są zbyt skuteczne w uzyskiwaniu odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące produktu, ale od tego jest Twoja strona internetowa oraz numer kontaktowy do Twojego sklepu. Billboardy są zaś niezwykle skuteczne w budowaniu świadomości marki. Z racji, iż większość ludzi widzi ten sam billboard wiele razy, pamiętają go i często mogą później skojarzyć go z marką i firmą. Projekty billboardów mogą być chwytliwe i zapadające w pamięć, a także stanowić doskonały sposób, aby potencjalni klienci mogli poznać Twoją firmę i „schować ją” w pamięci do czasu, gdy będą musieli skorzystać z Twojej usługi. 

Docierasz do różnych klientów

Billboardy umożliwiają firmom dotarcie do ogromnej liczby klientów za pomocą jednej taktyki reklamowej. Zamiast poświęcać dodatkowy czas i pieniądze na identyfikację i badanie niszowych grup klientów, pozwalają dotrzeć do dużej masy ludzi. Mogą także pomóc w znalezieniu klientów, od których nie oczekiwałeś, że będą zainteresowani Twoją firmą.

Billboard typu city light na przystanku autobusowym
(fot. Bram Naus, źródło: unsplash.com)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Julita 18.10.2022

    Billboardy to świetna forma reklamy 🙂 Reklamowałam w ten sposób swoją firmę i przyniosło to super efekty!:)

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Folia adhezyjna, czyli klejenie bez kleju
Folia adhezyjna, czyli klejenie bez kleju
Folia adhezyjna to doskonały materiał wykorzystywany do reklam np. na witrynach sklepowych. Łatwo się ją aplikuje, bez zastosowania kleju.
/