Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
12 lipca 2022
w Reklama
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

W dzisiejszym świecie jesteśmy wręcz zalewani przez wszelkiego typu reklamy, czy to telewizyjne, radiowe czy różnego rodzaju ulotki. Problem jest taki, że często są one sztampowe lub nieciekawe. Podstawą marketingu reklamowego jest to, że mamy tylko kilka sekund, aby zaciekawić odbiorcę i przykuć jego uwagę. Jak przyciągnąć klienta już samą ekspozycją swojej oferty? Tu wkraczamy my! Poptime! Czyli profesjonalna prezentacja materiałów reklamowych.

Czym są stojaki reklamowe

Stojaki na ulotki, czyli podstawa prezentacji swojej firmy, to stanowiska, do których potencjalny klient może podejść i w spokoju zapoznać się z produktami, zgłębić szczegóły naszej oferty lub sprawdzić, czy w naszym asortymencie znajdują się potrzebne mu rzeczy. To zazwyczaj pierwszy kontakt z naszą firmą, czy to w siedzibie, czy na targach, dlatego bardzo ważne jest, aby prezentacja była bez zarzutu.

Jak wyróżnić swój produkt?

Atuty stojaków reklamowych często zostają niewykorzystane, z prostej przyczyny – wiele z nich jest wykonanych w podobny sposób, a co za tym idzie, ludzie zaczynają je ignorować. A przecież materiały reklamowe zaprezentowane na ulotce, często mogą pełnić rolę sprzedawcy, a klient nawet po odejściu od stoiska z naszą broszurą wciąż będzie pamiętał nasze stoisko.

Warto więc zadbać, aby stojak na ulotki przykuwał uwagę, eksponował ulotki, był kolorystycznie zgodny z kolorami naszej firmy, ułatwiał klientom wzięcie po jednym egzemplarzu ulotki, Kieszenie były rozmiarowo dopasowane do treści reklamowych, tak by wszystko wyglądało schludnie i profesjonalnie. Trzymając się tych prostych zasad, sprawiamy, że prościej zapamiętać naszą ofertę reklamową, a dobra ekspozycja ułatwia klientom orientację w naszej ofercie.

Jak wybrać najlepszy stojak na ulotki

Musimy pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne, perfekcyjne dla wszystkich stojaki na ulotki (inny zastosujemy w korporacji handlującej metalami, a inne w firmie zajmującej się organizacją imprez dla dzieci). Są jednak pewne zasady, którymi warto się kierować:

  • stojaki na ulotki powinny być dopasowane kolorystycznie do wystroju firmy, koloru logo, branży lub motywu przewodniego (np. Ikea),
  • stojak powinien być wykonany z wytrzymałych materiałów, a kształtem pasować do charakteru firmy,
  • ilość kieszeni i ulotek nie powinna być przytłaczająca. Pamiętajmy, że lepiej mieć kilka stojaków z małą ilością ulotek, efektownie prezentujących naszą ofertę lub dokonania i posegregowanych tematycznie, niż jeden stojak na ulotki, na którym będzie duża ilość materiałów o różnej wielkości. To może wprowadzić niepotrzebne zamieszanie od strony klientów,
  • mimo że stojaki są znakomitym nośnikiem reklamowym, najlepiej jest na nich prezentować sprawdzone rozwiązania charakteryzujące naszą firmę.

Gdzie sprawdzą się stojaki na ulotki?

Wszędzie. Nasze dedykowane konstrukcje składają się z wielu elementów, posiadają możliwość zamontowania konkretnych modułów w zależności od potrzeb chwili. Sprawdzi się to świetnie w takich miejscach jak:

  • sklepy, gdzie możemy opowiedzieć o naszej ofercie lub zebrać po wizycie w sklepie opinie na temat asortymentu,
  • punkty obsługi klienta, gdzie wyjaśnimy podstawowe usługi za pomocą broszury,
  • placówki kultury, gdzie opiszemy panujące zasady,
  • placówki medyczne, w celach informacyjnych,
  • targi i wydarzenia branżowe, gdzie przedstawimy produkty i informacje o asortymencie.

Korzyści płynące z wykorzystywania stojaków reklamowych

W pełni wyposażone wyroby i ulotki wykonane z pełną starannością mogą zdecydować o zainteresowaniu czy decyzji klienta w kilka sekund, nawet bez naszego udziału. Warto więc zainwestować w produkty wykonane solidnie i charakteryzujące się precyzją realizacji. Warto zadbać o wytrzymałe materiały i charakterystyczny wygląd, dotyczy zarówno różnych kolorów jak i kształtów. Co nam to daje?

  • przyciąga uwagę,
  • daje pretekst do rozmowy z klientem,
  • nie nagabujemy klienta, on sam do nas przychodzi,
  • dobrze wykonane produkty reklamowe są reklamą samą w sobie.

Wybierz stojaki na ulotki od producenta PopTime

Jeśli nie jesteś pewien jakie rozwiązanie jest dla Ciebie, a rozmaite modele w dowolnych konfiguracjach utrudniają Ci tylko wybór, zdaj się na nas. Nasi eksperci pomogą Ci dobrać specjalnie opracowane konstrukcje i praktyczne rozwiązania połączone w zestawy dopasowane do indywidualnych potrzeb. Ponadto możesz liczyć na to, że udzielą Ci wyczerpujących informacji i wytłumaczą właściwą eksploatację. Poptime to nie tylko polski producent stojaków reklamowych, to także gwarantowana jakość produktów, szybki czas realizacji i konkurencyjne ceny.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Poprzedni wpis

Naklejki reklamowe. Do czego je wykorzystać?

Następny wpis

Stara moda wraca do łask: fototapeta do sypialni

Następny wpis
刘 强/unsplash.com

Stara moda wraca do łask: fototapeta do sypialni

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.