Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Co może być nośnikiem reklamy?

Aleksandra Nowak Aleksandra Nowak
1 kwietnia 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Ulotka reklamowa

(fot. Khanh Tu Nguyen Huy, źródło: unsplash.com)

Artykuł sponsorowany

Najbardziej istotną cechą kampanii marketingowej jest jej efektywność. Satysfakcja z pozytywnych skutków, jakie przynoszą wykupione reklamy oraz poczucie, że wydane pieniądze nie poszły na marne, są nieodłącznym elementem udanego marketingu. Jak jednak osiągnąć sukces w promowaniu swojej firmy? Reklama, by była skuteczna, musi być dostarczona w odpowiedni sposób. Zobacz, co może być nośnikiem reklamy.

Gadżety biurowe jako sposób na promocję 

Bardzo popularną i skuteczną formą dystrybucji informacji o swojej firmie, jest umieszczenie ich na gadżetach, które zostaną rozprowadzone w różnych miejscach. Długopisy, notatniki czy smycze z logo i numerem telefonu firmy każdy ma gdzieś w szufladzie biurka i sięga po nie, gdy jest taka potrzeba. Użyteczne przedmioty, z których potencjalny klient będzie korzystał na co dzień, mają szansę sprawić, że jeśli będzie potrzebował usług, które oferujesz, właśnie Twoją firmę wybierze. Ponadto takie gadżety pozwalają początkującym firmom zaistnieć na rynku i zapoznać nowych klientów z ich nazwą i logo. To nieco droższy, ale z pewnością skuteczniejszy sposób od ulotek, które i tak w ogromnej większości trafiają do kosza zaraz po wręczeniu. 

Bilbordy, banery i plakaty

(fot. Eleni Afiontzi, źródło: unsplash.com)

Reklamy wielkoformatowe to skuteczne i tanie, biorąc pod uwagę stosunek ceny do efektywności, rozwiązanie. Ogromnym plusem takich reklam jest to, że rzucają się w oczy i są czytelne nawet z dużej odległości. Bilbord ustawiony przy ruchliwej drodze, przyciąga spojrzenia tysięcy potencjalnych klientów dziennie, zapewnia więc rozpowszechnienie nazwy i informacji o Twoich usługach na szeroką skalę. Bilbordy, plakaty i inne formy dużych, przyciągających uwagę reklam dają również możliwość zawarcia większej ilości tekstu. Do nazwy firmy i adresu siedziby lub numeru telefonu, można dołączyć na przykład chwytliwe hasło reklamowe bądź zapadającą w pamięć grafikę/zdjęcie. Zawieranie wielu informacji na powierzchni bilbordu nie będzie skuteczne, ponieważ ta reklama musi dawać się przeczytać w czasie krótkiego przejazdu. Lepiej użyć większej i bardziej czytelnej czcionki niż marnować miejsce na i tak niemożliwe do przeczytania szczegóły.

Strona internetowa i reklamy w Internecie

Internet jest nieodłącznym elementem życia każdego współczesnego człowieka. W czasach, kiedy babcie chwalą się zdjęciami swoich wnuków na Facebooku, nie może nie być Cię w sieci. Założenie strony internetowej powinno być Twoim pierwszym krokiem w promocji firmy. Możliwości promocji w Internecie jest mnóstwo, tak że znajdzie się oferta na każdą potrzebę i na każdą kieszeń. Reklamowanie się w sieci również jest bardzo skuteczne, bo nieważne czy to reklama wyświetlająca się z boku portalu, reklama przed filmem na YouTube czy dobrze prowadzony marketing treści, reklama ma szansę zyskać szeroki zasięg i przynieść spore korzyści. 

(fot. LinkedIn Sales Solutions, źródło: unsplash.com)

Zastanów się dobrze nad formą marketingu internetowego lub skorzystaj z porad ekspertów, którzy doradzą Ci pakiet reklam najlepiej dobrany do Twoich potrzeb i budżetu. Reklama, a przynajmniej strona w Internecie, to wręcz obowiązek w XXI wieku. Powiedzenie, że kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje, dotyczy także usługodawców. Nie bagatelizuj możliwości i zasięgu Internetu.

Wyniki Twojej firmy w ogromnej mierze zależą od prowadzonego marketingu i jego formy. Przed wyborem strategii marketingowej dla siebie, przemyśl tę decyzję i postaw sobie cele, ponieważ jeśli wiesz, czego chcesz, łatwiej jest Ci to osiągnąć. Powodzenia!

Tagi: druk wielkoformatowygadżety biurowewizytówka firmowa
Poprzedni wpis

Jakie cechy powinna posiadać skuteczna ulotka reklamowa?

Następny wpis

CCC zakupiło drukarkę 3D do projektów obuwia

Następny wpis
Buty sportowe

CCC zakupiło drukarkę 3D do projektów obuwia

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.