Co może być nośnikiem reklamy?

Aleksandra Nowak
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Najbardziej istotną cechą kampanii marketingowej jest jej efektywność. Satysfakcja z pozytywnych skutków, jakie przynoszą wykupione reklamy oraz poczucie, że wydane pieniądze nie poszły na marne, są nieodłącznym elementem udanego marketingu. Jak jednak osiągnąć sukces w promowaniu swojej firmy? Reklama, by była skuteczna, musi być dostarczona w odpowiedni sposób. Zobacz, co może być nośnikiem reklamy.

Gadżety biurowe jako sposób na promocję 

Bardzo popularną i skuteczną formą dystrybucji informacji o swojej firmie, jest umieszczenie ich na gadżetach, które zostaną rozprowadzone w różnych miejscach. Długopisy, notatniki czy smycze z logo i numerem telefonu firmy każdy ma gdzieś w szufladzie biurka i sięga po nie, gdy jest taka potrzeba. Użyteczne przedmioty, z których potencjalny klient będzie korzystał na co dzień, mają szansę sprawić, że jeśli będzie potrzebował usług, które oferujesz, właśnie Twoją firmę wybierze. Ponadto takie gadżety pozwalają początkującym firmom zaistnieć na rynku i zapoznać nowych klientów z ich nazwą i logo. To nieco droższy, ale z pewnością skuteczniejszy sposób od ulotek, które i tak w ogromnej większości trafiają do kosza zaraz po wręczeniu. 

Bilbordy, banery i plakaty

Billboardy ledowe w centrum miasta
(fot. Eleni Afiontzi, źródło: unsplash.com)

Reklamy wielkoformatowe to skuteczne i tanie, biorąc pod uwagę stosunek ceny do efektywności, rozwiązanie. Ogromnym plusem takich reklam jest to, że rzucają się w oczy i są czytelne nawet z dużej odległości. Bilbord ustawiony przy ruchliwej drodze, przyciąga spojrzenia tysięcy potencjalnych klientów dziennie, zapewnia więc rozpowszechnienie nazwy i informacji o Twoich usługach na szeroką skalę. Bilbordy, plakaty i inne formy dużych, przyciągających uwagę reklam dają również możliwość zawarcia większej ilości tekstu. Do nazwy firmy i adresu siedziby lub numeru telefonu, można dołączyć na przykład chwytliwe hasło reklamowe bądź zapadającą w pamięć grafikę/zdjęcie. Zawieranie wielu informacji na powierzchni bilbordu nie będzie skuteczne, ponieważ ta reklama musi dawać się przeczytać w czasie krótkiego przejazdu. Lepiej użyć większej i bardziej czytelnej czcionki niż marnować miejsce na i tak niemożliwe do przeczytania szczegóły.

Strona internetowa i reklamy w Internecie

Internet jest nieodłącznym elementem życia każdego współczesnego człowieka. W czasach, kiedy babcie chwalą się zdjęciami swoich wnuków na Facebooku, nie może nie być Cię w sieci. Założenie strony internetowej powinno być Twoim pierwszym krokiem w promocji firmy. Możliwości promocji w Internecie jest mnóstwo, tak że znajdzie się oferta na każdą potrzebę i na każdą kieszeń. Reklamowanie się w sieci również jest bardzo skuteczne, bo nieważne czy to reklama wyświetlająca się z boku portalu, reklama przed filmem na YouTube czy dobrze prowadzony marketing treści, reklama ma szansę zyskać szeroki zasięg i przynieść spore korzyści. 

Mężczyzna korzystający z tabletu
(fot. LinkedIn Sales Solutions, źródło: unsplash.com)

Zastanów się dobrze nad formą marketingu internetowego lub skorzystaj z porad ekspertów, którzy doradzą Ci pakiet reklam najlepiej dobrany do Twoich potrzeb i budżetu. Reklama, a przynajmniej strona w Internecie, to wręcz obowiązek w XXI wieku. Powiedzenie, że kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje, dotyczy także usługodawców. Nie bagatelizuj możliwości i zasięgu Internetu.

Wyniki Twojej firmy w ogromnej mierze zależą od prowadzonego marketingu i jego formy. Przed wyborem strategii marketingowej dla siebie, przemyśl tę decyzję i postaw sobie cele, ponieważ jeśli wiesz, czego chcesz, łatwiej jest Ci to osiągnąć. Powodzenia!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Papier fotograficzny do drukowania. Na co zwrócić uwagę?
Papier fotograficzny do drukowania. Na co zwrócić uwagę?
Wydrukuj zdjęcia w domu. Jak osiągnąć profesjonalną jakość i czy to w ogóle możliwe?
/