Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Co może być nośnikiem reklamy?

Aleksandra Nowak Aleksandra Nowak
1 kwietnia 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Ulotka reklamowa

(fot. Khanh Tu Nguyen Huy, źródło: unsplash.com)

Artykuł sponsorowany

Najbardziej istotną cechą kampanii marketingowej jest jej efektywność. Satysfakcja z pozytywnych skutków, jakie przynoszą wykupione reklamy oraz poczucie, że wydane pieniądze nie poszły na marne, są nieodłącznym elementem udanego marketingu. Jak jednak osiągnąć sukces w promowaniu swojej firmy? Reklama, by była skuteczna, musi być dostarczona w odpowiedni sposób. Zobacz, co może być nośnikiem reklamy.

Gadżety biurowe jako sposób na promocję 

Bardzo popularną i skuteczną formą dystrybucji informacji o swojej firmie, jest umieszczenie ich na gadżetach, które zostaną rozprowadzone w różnych miejscach. Długopisy, notatniki czy smycze z logo i numerem telefonu firmy każdy ma gdzieś w szufladzie biurka i sięga po nie, gdy jest taka potrzeba. Użyteczne przedmioty, z których potencjalny klient będzie korzystał na co dzień, mają szansę sprawić, że jeśli będzie potrzebował usług, które oferujesz, właśnie Twoją firmę wybierze. Ponadto takie gadżety pozwalają początkującym firmom zaistnieć na rynku i zapoznać nowych klientów z ich nazwą i logo. To nieco droższy, ale z pewnością skuteczniejszy sposób od ulotek, które i tak w ogromnej większości trafiają do kosza zaraz po wręczeniu. 

Bilbordy, banery i plakaty

(fot. Eleni Afiontzi, źródło: unsplash.com)

Reklamy wielkoformatowe to skuteczne i tanie, biorąc pod uwagę stosunek ceny do efektywności, rozwiązanie. Ogromnym plusem takich reklam jest to, że rzucają się w oczy i są czytelne nawet z dużej odległości. Bilbord ustawiony przy ruchliwej drodze, przyciąga spojrzenia tysięcy potencjalnych klientów dziennie, zapewnia więc rozpowszechnienie nazwy i informacji o Twoich usługach na szeroką skalę. Bilbordy, plakaty i inne formy dużych, przyciągających uwagę reklam dają również możliwość zawarcia większej ilości tekstu. Do nazwy firmy i adresu siedziby lub numeru telefonu, można dołączyć na przykład chwytliwe hasło reklamowe bądź zapadającą w pamięć grafikę/zdjęcie. Zawieranie wielu informacji na powierzchni bilbordu nie będzie skuteczne, ponieważ ta reklama musi dawać się przeczytać w czasie krótkiego przejazdu. Lepiej użyć większej i bardziej czytelnej czcionki niż marnować miejsce na i tak niemożliwe do przeczytania szczegóły.

Strona internetowa i reklamy w Internecie

Internet jest nieodłącznym elementem życia każdego współczesnego człowieka. W czasach, kiedy babcie chwalą się zdjęciami swoich wnuków na Facebooku, nie może nie być Cię w sieci. Założenie strony internetowej powinno być Twoim pierwszym krokiem w promocji firmy. Możliwości promocji w Internecie jest mnóstwo, tak że znajdzie się oferta na każdą potrzebę i na każdą kieszeń. Reklamowanie się w sieci również jest bardzo skuteczne, bo nieważne czy to reklama wyświetlająca się z boku portalu, reklama przed filmem na YouTube czy dobrze prowadzony marketing treści, reklama ma szansę zyskać szeroki zasięg i przynieść spore korzyści. 

(fot. LinkedIn Sales Solutions, źródło: unsplash.com)

Zastanów się dobrze nad formą marketingu internetowego lub skorzystaj z porad ekspertów, którzy doradzą Ci pakiet reklam najlepiej dobrany do Twoich potrzeb i budżetu. Reklama, a przynajmniej strona w Internecie, to wręcz obowiązek w XXI wieku. Powiedzenie, że kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje, dotyczy także usługodawców. Nie bagatelizuj możliwości i zasięgu Internetu.

Wyniki Twojej firmy w ogromnej mierze zależą od prowadzonego marketingu i jego formy. Przed wyborem strategii marketingowej dla siebie, przemyśl tę decyzję i postaw sobie cele, ponieważ jeśli wiesz, czego chcesz, łatwiej jest Ci to osiągnąć. Powodzenia!

Tagi: druk wielkoformatowygadżety biurowewizytówka firmowa
Poprzedni wpis

Jakie cechy powinna posiadać skuteczna ulotka reklamowa?

Następny wpis

CCC zakupiło drukarkę 3D do projektów obuwia

Następny wpis
Buty sportowe

CCC zakupiło drukarkę 3D do projektów obuwia

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Pexels/pixabay.com
Wiadomości

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

30 czerwca 2022
Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?
Poradnik techniczny

Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

24 czerwca 2022
Yuhan Du/unsplash.com
Poradnik techniczny

Jak drukować dyplomy?

23 czerwca 2022
Tektura falista jako materiał przyszłości
Druk

Tektura falista jako materiał przyszłości

20 czerwca 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe Bobst Inventor Award branża poligraficzna czasopisma drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie na folii drukowanie zdjęć druk pocztówek druk wielkoformatowy ekologia Eticod Europapier Polska folia samoprzylepna fotografia gadżety biurowe jakie kolory kartony opakowaniowo-graficzne katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru Stora Enso techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy! 30 czerwca 2022
  • Jak oznaczyć przesyłki kurierskie? 24 czerwca 2022
  • Jak drukować dyplomy? 23 czerwca 2022
  • Tektura falista jako materiał przyszłości 20 czerwca 2022
  • Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy! 14 czerwca 2022
  • Jak stworzyć nowoczesną przestrzeń biurową? 10 czerwca 2022
  • Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu! 9 czerwca 2022
  • Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie? 2 czerwca 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.