Druk na rzeczach codziennego użytku – jak zaciekawić klientów?

Kinga Sobczak
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Dzięki nadrukom nawet przedmioty codziennego użytku mogą zyskać oryginalny, indywidualny charakter. Zobacz, na jakich przedmiotach warto wykonać druk, żeby zaciekawić klientów.

Przedmioty dzięki nadrukom odróżniają się od innych, ale mogą też być świetną formą promocji. Dzięki nowoczesnym technologiom w prosty sposób można stworzyć kolekcję przedmiotów z nadrukami. Oryginalny nadruk sprawia, że korzystanie z danego przedmiotu jest przyjemniejsze. Nadruk może zawierać hasło, które znaczy coś dla właściciela przedmiotu, ale to też świetna możliwość, żeby promować własną działalność.

Krzesła

Krzesła opatrzone drukiem reklamowym to bardzo popularne i skuteczne narzędzie promocji. Obecne są często na wszelkiego rodzaju targach i wydarzeniach. Krzesła reżyserskie są elementem identyfikacji wizualnej firmy, ale mogą też stanowić wyposażenie biura albo sal konferencyjnych. Mogą też stworzyć strefę relaksu na wydarzeniach kulturalnych albo sportowych. Tego typu imprezy są odwiedzane przez dużą ilość osób, więc zaprezentowanie firmy w oryginalny sposób może skutkować dużym sukcesem marketingowym.

Długopisy

Prawdopodobnie najbardziej popularne z gadżetów reklamowych, ale nie bez przyczyny. Są przede wszystkim bardzo przydatne, więc prawdopodobieństwo, że klient będzie używał naszego długopisu codziennie, jest bardzo duże. Logo na długopisie przypomina, skąd pochodzi gadżet. Kiedy potem klient w sklepie zobaczy produkt z logo takim, jak na długopisie, prawdopodobnie wybierze właśnie ten produkt, którego markę rozpoznaje.

Notes i długopis
(fot. Nora Carol Photography / Moment / Getty Images)

Notesy

Są dobrym sposobem, by zaciekawić klientów, z tego samego powodu, co długopisy. Używane są bardzo często, więc nadrukowane logo i nazwa firmy będą kojarzyć się klientom z czymś znajomym i zaczną traktować je jako bliskie sobie. Zaletą tych gadżetów reklamowych jest to, że można dowolnie dopasować je do swojej koncepcji. Producenci oferują różne formaty i różne wnętrza – w kratkę, w linię, w kropki albo puste. Coraz częściej firmy decydują się na notesy wykonane z papieru z recyklingu. Pokazują przez to postawę proekologiczną, która może być doceniona przez klientów.

Torby

Rozwiązania zero-waste stosowane są też w przypadku toreb na zakupy, dlatego coraz częściej woreczki foliowe zastępowane są torbami bawełnianymi. Taka torba z nadrukiem to świetny pomysł, żeby dać odbiorcom coś nie tylko funkcjonalnego, ale i estetycznego. Dostępne są w wielu kolorach i rozmiarach. Mogą być wykorzystywane nie tylko jako torby na zakupy, więc z pewnością klienci docenią ich szerokie zastosowanie. To rozwiązanie pomaga budować pozytywne skojarzenia związane z marką.

Wielorazowa butelka na wodę
(fot. Anastasiia Krivenok / iStock / Getty Images Plus / Getty Images)

Butelki

Bardzo oryginalnymi przedmiotami, na których warto drukować logo firmy, są butelki do napojów i kubki termiczne. Cieszą się popularnością przede wszystkich wśród osób aktywnych fizycznie. W tym przypadku także można podkreślić, jak ważne dla firmy jest środowisko. Dzięki temu, że to przedmiot wielorazowego użytku, można zwrócić uwagę klientów na to, że firma dba o ich zadowolenie i komfort.

Pendrive

To dobry sposób na funkcjonalny gadżet z nadrukiem. Świetnie sprawdzi się w przypadku klientów związanych z branżą informatyczną i elektroniczną. Mogą przydać się nie tylko w pracy, ale i w domu, tak więc mają bardzo uniwersalny charakter.

Produkty codziennego użytku to najlepszy sposób na to, żeby w subtelny sposób zaciekawić klientów. Wielokrotny kontakt z logo i nazwą firmy czy produktu to metoda na utrwalenie wizerunku marki i budowanie pozytywnych skojarzeń.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Efekt 3D bez okularów! O druku soczewkowym
Efekt 3D bez okularów! O druku soczewkowym
Niezwykłe iluzje optyczne na Twoich wydrukach. Poznaj druk soczewkowy i jego możliwości.
/