Zmiana w redakcji Vogue Polska! Kto zamiast Niedenthala?

Dorota Wanat
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Czasopismo Vogue Polska to polski odpowiednik słynnego amerykańskiego miesięcznika modowego i kultowa pozycja prasowa. Pierwszy numer został opublikowany w kwietniu 2018 roku i od tego momentu funkcję redaktora naczelnego nieprzerwanie pełnił Filip Niedenthal. Nadszedł jednak czas na zmiany!

O Vogue Polska było głośno od pierwszego wydania magazynu, a wszystko za sprawą okładki. Do zdjęcia pozowały Małgorzata Bela i Anja Rubik, topowe polskie (i światowe) modelki. W tle fotografii umieszczono Pałac Kultury i Nauki oraz samochód Wołga. Internauci zarzucali jej m.in. kiepskie kadrowanie i przygnębiający klimat. Czasopismo świetnie jednak wybrnęło z krytycznych opinii na temat okładki i dzięki niej zyskało dodatkową reklamę.

Nowa redaktor naczelna z Londynu?

Wczoraj Vogue Polska ogłosił, że nową redaktor naczelną zostaje Ina Lekiewicz, polska fotografka mieszkająca od 8 lat w Londynie. Na swoim koncie ma współprace z naprawdę dużymi markami, takimi jak Gucci, Erdem czy Madawell. Lekiewicz prowadziła także wykłady na kilku uczelniach (m.in. Uniwersytecie Warszawskim, ale również w placówkach zagranicznych) z zakresu mody i komunikacji wizualnej. Sprawę skomentowała sama zainteresowana:

To dla mnie zaszczyt i wyzwanie. „Vogue Polska” kryje w sobie olbrzymi potencjał i niesamowite możliwości. Cieszę się, że dołączę do świetnego i prężnie działającego zespołu. Mam autorską wizję, która wykorzystując walory „Vogue Polska” pozwoli nieustanie go rozwijać i w nieodległej perspektywie utrwalić jego miejsce w światowej czołówce magazynów o modzie.

Pierwszy numer Vogue Polska zredagowany przez Inę wyjdzie już we wrześniu. Życzymy wielu sukcesów!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Nadruk na odzieży – zalety i metody
Nadruk na odzieży – zalety i metody
Nadruki na odzieży to świetny sposób nie tylko na jej ozdobienie, ale również na stworzenie ubrań pracowniczych lub umieszczenie logo w ramach strategii marketingowej. Poznaj metody nadruku oraz ich zalety.
/