Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Wiadomości >

Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie?

Martyna Świerc Martyna Świerc
2 czerwca 2022
w Wiadomości
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Olga Thelavart/unsplash.com

Współpraca firm Europapier Polska i Stora Enso, zapoczątkowana jeszcze pod koniec 2020 roku, przyniosła owoce. Proces dystrybucji kartonów typu kraft i kartonów z obszaru opakowaniowo-graficznego trwa.

Europapier to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem. Zajmuje się dystrybucją papierów poligraficznych i biurowych, tektury, mediów do reklamy oraz papierów i środków do utrzymania higieny w firmach. Stora Enso działa w obszarze biogospodarki. Ta międzynarodowa firma jest dostawcą materiałów odnawialnych w branży opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papiernictwa.

Współpraca obu firm rozpoczęła się pod koniec 2020 roku. Jej efektem było wprowadzenie produktów Stora Enso w ofertę opakowaniową Europapieru w 2021 roku. W asortymencie pojawiły się już kartony z obszaru opakowaniowo-graficznego (w pełnym zakresie gramatur i formatów):

  • Performa White (GC1) w zakresie 200–400 gsm,
  • Performa Cream (GC2) w zakresie 180–360 gsm.

Dzięki współpracy Europapier zyskał także wachlarz opakowań specjalnościowych do wyjątkowych zastosowań. W ofercie pojawił się karton brązowy typu kraft:

  • CKB – wierzch biały, powlekany; spód brąz; dostępny w zakresie 195–415 gsm;
  • CKB NUDE – wierzch brąz; spód brąz; dostępny w zakresie 205–345 gsm. 

Europapier Polska oferuje także Performa Cream + PE, CKB + PE, czy Performa Cream Metallized PET i wiele innych.

Zdj. główne: Olga Thelavart/unsplash.com

Tagi: Europapier Polskakartony opakowaniowo-graficzneStora Enso
Poprzedni wpis

Foliowanie, czyli druk reklamowy na folii. Na czym polega?

Następny wpis

Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu!

Następny wpis
Jason Dent/unsplash.com

Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Pexels/pixabay.com
Wiadomości

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

30 czerwca 2022
Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?
Poradnik techniczny

Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

24 czerwca 2022
Yuhan Du/unsplash.com
Poradnik techniczny

Jak drukować dyplomy?

23 czerwca 2022
Tektura falista jako materiał przyszłości
Druk

Tektura falista jako materiał przyszłości

20 czerwca 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe Bobst Inventor Award branża poligraficzna czasopisma drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie na folii drukowanie zdjęć druk pocztówek druk wielkoformatowy ekologia Eticod Europapier Polska folia samoprzylepna fotografia gadżety biurowe jakie kolory kartony opakowaniowo-graficzne katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru Stora Enso techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy! 30 czerwca 2022
  • Jak oznaczyć przesyłki kurierskie? 24 czerwca 2022
  • Jak drukować dyplomy? 23 czerwca 2022
  • Tektura falista jako materiał przyszłości 20 czerwca 2022
  • Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy! 14 czerwca 2022
  • Jak stworzyć nowoczesną przestrzeń biurową? 10 czerwca 2022
  • Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu! 9 czerwca 2022
  • Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie? 2 czerwca 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.