Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy?

Redaktor Blue Whale Press
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Mimo rozwoju internetu i promocji online tradycyjne formy reklamy cieszą się sporą popularnością. Pozwalają bowiem na kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. Jakie warto wybrać, by przyniosły oczekiwany skutek?

Niektórzy uważają, że wydruki reklamowe nie przynoszą współcześnie efektów. Nic bardziej mylnego. Oczywiście promocja online jest bardzo ważna, jednak uzupełnienie jej o tradycyjne wydruki reklamowe może przynieść naprawdę dobre efekty. Plusem tradycyjnych form reklamy jest bez wątpienia fakt, że wówczas można nawiązać swego rodzaju kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. A to we współczesnym świecie, który został opanowany przez media cyfrowe, bez wątpienia jest bardzo korzystne. Jakie wydruki reklamowe warto wybrać dla firmy, by dobrze kreowały jej wizerunek i skutecznie promowały jej usługi bądź produkty? Szeroką ofertę znajdziemy nakseroa0.pl.

Zalety materiałów drukowanych

Nikt nie ma wątpliwości, że reklama online jest ważna. Obecnie trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez mediów społecznościowych, strony internetowej czy blogów. Dzięki temu można łatwo pozyskać klienta z dowolnego miejsca na świecie. Nieprawdą jest jednak przekonanie, że materiały drukowane są bezużyteczne. P

Papierowa wersja promocji zdaniem ekspertów – lepiej zapada w pamięć i utrwala się w świadomości potencjalnego klienta. Poza tym papier jest czymś, co można dotknąć, oddziałuje na wiele zmysłów. Osoba nie tylko widzi napisy, rysunki oraz zdjęcia, ale dodatkowo dotyka papieru, jego faktury i gramatury. To sprawia, że łatwiej zapamiętać to, co się na nim znajduje. 

Karty rabatowe i wizytówki to podstawa

Warto inwestować w karty rabatowe. Mimo że żyjemy po części już w cyfrowym świecie, to okazuje się, że klienci nadal uwielbiają korzystać z kart rabatowych. Posiadanie np. karty stałego klienta daje im poczucie, że zostali wyróżnieni. Dlatego chętniej kupią produkty bądź skorzystają z usług, gdzie taką kartę dostali. 

Wciąż wiele osób nosi wizytówki w portfelu i korzysta z nich w razie potrzeby. Jeśli dana osoba będzie szukała produktów czy usług o profilu naszej firmy, jest duże prawdopodobieństwo, że przypomni sobie o wizytówce z namiarami na nią. 

Katalogi – wiele osób lubi je przeglądać

Katalogi produktowe są chętnie zabierane przez klientów do domów. Szczególnie w przypadku osób, które zastanawiają się nad danym produktem bądź usługą i chcą na spokojnie przemyśleć swój wybór. Wówczas mogą w wolnej chwili zajrzeć do katalogu i porównać ofertę. Wiele osób uważa, że jest to wygodniejsze niż przeglądanie stron internetowych. 

Kalendarze, teczki, plakaty

Wręczenie kalendarza czy zapakowanie dokumentów w teczkę z logiem firmy jest nie tylko miłe, ale też sprawia, że zapada ona w pamięć. Także plakaty mogą być ciekawym upominkiem dla klienta. Mało tego, istnieje duże prawdopodobieństwo, że te przedmioty będą też widziane przez inne osoby, które być może również zdecydują się skorzystać z naszych usług czy kupić nasz produkt. 

Fot.: Kaboompics .com/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Nadruki fleksograficzne, czyli druk wypukły i jego zastosowanie
Nadruki fleksograficzne, czyli druk wypukły i jego zastosowanie
Na czym polega druk wypukły? Jakie ma wady i zalety? Do czego możesz go wykorzystać? Odpowiedzi w naszym artykule.
/