Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy?

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
1 lutego 2023
w Reklama
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy?

Artykuł sponsorowany

Mimo rozwoju internetu i promocji online tradycyjne formy reklamy cieszą się sporą popularnością. Pozwalają bowiem na kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. Jakie warto wybrać, by przyniosły oczekiwany skutek?

Niektórzy uważają, że wydruki reklamowe nie przynoszą współcześnie efektów. Nic bardziej mylnego. Oczywiście promocja online jest bardzo ważna, jednak uzupełnienie jej o tradycyjne wydruki reklamowe może przynieść naprawdę dobre efekty. Plusem tradycyjnych form reklamy jest bez wątpienia fakt, że wówczas można nawiązać swego rodzaju kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. A to we współczesnym świecie, który został opanowany przez media cyfrowe, bez wątpienia jest bardzo korzystne. Jakie wydruki reklamowe warto wybrać dla firmy, by dobrze kreowały jej wizerunek i skutecznie promowały jej usługi bądź produkty? Szeroką ofertę znajdziemy nakseroa0.pl.

Zalety materiałów drukowanych

Nikt nie ma wątpliwości, że reklama online jest ważna. Obecnie trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez mediów społecznościowych, strony internetowej czy blogów. Dzięki temu można łatwo pozyskać klienta z dowolnego miejsca na świecie. Nieprawdą jest jednak przekonanie, że materiały drukowane są bezużyteczne. P

Papierowa wersja promocji zdaniem ekspertów – lepiej zapada w pamięć i utrwala się w świadomości potencjalnego klienta. Poza tym papier jest czymś, co można dotknąć, oddziałuje na wiele zmysłów. Osoba nie tylko widzi napisy, rysunki oraz zdjęcia, ale dodatkowo dotyka papieru, jego faktury i gramatury. To sprawia, że łatwiej zapamiętać to, co się na nim znajduje. 

Karty rabatowe i wizytówki to podstawa

Warto inwestować w karty rabatowe. Mimo że żyjemy po części już w cyfrowym świecie, to okazuje się, że klienci nadal uwielbiają korzystać z kart rabatowych. Posiadanie np. karty stałego klienta daje im poczucie, że zostali wyróżnieni. Dlatego chętniej kupią produkty bądź skorzystają z usług, gdzie taką kartę dostali. 

Wciąż wiele osób nosi wizytówki w portfelu i korzysta z nich w razie potrzeby. Jeśli dana osoba będzie szukała produktów czy usług o profilu naszej firmy, jest duże prawdopodobieństwo, że przypomni sobie o wizytówce z namiarami na nią. 

Katalogi – wiele osób lubi je przeglądać

Katalogi produktowe są chętnie zabierane przez klientów do domów. Szczególnie w przypadku osób, które zastanawiają się nad danym produktem bądź usługą i chcą na spokojnie przemyśleć swój wybór. Wówczas mogą w wolnej chwili zajrzeć do katalogu i porównać ofertę. Wiele osób uważa, że jest to wygodniejsze niż przeglądanie stron internetowych. 

Kalendarze, teczki, plakaty

Wręczenie kalendarza czy zapakowanie dokumentów w teczkę z logiem firmy jest nie tylko miłe, ale też sprawia, że zapada ona w pamięć. Także plakaty mogą być ciekawym upominkiem dla klienta. Mało tego, istnieje duże prawdopodobieństwo, że te przedmioty będą też widziane przez inne osoby, które być może również zdecydują się skorzystać z naszych usług czy kupić nasz produkt. 

Fot.: Kaboompics .com/pexels.com

Poprzedni wpis

Naklejki z własnym wzorem – zastosowanie w biznesie

Następny wpis

Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD

Następny wpis
Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD

Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.