Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
18 stycznia 2022
w Reklama
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Coraz częściej maszyny wykonują pracę za ludzi… Wiąże się to z tym, że są w stanie błyskawicznie przetwarzać nawet największe zbiory danych i znajdować w nich wzorce i korelacje. Uczenie maszynowe, stanowiące podzbiór sztucznej inteligencji, jest wykorzystywane w coraz większej ilości branż. Oczywiście, nie inaczej jest również w marketingu. Machine learning od dłuższego czasu wykorzystywany jest chociażby w Google Ads. Jesteś ciekawy, czy uczenie maszynowe rzeczywiście sprawdza się w systemie reklamowym? Czy jest w stanie zwiększyć skuteczność konfigurowanych kampanii? Jeżeli interesuje Cię temat sztucznej inteligencji i machine learning, ten tekst z pewnością będzie dla Ciebie cennym źródłem wiedzy.

Im więcej danych, tym bardziej skuteczne uczenie maszynowe

To jest właśnie generalna zasada uczenia maszynowego… Im większy dostęp do danych (i – generalnie – więcej rekordów), tym lepsze wyniki. O ile w przypadku niewielkich zbiorów być może przewaga uczenia maszynowego nie jest tak widoczna, zupełnie inaczej jest przy większych kampaniach i, co za tym idzie, ogromnej ilości danych. Sztuczna inteligencja to przyszłość i jej możliwości rosną z miesiąca na miesiąc.

Uczenie maszynowe w Google Ads – jak wygląda?

System reklamowy Google Ads oczywiście również wykorzystuje uczenie maszynowe do optymalizacji kampanii na kilku poziomach.

Inteligentna kampania

Co należy rozumieć poprzez pojęcie “inteligentna kampania”? Najprościej rzecz ujmując, jest to pozostawienie sztucznej inteligencji Google możliwości podejmowania decyzji kluczowych dla kampanii. Dzięki uczeniu maszynowemu, dotarcie do nowych odbiorców może być zdecydowanie prostsze. Nie można jednak pozostawić kampanii samej sobie i warto ją regularnie monitorować. Mimo ogromnych, niewyobrażalnych wręcz możliwości AI, również ona potrafi uzyskiwać efekty mniej lub bardziej spektakularne. Dlatego też dobrze na bieżąco obserwować postępy kampanii, by móc wyciągnąć wnioski na przyszłość, ile “swobody” dawać sztucznej inteligencji Google Ads.

Inteligentne formaty reklam

Czym wyróżniają się inteligentne formaty reklam w Google Ads? Przede wszystkim tym, że Ty dostarczasz kluczowe elementy kreacji reklamowej, a sztuczna inteligencja wykorzystuje je w taki sposób, by uzyskać maksymalne efekty kampanii. Nie musisz dzięki temu samodzielnie tworzyć wielu wersji tej samej reklamy, co pozwala na zaoszczędzenie sporo czasu – szczególnie wtedy, gdy masz do stworzenia wiele różnych kampanii. Z inteligentnych formatów reklam możesz skorzystać zarówno wtedy, gdy interesują Cię elastyczne reklamy w wyszukiwarce, jak i reklamy typu display.

Inteligentne rozliczenia i stawki

Uczenie maszynowe w Google Ads pozwala także na ustalenie najlepszych możliwych stawek (oczywiście w korelacji z konkretnym modelem kampanii). Co ważne – nawet pracownicy Google nie rekomendują samodzielne określanie stawek z uwagi na ryzyko “przepalenia” budżetu. W końcu skoro sztuczna inteligencja robi to zdecydowanie lepiej, po co tak właściwie ryzykować…? Ty wybierasz model kampanii, a resztę możesz już pozostawić AI.

Uczenie maszynowe w innym zakresie

Oprócz wcześniej wymienionych możliwości uczenia maszynowego w Google Ads, nie można zapomnieć również o nieco “mniej widocznych” opcjach, takich jak chociażby regularna kontrola i modyfikacje kampanii celem zwiększenia jej efektywności czy wybór sposobu kierowania reklam. Oczywiście, to tylko przykłady – AI może być wykorzystywana w zdecydowanie szerszym zakresie.

Uczenie maszynowe w Google Ads – czy zawsze jest korzystne?

Tak, jak już wcześniej sygnalizowaliśmy, sztuczna inteligencja to przyszłość i większość osób nie wyobraża już sobie życia bez jej mechanizmów. System reklamowy Google Ads również zyskuje naprawdę wiele właśnie dzięki uczeniu maszynowemu. AI na niemal każdym poziomie tworzenia reklam pozwala na maksymalizację ich wyników, jednocześnie ograniczając ponoszone koszty. Czy warto korzystać z automatyzacji Google Ads? Nie mamy co do tego wątpliwości, ponieważ sprawdza się świetnie. Jest jednak jedno, dość istotne, ograniczenie…

Automatyzacja również wymaga kontroli!

Automatyzacja, możliwa dzięki uczeniu maszynowemu, zastosowanemu w Google Ads, pozwala na maksymalizację efektów kampanii. Nie oznacza to jednak, że nie wymaga regularnej kontroli i weryfikacji. System systemem, ale niektóre niuanse, potrzebne do zmodyfikowania, jest w stanie wychwycić jedynie reklamodawca, doskonale znający specyfikę swojej branży. Sprawdzać jednak również trzeba umieć. Inną kwestią jest to, że wciąż nie wszędzie automatyzacja jest możliwa. Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoje reklamy są konfigurowane poprawnie i w pełni korzystasz z potencjału Google Ads, napisz do naszej agencji SEO/SEM KoboSystem, a z przyjemnością pomożemy Ci w tym! Zaufaj profesjonalistom, a się nie zawiedziesz.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Poprzedni wpis

Grawer i nadruk – jak mogą pomóc w kreowaniu wizerunku firmy?

Następny wpis

Historia polskiej szkoły plakatu

Następny wpis
Historia polskiej szkoły plakatu

Historia polskiej szkoły plakatu

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.