Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Nośniki reklamy zewnętrznej

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
6 marca 2023
w Reklama
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Nośniki reklamy zewnętrznej

Artykuł sponsorowany

Nośnik reklamy to nic innego jak urządzenie reklamowe w wykonaniu materialnym. Może być oświetlone, odpowiednio wyeksponowane. W pierwszej chwili na myśl przychodzi przede wszystkim billboard, choć należy wziąć pod uwagę fakt, że to jedynie przykład. Jakie inne nośniki reklamy zewnętrznej wyróżniamy i gdzie można je nabyć?

Nośniki reklam – gdzie będą wyświetlane?

Wśród najbardziej popularnych mediów możemy wyróżnić telewizję oraz radio. Bez dwóch zdań to tam najczęściej pojawiają się najdroższe reklamy, które docierają do znacznego grona odbiorców. Nie można zapomnieć o prasie codziennej, czasopismach i oczywiście internecie. W tym przypadku także możemy powiedzieć, że konkretny przekaz zostaje wysłany do danej grupy odbiorców. Reklama zewnętrzna również jest czymś, co ma zaznajomić potencjalnych klientów z produktem lub usługą, natomiast szukać jej będziemy już, między innymi na billboardach. Czy taki sposób wyświetlania informacji jest równie skuteczny, co internet, telewizja czy radio? Oczywiście, że tak! Przykładem może być droga krajowa, najlepiej prowadząca do wjazdu do konkretnego miasta. Ustawiony przy niej billboard zobaczy tysiące osób każdego dnia.

Jak wybrać nośnik reklamy?

Nośników reklamy jest wiele, a wybór konkretnego nie musi być taki prosty. Oczywiście, najlepiej decydować się na rozwiązania najdroższe, a więc głównie telewizyjne czy radiowe. Nie oznacza to jednak, że pozostałe nośniki reklam nie będą na tyle skuteczne, aby przekonać klientów do Twojej usługi czy też produktu. Oczywiście konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, czym może się zająć, między innymi firma Colours Factory, tutaj link: https://coloursfactory.pl/billboardy-reklamowe/. Podczas decydowania się na konkretne media, uwzględnij kwotę, jaką masz do dyspozycji, rodzaj produktu lub usługi, adresatów reklamy, handel detaliczny lub hurtowy, a także względną efektywność. Przyda się także wiedza i umiejętności zespołu kreatywnego, który stworzy dla Ciebie, między innymi odpowiednią oprawę graficzną. W przypadku nośników zewnętrznych pierwsze wrażenie ma bardzo duże znaczenie. Potencjalnego klienta należy przyciągnąć przemyślaną, tematyczną grafiką, a także łatwo dostępnymi informacjami kontaktowymi.

Nośniki reklamy zewnętrznej – rodzaje

Reklama zewnętrzna może być wyświetlana na różnych nośnikach, najpopularniejsze wydają się billboardy, a więc tablice oświetlone od przodu, często mające kilka metrów kwadratowych powierzchni. Diapazony, a więc dwustronne tablice to także bardzo dobre rozwiązanie. Przy drogach możemy się także spotkać z sandwichami, dwustronnymi tablicami montowanymi na słupach oświetleniowych. Citylight, K-Board lub strip to kolejne rozwiązania, z jakich możesz skorzystać. Wybór najlepiej pozostawić profesjonalistom z firmy Colours Factory, ten będzie uwzględniał Twoje potrzeby, możliwości finansowe oraz grupę docelową. Odpowiednio zaprojektowana kampania reklamowa w tym nośnik reklamy zewnętrznej może zdziałać naprawdę wiele dobrego w Twoim biznesie.

Fot.: Lukas Hartmann/pexels.com

Poprzedni wpis

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

Następny wpis

Jaki kalendarz wybrać?

Następny wpis
Jaki kalendarz wybrać?

Jaki kalendarz wybrać?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.