Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
14 marca 2023
w Reklama
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

Artykuł sponsorowany

Czekoladki, cukierki, a może ciastka z własnym logo albo z hasłem reklamowym? Z pewnością wielu klientów oraz partnerów chętnie skusi się na takie słodkości. Połącz fantastyczny smak z reklamą. Sprawdzamy, jakie konkretnie upominki możesz podarować. Przekonaj się!

Z jakiej okazji możesz podarować komuś słodkości z logo marki?

Słodycze z logo marki to doskonały sposób na promocję i budowanie wizerunku firmy. Mogą one zawierać logo, hasło lub inne elementy identyfikacji wizualnej marki, stając się świetną formą reklamy. Personalizowane słodycze można podarować w ramach podziękowania za lojalność klientów, ale też do wyrażenia uznania i wdzięczności dla tych, którzy często korzystają z usług lub produktów firmy. Mogą one stanowić podziękowanie za długoletnią współpracę. Taki prezent jest dobrym sposobem na podtrzymanie dobrych relacji.

Inną okazją, w której firma może podarować znakowane słodkości, są wydarzenia branżowe – eventy, targi czy konferencje. Przekąski te mogą zwiększyć zainteresowanie marką i być pozytywnie odbierane przez klientów lub potencjalnych partnerów biznesowych. Oczywiście nie zapominajmy o świętach i uroczystościach, jak Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Matki, Walentynki czy Dzień Dziecka.

Jadalne logo na ciastkach, czekoladkach, cukierkach? Przegląd personalizowanych słodkości

W słodkich podarkach biznesowych i nie tylko specjalizuje się https://slodkie.com/. Jej produkty są wykonywane ręcznie z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników. A na co dokładnie możesz się zdecydować. Prezentujemy kilka propozycji:

  • ciastka z jadalnym logo – pierniki, ciastka maślane, owsiane czy kruche. Można je zamówić w różnych kształtach i rozmiarach, a także w opakowaniach indywidualnie zaprojektowanych zgodnie z wymaganiami klienta,
  • czekoladki z logo – dostępne są w różnych smakach, jak mleczne, gorzkie czy białe, i w różnych kształtach, na przykład kwadratowe, prostokątne czy okrągłe. Na każdej czekoladce umieszczane jest jadalne logo. Oferowane są też w formie gotowych bombonierek,
  • cukierki z logo, drażetki i pastylki – w eleganckich puszkach oraz słoiczkach,
  • fit słodycze, lizaki reklamowe i bakalie,
  • żelki i galaretki,
  • słodycze wegańskie – mając na względzie osoby uczulone czy po prostu takie, które nie jedzą produktów ze składnikami odzwierzęcymi, powstały wegańskie słodkości z jadalnym logo.

Zatem jeśli chcesz zrobić wrażenie na klientach, kontrahentach i parterach albo zrobić im małą przyjemność, podaruj im słodkie upominki ze swoim logo. Będzie pysznie!

Fot.: Ahmed Aqtai/pexels.com

Tagi: słodkości z logosłodycze z jadalnym logosłodycze z logospersonalizowane słodycze
Poprzedni wpis

Jaki kalendarz wybrać?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.