Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
1 marca 2022
w Reklama
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Gadżety konferencyjne od zwykłych gadżetów reklamowych różnią się przede wszystkim swoim potencjałem. Rozdawane zainteresowanym branżą kontrahentom i potencjalnym klientom logowane prezenty muszą reprezentować sobą wysoką jakość firmy, a także wyróżniać ją na tle innych przedsiębiorstw. Istotna jest też uniwersalność i funkcjonalność – dobry gadżet to taki, który spodoba się każdemu i będzie praktyczny. Co warto więc wybrać?

Ekologia na pierwszym planie

Modne dzisiaj gadżety reklamowe to przede wszystkim akcesoria ekologiczne, promujące trendy dbania o środowisko. W końcu firmy powinny dawać konsumentom dobry przykład. Poprzez skojarzenie ekologicznych rozwiązań z daną marką, ma ona szansę zaistnieć w świadomości klientów jako przedsiębiorstwo dbające nie tylko o własny interes, ale również o dobro ogółu –  w końcu planeta jest wspólnym dobrem nas wszystkich.

Jakie gadżety ekologiczne mamy do wyboru?

Wybór eko gadżetów konferencyjnych nie jest tak szeroki i zróżnicowany, jak wybór zwykłych produktów tego typu. Z reguły odpadają takie klasyczne akcesoria, jak kubki czy długopisy. Zastąpić je mogą jednak artykuły z bawełny, zwłaszcza te, które zachęcają do zmiany foliowych reklamówek na torebki wielorazowe. Przykładowo, świetnymi gadżetami mogą okazać się woreczki z nadrukiem firmy, w których przedsiębiorstwo umieści dowolne upominki – choćby cukierki – i zachęci konsumenta do wykorzystania ich ponownie:

– do przechowywania warzyw, owoców i pieczywa,

– do przechowywania biżuterii,

– do pakowania i przechowywania innych drobnych przedmiotów.

Nieco większą powierzchnię reklamową stworzą natomiast duże torby na zakupy z bawełny, dostępne w wielu rozmiarach i “fasonach” do wyboru. Firma może dostosować je zatem do swojej branży lub postawić na coś uniwersalnego, oferując klientowi samą torbę lub pakując w nią inne nośniki reklamowe, jak gazetki, broszury czy ulotki. Ciekawym rozwiązaniem jest także worek na plecy z nadrukiem, który podobnie jak torbę, klient może zabrać ze sobą wszędzie:

– na zakupy, 

– na siłownię,

– na spacer,

– na plażę, itd.

Opakowanie i gadżet reklamowy dwa w jednym

Firmy zajmujące się produkcją, bawełniane gadżety reklamowe mogą wykorzystać także w podwójnej roli: jako nośnik reklamy i opakowanie dla próbek swojego produktu. Do woreczków z bawełny spakujemy bowiem wiele przeróżnych wyrobów, w tym również tych spożywczych, czyli wymagających higienicznych warunków przechowywania. Warto pamiętać, że bawełna jest naturalna, przewiewna i oddychająca. Można także prać ją w wysokiej temperaturze, co pozwala utrzymać ją w higienicznej czystości. W worki z bawełny da się zapakować na przykład:

– naturalne kosmetyki,

– zioła i kwiaty w doniczkach,

– nasiona, pestki, ziarna,

– produkty spożywcze sypkie, owoce, warzywa, pieczywo, i wiele więcej. 

Dzięki takiemu opakowaniu firma nie musi martwić się już o inne sposoby logowania swojego produktu. Otrzymuje bowiem “owijkę” z nadrukiem logo lub nazwy firmy, zgodną z własnym projektem. 

Gadżet, który wyróżnia z tłumu

Myśląc o gadżetach konferencyjnych, warto pamiętać nie tylko o ich ciekawym charakterze, ale i o designie, który przykuwa wzrok. Odpowiedni projekt naniesiony na materiał bawełniany sprawi, że woreczki, torby czy workoplecaki staną się unikatowe, a przy tym bardzo atrakcyjne wizualnie. To nie tylko wyróżni firmę z tłumu, ale również przekona klientów do korzystania z otrzymanych upominków. W taki sposób reklama na eko gadżecie zyska własne życie – powędruje z konsumentem wszędzie tam, gdzie ten zabierze ją ze sobą. 

Fot.: materiały prasowe Kliena.

Poprzedni wpis

Samodzielne drukowanie naklejek w domu. Jak się do tego zabrać?

Następny wpis

Pakowanie produktów: czym są kofrety?

Następny wpis
Pakowanie produktów: czym są kofrety?

Pakowanie produktów: czym są kofrety?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.