Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

Natalia Rozmiarek Natalia Rozmiarek
25 stycznia 2023
w Reklama
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

Artykuł sponsorowany

Twoja firma to nie tylko same produkty, ale także sposób ich zapakowania. Warto zatem postarać się, aby opakowania także były odpowiednie. Zobacz, czy opakowanie ma wpływ na wizerunek marki. 

Bezpieczne zapakowanie towaru

Odpowiedni rozmiar kartonu będzie mieć duże znaczenie w kontekście bezpiecznego transportu produktu. Sprzęt w za dużym opakowaniu będzie się przemieszczać i w efekcie ulegnie uszkodzeniu, natomiast zbyt mały karton może pęknąć, co spowoduje, że produkt nie będzie odpowiednio chroniony. dlatego także wypełnienie jest ważne. Twoja firma wypadnie dobrze wizerunkowo, jeśli do opakowania produktów będziesz używać ekologicznych rozwiązań, to jest papieru, chrupek ze skrobi (które można wykorzystać jako nawóz do roślin) czy nacinanych kartonów. 

Niestety nie każdą paczkę będziesz w stanie zapakować i ekologicznie i skutecznie. Czasami będziesz musiał użyć folii stretch, która skutecznie amortyzuje i zabezpiecza sprzęt. Zwróć jednak uwagę, że uszkodzony przedmiot będzie gorzej odebrany przez klienta, niż nieekologiczne opakowanie. W swojej firmie możesz wykorzystać regały kartonowe, aby oddzielić ekologiczne opakowania od innych. Aby mieć pewność, że paczka dotarła do odbiorcy, musisz nakleić na niej etykietę, którą wydrukujesz za pomocą drukarki do etykiet. Dobre oznaczenie przesyłki także wpływa na jej bezpieczny transport. 

Jakość opakowań

Wysokiej jakości opakowania, to nie tylko gwarancja bezpiecznego transportu twoich produktów, ale także wysoka estetyka zapakowania paczki, co wpłynie na pozytywny odbiór twojej firmy przez klientów. Jest to także ekologiczne rozwiązanie, ponieważ wysokiej klasy kartony nadają się do ponownego wykorzystania. Klient może użyć takiego opakowania przy przeprowadzce czy do przechowywanie rzeczy, co na pewno wpłynie na jego poziom zadowolenia. Nie zapomnij jednak, aby taśma z logo twojej firmy znalazła się na takim opakowaniu. Dzięki temu klient zawsze będzie pamiętał, od kogo otrzymał takie opakowanie. 

Wnętrze opakowania

Wygląd, jak i wnętrze opakowania są równe ważne. Ozdobne wypełnienie przyczyni się do tego, że zawartość będzie bardziej luksusowa i elegancka. Postaw na papierowe konfetti, bibułę lub materiał. Środek paczki ma ogromny wpływ na to, jak odbiorą cię twoi klienci i w jaki sposób będą postrzegać całą firmę.

Budowanie dobrego wizerunku jest kluczowe, gdy chcesz pozyskać nowych kupujących. W sklepie internetowym to właśnie sposób zapakowania paczki będzie tutaj ważnym aspektem. Zadbaj o to, aby twoje produkty były pakowane starannie, bezpiecznie i estetycznie, a jeśli to możliwe, używaj do tego tylko materiałów ekologicznych.

Fot.: Jens P. Raak/pixabay.com

Tagi: paczkipakowaniepakowanie paczkiprzesyłkiwizerunek firmy
Poprzedni wpis

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.