Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Reklama >

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
25 sierpnia 2022
w Reklama
Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis
Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

W ostatnich latach coraz częściej mówi się o tym, jak ważny jest influencer marketing. Wciąż jednak nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę z tego, w jaki sposób można próbować wpływać na decyzje zakupowe swoich odbiorców, przez co pozbawiają się szansy na większe zyski. Warto więc już teraz zrozumieć, że dzięki wykorzystaniu influencer marketingu można odnieść wiele korzyści, a takie kampanie reklamowe wyróżniają się dużą skutecznością.

1. Co to jest influencer marketing?

2. Przykładowe działania influencer marketingowe

3. Wsparcie w działaniach marketingowych w social mediach

4. Którą agencję marketingową wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy influencer marketingowych działań będzie dobrym wyborem do promocji twojej marki, poniżej znajdziesz kilka porad oraz wyjaśnienie najczęściej stosowanych pojęć związanych z influencer marketingiem. Dowiesz się również, która agencja marketingowa ma duże doświadczenie, jeżeli chodzi o działania influencer marketingowe.

Co to jest influencer marketing?

O tym, że dobrze wybrany influencer może przynieść wiele korzyści, najlepiej świadczy to, że coraz częściej firm decyduje się na działania marketingowe z udziałem influencerów. W praktyce influencerzy docierają bez problemu nawet do tych klientów, których trudno przekonać zwykłymi działaniami w mediach społecznościowych lub prowadząc wyłącznie content marketing. Skuteczność kampanii zależy jednak od tego, czy influencer zostanie prawidłowo dobrany do twojej grupy docelowej. W końcu ktoś inny lepiej przekona klientów do zakupu nowego samochodu, a ktoś inny będzie przekonujący podczas reklamowania sprzętu muzycznego. Zależy to od tego, czym na co dzień zajmuje się dany influencer i kto obserwuje jego działania.

Przykładowe działania influencer marketingowe

O ile jednak przemyślana współpraca zakończy się zwiększonym zaangażowaniem odbiorców i pozwoli budować świadomość marki, to nieodpowiedni influencer może przynieść firmie więcej złego niż dobrego. Trzeba więc o tym pamiętać i zamiast samemu szukać osób do współpracy zlecić to zadanie firmie, która ma wieloletnie doświadczenie w takich działaniach. Dzięki temu bez problemu zaproponuje odpowiednich influencerów i dodatkowo przygotuje niezbędne elementy kampanii reklamowej. Ty natomiast będziesz mógł na bieżąco monitorować skuteczność działań dzięki informacjom przedstawianym w czytelnych raportach.

Najprostszym przykładem działań angażujących influencerów jest wysyłanie znanym w sieci osobom produktów do zrecenzowania i przetestowania. W przypadku firmy, która zajmuje się asortymentem dla dzieci, doskonałym wyborem może być autorka popularnego bloga parentingowego lub ktoś, kto prowadzi na YouTube chętnie odwiedzany kanał o rodzicielstwie. Chociaż każdy influencer zazwyczaj doskonale zna swoją grupę docelową, zanim wyśle się komuś dany produkt i poprosi o promocję swojej marki, lepiej upewnić się, że dana osoba rzeczywiście jest rozpoznawalna, ponieważ tylko wtedy jej działania reklamowe mogą pomóc w dotarciu do nowych klientów. Agencja reklamowa, która ma na koncie setki kampanii, będzie mogła udzielić dodatkowych wskazówek w kwestii tego, jakich influencerów warto zainteresować twoją marką, a także sprawdzi ich zasięgi.

Wsparcie w działaniach marketingowych w social mediach

Na tym oczywiście rola agencji wcale się nie kończy, ponieważ jej pracownicy wiedzą, że skuteczny digital marketing i influencer marketing się ze sobą łączą. Można więc wykorzystać współpracę z influencerem podczas tworzenia treści na media społecznościowe lub nawet wspomnieć o tym na firmowej stronie. Istotne jest w tym wszystkim to, czy grupa docelowa danej firmy, usługi lub produktu będzie wiedziała, kim właściwie jest osoba reklamująca ofertę. Taka kampania oznaczałaby jedynie stratę pieniędzy, a dodatkowo niektórzy klienci mogliby na nią źle zareagować.

Którą agencję marketingową wybrać?

Przykładów działań, które można zrealizować wspólnie z influencerami, jest więcej. Jeżeli ktoś chce rzeczywiście wykorzystać duży potencjał takich działań, może rozważyć tworzenie postów sponsorowanych z udziałem osób znanych w sieci, wzmiankowanie i oznaczanie marki na social mediach oraz zorganizować konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wszystko, co musisz wiedzieć o influencer marketing, wyjaśnią ci pracownicy agencji, która ma niezbędne know how w tej dziedzinie. W ramach współpracy zyskasz merytoryczne wsparcie, pomoc w budowaniu i planowaniu strategii, możliwość skorzystania z atrakcyjnych cen nawet w przypadku wybrania najpopularniejszych influencerów i wiele innych korzyści. Warto więc już teraz skontaktować się z jej pracownikami i podczas niezobowiązującej rozmowy przedstawić swoje potrzeby, a następnie poprosić o przygotowanie oferty. Co ciekawe bardzo często firmom wydaje się, że dla ich branży trudno będzie znaleźć doświadczonych influencerów. W praktyce jednak agencja już po kilku dniach może zaproponować świetnych i rozpoznawalnych partnerów biznesowych, którzy będą zainteresowani przeprowadzeniem wspólnej akcji w celu promowania twojego produktu, usługi lub marki.

Fot.: materiał prasowy Klienta

Poprzedni wpis

Praca dyplomowa: jak przygotować ją do druku?

Następny wpis

W czym pomoże Ci Adobe InDesign?

Następny wpis
Caio/pexels.com

W czym pomoże Ci Adobe InDesign?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.