Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Poradnik techniczny >

W co pakować towar?

Marta Marek Marta Marek
25 listopada 2022
w Poradnik techniczny
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Odpowiednio zapakowany produkt jest zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Warto zadbać o ochronę towaru oraz wykorzystać opakowanie w celu promocji marki. Przeczytaj, jak to zrobić w efektywny sposób.

Skuteczny branding 

Spójna identyfikacja wizualna to sprawdzony sposób na efektywną promocję marki. Warto zadbać nie tylko o bezpośrednie opakowania produktu, ale również o ekologiczne i wyróżniające się szatą graficzną kartony oraz koperty przeznaczone do wysyłki. Możesz zainwestować w kartony do pakowania z własnym nadrukiem lub naklejki oraz taśmy do pakowania z nazwą firmy, które będą pełniły funkcję zarówno informacyjną, jak i promocyjną. Polecanym rozwiązaniem jest również dodawanie do zamówień kuponów rabatowych oraz próbek innych produktów, dzięki czemu klient może łatwiej nawiązać więź z marką. Dzięki temu chętniej złoży zamówienie ponownie lub zarekomenduje firmę swoim znajomym. 

Etykiety termokurczliwe

Jeśli sprzedajesz delikatne przedmioty, a zwłaszcza szklane butelki i plastikowe opakowania, to warto zainwestować w etykiety typu shrink sleeve, które podlegają obkurczeniu w wysokiej temperaturze, dzięki czemu możliwe jest ich indywidualne dostosowanie do kształtu i specyfiki danego produktu. To świetny sposób na podniesienie estetyki Twojego towaru, ponieważ foliowanie termokurczliwe umożliwia precyzyjne naniesienie nadruku na każdą powierzchnię bez zagięć czy rozmazanych fragmentów. Etykiety shrink sleeve można stosować nie tylko do chemii gospodarczej, ale również na produktach spożywczych, ponieważ zastosowanie wysokiej temperatury wyklucza konieczność użycia chemicznych substancji.

Dodatkowe zabezpieczenie towaru przed wstrząsami

Brak właściwego zabezpieczenia produktu może spowodować, że towar dotrze do klienta uszkodzony. Aby tego uniknąć, warto zastosować wytrzymałe rękawy foliowe, które pozwalają zwiększyć odporność przesyłanych produktów na wstrząsy oraz wilgoć. Warto wypełnić wolną przestrzeń w kartonie również za pomocą ekologicznych wypełniaczy przesyłek, takich jak biodegradowalny skropak, klasyczny papier pozyskany z materiałów recyklingowanych czy papierowe poduszki powietrzne. Ważne, żeby produkt nie przesuwał się w kartonie podczas transportu, a wypełniacz był na tyle lekki, by nie wpłynął na wagę opakowania i nie spowodował wzrostu kosztów wysyłki.

Zdjęcie główne: pexels.com/Karolina Grabowska

Tagi: biznesopakowaniapakowanie towaru
Poprzedni wpis

Z jakich programów warto korzystać w firmie?

Następny wpis

Jak wybrać szkolenie dla początkujących grafików komputerowych?

Następny wpis
Milad Fakurian/unsplash.com

Jak wybrać szkolenie dla początkujących grafików komputerowych?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Baza wiedzy

Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej

5 czerwca 2023
Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej 5 czerwca 2023
  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.