Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Poradnik techniczny >

Jak zaprojektować voucher lub kartę stałego klienta?

Agata Dobosz Agata Dobosz
20 października 2022
w Poradnik techniczny
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
KRiemer/pixabay.com

Vouchery, bony podarunkowe i karty stałego klienta mają ogromny potencjał – nie tylko pomagają zbudować lojalność stałych klientów i przyciągnąć nowych, lecz także wpływają na zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Takie karty podarunkowe możemy zaprojektować samodzielnie. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Programy lojalnościowe, opierające się na wykorzystaniu różnego rodzaju voucherów, są jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów budowania trwałych relacji z klientem. Karty podarunkowe czy stałego klienta można uznać za narzędzia marketingowo-promocyjne, które zachęcają klientów do podjęcia określonych działań. Motywacją są oczywiście różnorodne korzyści płynące z posiadania danej karty, na przykład rabaty.

Według badań konsumenckich przemyślane programy lojalnościowe:

  • wpływają na pozytywny odbiór marki,
  • motywują do korzystania z produktów i usług firmy,
  • budują zaangażowanie, lojalność i zaufanie klientów,
  • zachęcają konsumentów do powtórnych zakupów,
  • sprawiają, że klienci czują się wyjątkowo.

Projektowanie vouchera lub karty stałego klienta

Do projektowania voucherów i kart stałego klienta, a także wszelkiego rodzaju wizytówek, plakatów i ulotek polecamy internetowy program Canva, z którego można korzystać bezpłatnie. Szeroki wybór narzędzi i profesjonalnych szablonów oraz intuicyjna obsługa sprawiają, że z serwisu Canva mogą korzystać nawet osoby, które nie mają żadnego doświadczenia w projektowaniu. Przedstawiamy, jak krok po kroku zaprojektować bon podarunkowy.

Uruchom aplikację Canva

Uruchom aplikację i zaloguj się. Jeśli jeszcze nie masz konta w serwisie, możesz zarejestrować się za pomocą konta Google lub Facebook. Po zalogowaniu wpisz w wyszukiwarkę „bon podarunkowy” albo „voucher”.

Wybierz szablon

Po swojej lewej stronie znajdziesz edytowalne szablony voucherów i bonów. Do wyboru masz wiele różnych motywów, kolorów i stylów, które z łatwością dopasujesz do swojej branży i wizji projektu.

Dostosuj swój projekt

Wybrany szablon możesz edytować i poprawiać według własnego uznania. Aby rozpocząć projektowanie, musisz przeciągnąć wybrany szablon na obszar roboczy. Następnie możesz dodać tekst do projektu. W tym celu otwórz zakładkę Tekst, którą również znajdziesz po swojej lewej stronie. Na voucherach czy kartach stałego klienta powinny znaleźć się nie tylko logo marki i podstawowe informacje o niej, lecz także imię i nazwisko odbiorcy, data ważności, przyznana kwota lub rabat itp. Na odwrocie bonu warto zamieścić warunki użytkowania czy inne informacje dotyczące sposobu jego wykorzystania. Kolor tekstu i czcionki możesz dowolnie zmieniać, ale staraj się wybierać wzory, które będą czytelne i przejrzyste.

Dodaj kolejne elementy projektu

Po przygotowaniu tekstu na swojej karcie możesz zadbać o warstwę wizualną, dodając ramki, naklejki i ilustracje. W tym celu warto skorzystać z biblioteki multimediów, którą oferuje Canva. Możesz również przesłać własne grafiki, które chciałbyś umieścić na bonie.

Wydrukuj lub udostępnij

Gotowy projekt udostępnisz online bezpośrednio z edytora Canva albo pobierzesz w formacie JPEG, PNG bądź jako plik PDF gotowy do wydruku. W każdej chwili możesz ponownie edytować swój projekt.

Zdj. główne: KRiemer/pixabay.com

Tagi: gadżety reklamoweporadnik techniczny
Poprzedni wpis

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Następny wpis

Na co nanieść grawer?

Następny wpis
Na co nanieść grawer?

Na co nanieść grawer?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.