Artykuł sponsorowany
Nośnik reklamy to nic innego jak urządzenie reklamowe w wykonaniu materialnym. Może być oświetlone, odpowiednio wyeksponowane. W pierwszej chwili na myśl przychodzi przede wszystkim billboard, choć należy wziąć pod uwagę fakt, że to jedynie przykład. Jakie inne nośniki reklamy zewnętrznej wyróżniamy i gdzie można je nabyć?
Wśród najbardziej popularnych mediów możemy wyróżnić telewizję oraz radio. Bez dwóch zdań to tam najczęściej pojawiają się najdroższe reklamy, które docierają do znacznego grona odbiorców. Nie można zapomnieć o prasie codziennej, czasopismach i oczywiście internecie. W tym przypadku także możemy powiedzieć, że konkretny przekaz zostaje wysłany do danej grupy odbiorców. Reklama zewnętrzna również jest czymś, co ma zaznajomić potencjalnych klientów z produktem lub usługą, natomiast szukać jej będziemy już, między innymi na billboardach. Czy taki sposób wyświetlania informacji jest równie skuteczny, co internet, telewizja czy radio? Oczywiście, że tak! Przykładem może być droga krajowa, najlepiej prowadząca do wjazdu do konkretnego miasta. Ustawiony przy niej billboard zobaczy tysiące osób każdego dnia.
Nośników reklamy jest wiele, a wybór konkretnego nie musi być taki prosty. Oczywiście, najlepiej decydować się na rozwiązania najdroższe, a więc głównie telewizyjne czy radiowe. Nie oznacza to jednak, że pozostałe nośniki reklam nie będą na tyle skuteczne, aby przekonać klientów do Twojej usługi czy też produktu. Oczywiście konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, czym może się zająć, między innymi firma Colours Factory, tutaj link: https://coloursfactory.pl/billboardy-reklamowe/. Podczas decydowania się na konkretne media, uwzględnij kwotę, jaką masz do dyspozycji, rodzaj produktu lub usługi, adresatów reklamy, handel detaliczny lub hurtowy, a także względną efektywność. Przyda się także wiedza i umiejętności zespołu kreatywnego, który stworzy dla Ciebie, między innymi odpowiednią oprawę graficzną. W przypadku nośników zewnętrznych pierwsze wrażenie ma bardzo duże znaczenie. Potencjalnego klienta należy przyciągnąć przemyślaną, tematyczną grafiką, a także łatwo dostępnymi informacjami kontaktowymi.
Reklama zewnętrzna może być wyświetlana na różnych nośnikach, najpopularniejsze wydają się billboardy, a więc tablice oświetlone od przodu, często mające kilka metrów kwadratowych powierzchni. Diapazony, a więc dwustronne tablice to także bardzo dobre rozwiązanie. Przy drogach możemy się także spotkać z sandwichami, dwustronnymi tablicami montowanymi na słupach oświetleniowych. Citylight, K-Board lub strip to kolejne rozwiązania, z jakich możesz skorzystać. Wybór najlepiej pozostawić profesjonalistom z firmy Colours Factory, ten będzie uwzględniał Twoje potrzeby, możliwości finansowe oraz grupę docelową. Odpowiednio zaprojektowana kampania reklamowa w tym nośnik reklamy zewnętrznej może zdziałać naprawdę wiele dobrego w Twoim biznesie.
Fot.: Lukas Hartmann/pexels.com