Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Marketing i pozycjonowanie >

Pozycjonowanie SEO, a płatna kampania reklamowa

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
5 stycznia 2022
w Marketing i pozycjonowanie
2
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Pozycjonowanie SEO, a płatna kampania reklamowa

We współczesnym świecie opartym na e-handlu ciężko o lepsze narzędzie do walki z niską popularnością witryny niż pozycjonowanie. Proces ten, mimo jego dużego skomplikowania technicznego i wieloetapowej analizy dotychczasowych działań, charakteryzuje się najwyższą możliwą skutecznością i efektywnością. Wielu przedsiębiorców, szczególnie początkujących start-upów, uznaje pozycjonowanie IdoSell za zdecydowanie lepszy i tańszy wybór w dłuższym ujęciu czasowym niż korzystanie z kampanii płatnej, opartej na artykułach sponsorowanych, content marketingu i nie tylko.

Czy pozycjonowanie SEO się opłaca?

Pozycjonowanie PrestaShop oraz innych CMS’ów ma jeden podstawowy cel – zwiększyć widoczność witryny na tle innych poprzez poprawę jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten jest realizowany wieloetapowo i łączy się z przeprowadzeniem setek pojedynczych kroków, w tym modyfikacji kodu źródłowego czy dbaniu o wizualny aspekt konkretnego sklepu działającego w e-commerce. Pozycję danej strony w listingu (SERP) wyznacza zawsze algorytm Google, który analizuje wszelkie dane pozyskane od robotów crawlujących. To one odwiedzają każdą ogólnodostępną witrynę i pobierają z niej wszystkie dane niezbędne do ustalenia Page Ranku. Założeniem działań SEO jest spełnienie wszelkich wytycznych algorytmu w jak najbardziej precyzyjny i zgodny z zasadami sposób.

Zalety pozycjonowania SEO

Pozycjonowanie SEO ma wiele zalet i warto poznać je wszystkie jeszcze przed rozpoczęciem współpracy z daną agencją. Wszystkie zalety mają ogromne znaczenie dla przedsiębiorcy, który e-commerce traktuje jako główne lub poboczne źródło dochodu. Wśród atutów pozycjonowania warto wymienić:

  • możliwość dotarcia do ogromnej grupy nowych klientów,
  • zwiększenie komfortu korzystania ze strony przez internautę,
  • większe zaufanie w oczach potencjalnych zainteresowanych,
  • znacznie większe możliwości rozwoju witryny,
  • i wiele innych.

Najważniejszym celem wszystkich agencji interaktywnych jest dotarcie aż na sam szczyt wyników wyszukiwania. Nie zawsze jednak ma to sens. W przypadku bardzo popularnych fraz kluczowych, np. “buty męskie” bądź “auta używane” konkurencja jest tak silna, że osiągnięcie topowej pozycji wymaga ogromnych nakładów finansowych, które nie zawsze się zwracają.

Płatne kampanie jako zamiennik pozycjonowania – czy to ma sens?

Płatne kampanie reklamowe, czy to w Google Ads, na Facebooku bądź Instagramie, mają na celu głównie szybkie, lecz także dość krótkotrwałe zwiększenie popularności wybranej witryny. Podobnie działają także artykuły sponsorowane oraz inne warianty content marketingu, których efektywność stoi na wysokim poziomie wyłącznie przez czas ich działania. Stanowią jednak dobre uzupełnienie pozycjonowania. Dlaczego? Dlatego, że algorytm Google zwraca uwagę między innymi na linki, które zostały umieszczone na innej stronie i prowadzą do naszej witryny.

Fot. Štefan Štefančík/unsplash.com

Poprzedni wpis

Papier billboardowy, czyli blueback. Do czego go wykorzystać?

Następny wpis

Jak można uszlachetnić druk?

Następny wpis
Jak można uszlachetnić druk?

Jak można uszlachetnić druk?

Komentarze 2

  1. Avatar Oliwia says:
    5 miesięcy temu

    Uważam, że się opłaca. Na początku z pewnością trzeba zainwestować aby później sklep mógł przynosić większy ruch oraz zyski. Wszystkie działania rozpoczynają się od audytu SEO https://www.grupa-icea.pl/audyt-seo/, po jego przeprowadzeniu przystępuje się do wdrożenia nowej strategii dzięki której twój sklep będzie mógł generować coraz wyższe wyniki.

    Odpowiedz
  2. Avatar Wojciech says:
    4 miesiące temu

    Jako alternatywa pozycjonowania? W żadnym wypadku – tylko i wyłącznie dopełnienie, bardzo opłacalne dopełnienie. Gdy moja firma wraz z agencją prowadziła pozycjonowanie na Warszawe https://sxo.pl/pozycjonowanie-warszawa/ , dołączyliśmy do kampanii również działania z Google AdSense i wyniki były zadowalające, chociaż koszty mogły być odrobinę mniejsze, jednak każdy uczy się na błędach 😁.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Pexels/pixabay.com
Wiadomości

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

30 czerwca 2022
Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?
Poradnik techniczny

Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

24 czerwca 2022
Yuhan Du/unsplash.com
Poradnik techniczny

Jak drukować dyplomy?

23 czerwca 2022
Tektura falista jako materiał przyszłości
Druk

Tektura falista jako materiał przyszłości

20 czerwca 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe Bobst Inventor Award branża poligraficzna czasopisma drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie na folii drukowanie zdjęć druk pocztówek druk wielkoformatowy ekologia Eticod Europapier Polska folia samoprzylepna fotografia gadżety biurowe jakie kolory kartony opakowaniowo-graficzne katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru Stora Enso techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy! 30 czerwca 2022
  • Jak oznaczyć przesyłki kurierskie? 24 czerwca 2022
  • Jak drukować dyplomy? 23 czerwca 2022
  • Tektura falista jako materiał przyszłości 20 czerwca 2022
  • Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy! 14 czerwca 2022
  • Jak stworzyć nowoczesną przestrzeń biurową? 10 czerwca 2022
  • Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu! 9 czerwca 2022
  • Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie? 2 czerwca 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.