Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Marketing i pozycjonowanie >

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
1 marca 2022
w Marketing i pozycjonowanie
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Gadżety konferencyjne od zwykłych gadżetów reklamowych różnią się przede wszystkim swoim potencjałem. Rozdawane zainteresowanym branżą kontrahentom i potencjalnym klientom logowane prezenty muszą reprezentować sobą wysoką jakość firmy, a także wyróżniać ją na tle innych przedsiębiorstw. Istotna jest też uniwersalność i funkcjonalność – dobry gadżet to taki, który spodoba się każdemu i będzie praktyczny. Co warto więc wybrać?

Ekologia na pierwszym planie

Modne dzisiaj gadżety reklamowe to przede wszystkim akcesoria ekologiczne, promujące trendy dbania o środowisko. W końcu firmy powinny dawać konsumentom dobry przykład. Poprzez skojarzenie ekologicznych rozwiązań z daną marką, ma ona szansę zaistnieć w świadomości klientów jako przedsiębiorstwo dbające nie tylko o własny interes, ale również o dobro ogółu –  w końcu planeta jest wspólnym dobrem nas wszystkich.

Jakie gadżety ekologiczne mamy do wyboru?

Wybór eko gadżetów konferencyjnych nie jest tak szeroki i zróżnicowany, jak wybór zwykłych produktów tego typu. Z reguły odpadają takie klasyczne akcesoria, jak kubki czy długopisy. Zastąpić je mogą jednak artykuły z bawełny, zwłaszcza te, które zachęcają do zmiany foliowych reklamówek na torebki wielorazowe. Przykładowo, świetnymi gadżetami mogą okazać się woreczki z nadrukiem firmy, w których przedsiębiorstwo umieści dowolne upominki – choćby cukierki – i zachęci konsumenta do wykorzystania ich ponownie:

– do przechowywania warzyw, owoców i pieczywa,

– do przechowywania biżuterii,

– do pakowania i przechowywania innych drobnych przedmiotów.

Nieco większą powierzchnię reklamową stworzą natomiast duże torby na zakupy z bawełny, dostępne w wielu rozmiarach i „fasonach” do wyboru. Firma może dostosować je zatem do swojej branży lub postawić na coś uniwersalnego, oferując klientowi samą torbę lub pakując w nią inne nośniki reklamowe, jak gazetki, broszury czy ulotki. Ciekawym rozwiązaniem jest także worek na plecy z nadrukiem, który podobnie jak torbę, klient może zabrać ze sobą wszędzie:

– na zakupy, 

– na siłownię,

– na spacer,

– na plażę, itd.

Opakowanie i gadżet reklamowy dwa w jednym

Firmy zajmujące się produkcją, bawełniane gadżety reklamowe mogą wykorzystać także w podwójnej roli: jako nośnik reklamy i opakowanie dla próbek swojego produktu. Do woreczków z bawełny spakujemy bowiem wiele przeróżnych wyrobów, w tym również tych spożywczych, czyli wymagających higienicznych warunków przechowywania. Warto pamiętać, że bawełna jest naturalna, przewiewna i oddychająca. Można także prać ją w wysokiej temperaturze, co pozwala utrzymać ją w higienicznej czystości. W worki z bawełny da się zapakować na przykład:

– naturalne kosmetyki,

– zioła i kwiaty w doniczkach,

– nasiona, pestki, ziarna,

– produkty spożywcze sypkie, owoce, warzywa, pieczywo, i wiele więcej. 

Dzięki takiemu opakowaniu firma nie musi martwić się już o inne sposoby logowania swojego produktu. Otrzymuje bowiem „owijkę” z nadrukiem logo lub nazwy firmy, zgodną z własnym projektem. 

Gadżet, który wyróżnia z tłumu

Myśląc o gadżetach konferencyjnych, warto pamiętać nie tylko o ich ciekawym charakterze, ale i o designie, który przykuwa wzrok. Odpowiedni projekt naniesiony na materiał bawełniany sprawi, że woreczki, torby czy workoplecaki staną się unikatowe, a przy tym bardzo atrakcyjne wizualnie. To nie tylko wyróżni firmę z tłumu, ale również przekona klientów do korzystania z otrzymanych upominków. W taki sposób reklama na eko gadżecie zyska własne życie – powędruje z konsumentem wszędzie tam, gdzie ten zabierze ją ze sobą. 

Fot.: materiały prasowe Kliena.

Poprzedni wpis

Samodzielne drukowanie naklejek w domu. Jak się do tego zabrać?

Następny wpis

Pakowanie produktów: czym są kofrety?

Następny wpis

Pakowanie produktów: czym są kofrety?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Baza wiedzy

Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej

5 czerwca 2023
Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej 5 czerwca 2023
  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.