Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy?

Redaktor Blue Whale Press Redaktor Blue Whale Press
1 lutego 2023
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Mimo rozwoju internetu i promocji online tradycyjne formy reklamy cieszą się sporą popularnością. Pozwalają bowiem na kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. Jakie warto wybrać, by przyniosły oczekiwany skutek?

Niektórzy uważają, że wydruki reklamowe nie przynoszą współcześnie efektów. Nic bardziej mylnego. Oczywiście promocja online jest bardzo ważna, jednak uzupełnienie jej o tradycyjne wydruki reklamowe może przynieść naprawdę dobre efekty. Plusem tradycyjnych form reklamy jest bez wątpienia fakt, że wówczas można nawiązać swego rodzaju kontakt fizyczny z potencjalnym klientem. A to we współczesnym świecie, który został opanowany przez media cyfrowe, bez wątpienia jest bardzo korzystne. Jakie wydruki reklamowe warto wybrać dla firmy, by dobrze kreowały jej wizerunek i skutecznie promowały jej usługi bądź produkty? Szeroką ofertę znajdziemy nakseroa0.pl.

Zalety materiałów drukowanych

Nikt nie ma wątpliwości, że reklama online jest ważna. Obecnie trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez mediów społecznościowych, strony internetowej czy blogów. Dzięki temu można łatwo pozyskać klienta z dowolnego miejsca na świecie. Nieprawdą jest jednak przekonanie, że materiały drukowane są bezużyteczne. P

Papierowa wersja promocji zdaniem ekspertów – lepiej zapada w pamięć i utrwala się w świadomości potencjalnego klienta. Poza tym papier jest czymś, co można dotknąć, oddziałuje na wiele zmysłów. Osoba nie tylko widzi napisy, rysunki oraz zdjęcia, ale dodatkowo dotyka papieru, jego faktury i gramatury. To sprawia, że łatwiej zapamiętać to, co się na nim znajduje. 

Karty rabatowe i wizytówki to podstawa

Warto inwestować w karty rabatowe. Mimo że żyjemy po części już w cyfrowym świecie, to okazuje się, że klienci nadal uwielbiają korzystać z kart rabatowych. Posiadanie np. karty stałego klienta daje im poczucie, że zostali wyróżnieni. Dlatego chętniej kupią produkty bądź skorzystają z usług, gdzie taką kartę dostali. 

Wciąż wiele osób nosi wizytówki w portfelu i korzysta z nich w razie potrzeby. Jeśli dana osoba będzie szukała produktów czy usług o profilu naszej firmy, jest duże prawdopodobieństwo, że przypomni sobie o wizytówce z namiarami na nią. 

Katalogi – wiele osób lubi je przeglądać

Katalogi produktowe są chętnie zabierane przez klientów do domów. Szczególnie w przypadku osób, które zastanawiają się nad danym produktem bądź usługą i chcą na spokojnie przemyśleć swój wybór. Wówczas mogą w wolnej chwili zajrzeć do katalogu i porównać ofertę. Wiele osób uważa, że jest to wygodniejsze niż przeglądanie stron internetowych. 

Kalendarze, teczki, plakaty

Wręczenie kalendarza czy zapakowanie dokumentów w teczkę z logiem firmy jest nie tylko miłe, ale też sprawia, że zapada ona w pamięć. Także plakaty mogą być ciekawym upominkiem dla klienta. Mało tego, istnieje duże prawdopodobieństwo, że te przedmioty będą też widziane przez inne osoby, które być może również zdecydują się skorzystać z naszych usług czy kupić nasz produkt. 

Fot.: Kaboompics .com/pexels.com

Poprzedni wpis

Naklejki z własnym wzorem – zastosowanie w biznesie

Następny wpis

Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD

Następny wpis

Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap
Maszyna do druku
Reklamowy
Druk offsetowy – wszystko co musisz wiedzieć
29 września 2023
Artystyczny
Rozważania na temat wyboru odpowiedniego kleju do różnych rodzajów powierzchni w branży poligraficznej
17 września 2023
Baza wiedzy
Jak przyciągnąć uwagę klienta do produktu?
15 września 2023
Reklama
Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy
2 września 2023
Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Dlaczego warto korzystać z fizycznych form reklamowych?

Czytaj więcej

Produkcja reklam filmowych – dlaczego warto wynająć profesjonalną firmę?

Czytaj więcej

Wpływ Gadżetów Reklamowych na Lojalność Klientów: Skuteczna Strategia Budowania Trwałych Relacji

Czytaj więcej

Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Druk offsetowy – wszystko co musisz wiedzieć 29 września 2023
  • Rozważania na temat wyboru odpowiedniego kleju do różnych rodzajów powierzchni w branży poligraficznej 17 września 2023
  • Jak przyciągnąć uwagę klienta do produktu? 15 września 2023
  • Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy 2 września 2023
  • Drukowana vs. elektroniczna wersja katalogu reklamowego. Którą opcję wybrać? 30 sierpnia 2023
  • Jak skuteczne mogą być nietypowe etykiety na opakowaniach w promocji Twojego produktu 29 sierpnia 2023
  • Dyplomy i certyfikaty — gdzie je drukować? Jak wybrać dobrą firmę drukarską? 28 sierpnia 2023
  • Jak innowacyjne formy promocji mogą zrewolucjonizować twoją kampanię reklamową? 24 sierpnia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.