Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Trendy w wizytówkach 2021. Czego możemy się spodziewać?

Michał Urbaniak Michał Urbaniak
1 stycznia 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Wizytówka trzymana w dłoni

(fot. Conscious Design, źródło: unsplash.com)

W każdej branży przydają się atrakcyjne, ciekawie zaprojektowane materiały promocyjne. Dotyczy to również wizytówek, które dla niemal każdej firmy są obowiązkowym elementem budowania wizerunku.

W biznesie, podobnie jak w innych dziedzinach życia, ceni się sprawdzone, działające rozwiązania. Dlatego też, mimo że dziś główną płaszczyzną działań marketingowych jest Internet, klasyczne materiały promocyjne, takie jak wizytówki, są nadal chętnie wykorzystywane. Jakie trendy zapanują w tej kategorii w 2021? Z jakich projektów chętnie korzystają obecnie przedsiębiorcy?

Nieśmiertelny minimalizm

(źródło: pixabay.com)

W 2021 roku wciąż dużą popularnością cieszyć się będą tradycyjne, prostokątne, minimalistyczne wizytówki w klasycznych kolorach. Dominuje w nich czerń i biel, ewentualnie odcienie szarości. Poza danymi firmowymi lub osobowymi zawierają najczęściej jeszcze logo firmy lub niewielką grafikę, kojarzącą się z określoną branżą. Wybierany jest dla nich druk jednostronny lub dwustronny, przy czym nieco większym zainteresowaniem cieszy się ten drugi, ponieważ pozwala na przekazanie większej ilości informacji.

Klasyka w nowym wydaniu

W ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie wizytówkami, które bazują na klasycznych projektach, ale wprowadzają do nich małą niepozorną zmianę – zaokrąglone rogi. Tego typu wizytówki przypominają karty bankomatowe, często mają również takie same rozmiary. W ich przypadku chętnie stosowane są także różnego rodzaju uszlachetnienia, które dodają im elegancji.

Pełna personalizacja

O ile wielu freelancerów i drobnych przedsiębiorców korzysta z gotowych rozwiązań, tak większe firmy oraz te, które chcą się w jakiś sposób wyróżnić, często stawiają na spersonalizowane wizytówki. W tym wypadku trudno jednak mówić o konkretnych trendach. Przedsiębiorstwa oczekują profesjonalnego projektu, który będzie nawiązywał do marki lub branży, w której funkcjonują.

Nowoczesne wizytówki z kodem QR

(fot. Markus Winkler, źródło: unsplash.com)

Klasyka wciąż ma się dobrze, ale trzeba przyznać, że coraz więcej przedsiębiorców nie boi się nowoczesnych projektów. Już od kilku dobrych lat chętnie korzystają na przykład z wizytówek z kodami QR, w których najczęściej zapisany jest adres strony www firmy. Kod QR pojawia się zwykle na tylnej stronie, gdzie zajmuje niemal całą jej powierzchnię lub któryś z rogów. Takie wizytówki sprawdzają się w szeroko rozumianej branży IT, jednak chętnie wybierają je również firmy i specjaliści z innych sektorów, którzy chcą podkreślić swój nowoczesny wizerunek.

Sprawdzone kolory

Jeśli chodzi o motyw kolorystyczny wizytówki, to zamiast czerni, bieli czy szarości, warto rozważyć klasyczny niebieski (wciąż trendy kolor ubiegłego roku według Pantone) lub odcienie szarości i żółci (tegoroczny wybór Pantone).

(fot. Shaym, źródło: unsplash.com)

Ten pierwszy to chętnie wykorzystywany kolor, który kojarzy się z biznesem, elegancją i profesjonalizmem, ale też zaufaniem, a to sprzyja budowaniu pożądanego wizerunku firmy. Nic więc dziwnego, że obecnie cieszy się dużą popularnością zarówno w przypadku wizytówek, jak i innych materiałów reklamowych: kalendarzy, banerów czy roll-upów. Połączenie szarości i żółci natomiast świetnie sprawdzi się w sektorach, w których nadrzędną wartością są innowacje i bycie na bieżąco.

Tagi: jakie kolorywizytówka firmowa
Poprzedni wpis

Ministerstwo Finansów planuje obniżkę VAT na prasę i książki

Następny wpis

Podpowiadamy, jak samodzielnie stworzyć i wydrukować etykietę

Następny wpis
Etykieta masła orzechowego

Podpowiadamy, jak samodzielnie stworzyć i wydrukować etykietę

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.