Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Stand reklamowy krok po kroku. Jak go zaprojektować, by zwiększył Twoją sprzedaż?

Martyna Świerc Martyna Świerc
7 kwietnia 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Stand reklamowy krok po kroku. Jak go zaprojektować, by zwiększył Twoją sprzedaż?

Standy reklamowe wcale nie wychodzą z mody. To skuteczna forma reklamy indoor i outdoor. Stand zaprojektowany z głową zwiększy świadomość klientów o Twoim istnieniu i podkręci sprzedaż.

Jak zdefiniować stand reklamowy?

Standem reklamowym nazwać możemy wszelkiego rodzaju stojaki, na których powierzchni zamieścić możemy reklamę. W tej bardzo szerokiej definicji mieszczą się pylony, roll-upy, potykacze, tablice świetlne, trójkątne stojaki i wiele innych.

Stand reklamowy oferuje dużą przestrzeń reklamową, na której możemy zamieścić wszystko, co przyjdzie nam do głowy. Od kompleksowych informacji poprzez hasła i slogany aż po grafiki. Multimedialne standy stwarzają możliwość prezentacji spotów i filmików. Składane potykacze nie zajmują wiele miejsca podczas przechowywania i stwarzają możliwość okazjonalnego użycia.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez takczytam.warszawa (@takczytam.warszawa)

Niska cena i duży potencjał marketingowy

Zaletą standów reklamowych jest ich relatywnie niska cena w stosunku do dostępnej powierzchni reklamowej. To czego potrzebujemy to interesujący pomysł na zagospodarowanie tej przestrzeni. Żart, przewrotność, grafika przykuwająca uwagę, chwytliwe hasło. Jeżeli sami nie jesteśmy w stanie pomyślnie przejść procesu twórczego, warto zainwestować w pomoc agencji marketingowej.

Wybór odpowiednich materiałów

Przede wszystkim warto postawić na stand wysokiej jakości, wykonany z dobrych materiałów – taki, który posłuży nam przez lata. Skoro stand ma stanowić wizytówkę firmy, powinien prezentować się estetycznie. W przeciwnym razie zamiast zachęcać, będzie odstraszał potencjalnych klientów. Stand, który umieszczony będzie na wolnym powietrzu, powinien być wykonany z drewna, metalu lub tworzywa. Standy do wnętrz z powodzeniem wykonane mogą być z tektury.

Jak zaprojektować dobry stand reklamowy?

Kolejny aspekt to nieprzeładowanie standu treścią. Mniej znaczy więcej. Reklama powinna być czytelna i jasna. Chaos informacyjny, małe czcionki, niewielkie grafiki – to wszystko sprawi, że stand będzie nieczytelny. Wybieramy najważniejsze informacje, które chcemy przekazać. Pamiętajmy, że stand ma dwie strony. Każdą z nich możemy zagospodarować na inną informację.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez takczytam.warszawa (@takczytam.warszawa)

Nowocześnie, świeżo i czytelnie

Nowoczesny design to kolejna ze składowych przepisu na udany stand reklamowy. Ulice naszych miast obfitują w wypłowiałe reklamy z lat 90, kolejna z nich umknie oczom klienta. Warto wybierać czytelne, proste fonty, kontrastujące kolory (odpowiednio dopasowane tło i kolor napisów) i stonowane barwy.

Gdzie stand znajdzie zastosowanie?

Standy reklamowe to rozwiązanie idealne niemal na każdą okazję. Pylony sprawdzą się bezpośrednio przed siedzibą firmy. Mają one wówczas charakter informacyjno-powitalny. Klient dowie się, jak brzmi pełna nazwa firmy, w jakich godzinach jest czynna, odczyta numer kontaktowy.

Wszelkiego rodzaju potykacze, standy tekturowe sprawdzą się we wnętrzu – na korytarzu lub przy recepcji. Jest to rozwiązanie przykuwające wzrok na targach, spotkaniach branżowych lub gdy jesteśmy sponsorem jakiegoś wydarzenia. Standy reklamowe do wnętrz powinny być szczególnie przemyślane. Mamy dosłownie chwilę uwagi klienta, który przejdzie obok naszej reklamy. To od jednego sekundowego spojrzenia zależy, czy przyjdzie właśnie do nas.

Przede wszystkim liczy się dobry pomysł

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Dzika Pszczoła – Pijalnia Ziół (@dzikapszczolapijalnia)

Nie ma sensu oszczędzać na pomyśle. W reklamowych standach to właśnie on jest czynnikiem kluczowym. Współczesny design, chwytliwy przekaz, prostota wyrazu. Nade wszystko zaś umiar i czytelne, przejrzyste wykonanie. Taki stand przyciągnie wzrok, zapadnie w pamięć i zachęci klienta do zapoznania się z naszą ofertą.

Stand reklamowy nie musi być poważny i oficjalny. Zastanówmy się, do kogo reklama ma trafić. Żart branżowy, przekaz trafiający do grupy docelowej, absurd lub gra słowna. To wszystko z powodzeniem może znaleźć się na standzie, o ile ma uzasadnienie.

Zdj. główne: Brianna Tucker/unsplash.com

Tagi: jak zaprojektować standreklamastandstand reklamowy
Poprzedni wpis

Druk fotograficzny C-type. Co go wyróżnia?

Następny wpis

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Następny wpis
Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Pozycjonowanie sklepu internetowego - na czym polega i dlaczego jest ważne

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.