Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Reklamuj się na torbie i bądź wszędzie!

Agata Dobosz Agata Dobosz
10 października 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
justynafaliszek/pixabay.com

Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać takie produkty, które nie tylko wyróżniają się walorami dekoracyjnymi i estetycznymi, lecz także są po prostu praktyczne. Dobrym pomysłem jest reklamowanie się na torbach ‒ zarówno tych papierowych, jak i bawełnianych.

Współczesny marketing opiera się na coraz bardziej świadomych działaniach. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że dobra reklama jest połową sukcesu. Specjaliści od marketingu wpadają na kolejne pomysły, jak zaskakiwać odbiorców i zapadać im w pamięć. Jednym ze skutecznych sposobów na reklamowanie się są gadżety, które pełnią funkcję reklamy mobilnej, skutecznie promując daną markę. Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać produkty wykonane z dobrych jakościowo materiałów i praktyczne, które będą jak najczęściej użytkowane przez potencjalnych klientów. Wśród takich przedmiotów możemy wyróżnić torby papierowe i bawełniane.

Torba papierowa z nadrukiem ‒ sprawdzony sposób na reklamę

Torby papierowe skutecznie wypierają plastikowe reklamówki i stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Są chętnie wykorzystywane przez sklepy odzieżowe, obuwnicze, kosmetyczne czy te oferujące zdrową żywność. Poza tym, że są praktyczne, to mogą pełnić też funkcje reklamowe. Papierowe torby świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamy, ponieważ są wielokrotnie używane. Obdarowane nimi osoby mogą przechadzać się po mieście i galeriach handlowych, jednocześnie eksponując logo danej marki.

Atutem papierowych toreb jest także to, że na ich powierzchni można umieścić wiele informacji w postaci nadruku. Z pewnością powinniśmy pamiętać o logo firmy, ale warto zdecydować się również na dodatkowe dane o marce i podać na przykład adres strony internetowej, nazwy profili w mediach społecznościowych albo numer telefonu. Uzupełnieniem podstawowych danych może być chwytliwe hasło.

Kolejną niezaprzeczalną zaletą toreb papierowych jest to, że są one o wiele bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż plastikowe reklamówki. Do ich produkcji warto wykorzystać papier recyklingowy bądź inne surowce pochodzące z materiałów już przetworzonych. Możemy również się upewnić, czy po wykonaniu nadruku torby będą mogły ponownie zostać poddane procesowi recyklingu. Dzięki takim działaniom wykreujemy wizerunek marki, która dba o środowisko i stawia na ekologiczne rozwiązania.

Bawełniana torba reklamowa ‒ ekologiczny wymiar marketingu

Kolejnym skutecznym, a do tego ekologicznym i funkcjonalnym gadżetem reklamowym jest bawełniana torba, która wyróżnia się wytrzymałością. Ich wyższość nad papierowymi torebkami przejawia się w tym, że można je nie tylko wykorzystywać do noszenia ciężkich rzeczy czy zakupów, lecz także prać, gdy się zabrudzą, a tym samym użytkować nawet przez kilka lat. Użytkowanie toreb bawełnianych wiąże się więc z wieloma korzyściami.

Torby bawełniane świetnie wpisują się w coraz popularniejszy nurt zero waste, ale są również skuteczną powierzchnią reklamową, którą można wszędzie ze sobą zabrać. Jeśli umieścimy na takiej torbie wielorazowego użytku logo swojej marki i najważniejsze dane, możemy mieć pewność, że informacje o firmie dotrą do wielu różnych zakątków, przykuwając uwagę kolejnych potencjalnych klientów. Ekologiczne gadżety pomagają budować świadomość marki i jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców

Zdj. główne: justynafaliszek/pixabay.com

Tagi: druk reklamowygadżety reklamowemarketingreklama
Poprzedni wpis

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Następny wpis

Kalendarze personalizowane

Następny wpis

Kalendarze personalizowane

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap
Baza wiedzy
Jak przyciągnąć uwagę klienta do produktu?
15 września 2023
Reklama
Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy
2 września 2023
Druk
Drukowana vs. elektroniczna wersja katalogu reklamowego. Którą opcję wybrać?
30 sierpnia 2023
Marketing i pozycjonowanie
Jak skuteczne mogą być nietypowe etykiety na opakowaniach w promocji Twojego produktu
29 sierpnia 2023
Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Dlaczego warto korzystać z fizycznych form reklamowych?

Czytaj więcej

Produkcja reklam filmowych – dlaczego warto wynająć profesjonalną firmę?

Czytaj więcej

Wpływ Gadżetów Reklamowych na Lojalność Klientów: Skuteczna Strategia Budowania Trwałych Relacji

Czytaj więcej

Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jak przyciągnąć uwagę klienta do produktu? 15 września 2023
  • Jak wykorzystać parasole ogrodowe w promocji twojej firmy 2 września 2023
  • Drukowana vs. elektroniczna wersja katalogu reklamowego. Którą opcję wybrać? 30 sierpnia 2023
  • Jak skuteczne mogą być nietypowe etykiety na opakowaniach w promocji Twojego produktu 29 sierpnia 2023
  • Dyplomy i certyfikaty — gdzie je drukować? Jak wybrać dobrą firmę drukarską? 28 sierpnia 2023
  • Jak innowacyjne formy promocji mogą zrewolucjonizować twoją kampanię reklamową? 24 sierpnia 2023
  • Jak personalizowane opakowania mogą zwiększyć prestiż Twojej marki 24 sierpnia 2023
  • Jak efektywnie zwiększyć zaangażowanie followersów poprzez profesjonalną komunikację wizualną na Instagramie 22 sierpnia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.