Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Reklamuj się na torbie i bądź wszędzie!

Agata Dobosz Agata Dobosz
10 października 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
justynafaliszek/pixabay.com

Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać takie produkty, które nie tylko wyróżniają się walorami dekoracyjnymi i estetycznymi, lecz także są po prostu praktyczne. Dobrym pomysłem jest reklamowanie się na torbach ‒ zarówno tych papierowych, jak i bawełnianych.

Współczesny marketing opiera się na coraz bardziej świadomych działaniach. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że dobra reklama jest połową sukcesu. Specjaliści od marketingu wpadają na kolejne pomysły, jak zaskakiwać odbiorców i zapadać im w pamięć. Jednym ze skutecznych sposobów na reklamowanie się są gadżety, które pełnią funkcję reklamy mobilnej, skutecznie promując daną markę. Na gadżety marketingowe najlepiej wybierać produkty wykonane z dobrych jakościowo materiałów i praktyczne, które będą jak najczęściej użytkowane przez potencjalnych klientów. Wśród takich przedmiotów możemy wyróżnić torby papierowe i bawełniane.

Torba papierowa z nadrukiem ‒ sprawdzony sposób na reklamę

Torby papierowe skutecznie wypierają plastikowe reklamówki i stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Są chętnie wykorzystywane przez sklepy odzieżowe, obuwnicze, kosmetyczne czy te oferujące zdrową żywność. Poza tym, że są praktyczne, to mogą pełnić też funkcje reklamowe. Papierowe torby świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamy, ponieważ są wielokrotnie używane. Obdarowane nimi osoby mogą przechadzać się po mieście i galeriach handlowych, jednocześnie eksponując logo danej marki.

Atutem papierowych toreb jest także to, że na ich powierzchni można umieścić wiele informacji w postaci nadruku. Z pewnością powinniśmy pamiętać o logo firmy, ale warto zdecydować się również na dodatkowe dane o marce i podać na przykład adres strony internetowej, nazwy profili w mediach społecznościowych albo numer telefonu. Uzupełnieniem podstawowych danych może być chwytliwe hasło.

Kolejną niezaprzeczalną zaletą toreb papierowych jest to, że są one o wiele bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż plastikowe reklamówki. Do ich produkcji warto wykorzystać papier recyklingowy bądź inne surowce pochodzące z materiałów już przetworzonych. Możemy również się upewnić, czy po wykonaniu nadruku torby będą mogły ponownie zostać poddane procesowi recyklingu. Dzięki takim działaniom wykreujemy wizerunek marki, która dba o środowisko i stawia na ekologiczne rozwiązania.

Bawełniana torba reklamowa ‒ ekologiczny wymiar marketingu

Kolejnym skutecznym, a do tego ekologicznym i funkcjonalnym gadżetem reklamowym jest bawełniana torba, która wyróżnia się wytrzymałością. Ich wyższość nad papierowymi torebkami przejawia się w tym, że można je nie tylko wykorzystywać do noszenia ciężkich rzeczy czy zakupów, lecz także prać, gdy się zabrudzą, a tym samym użytkować nawet przez kilka lat. Użytkowanie toreb bawełnianych wiąże się więc z wieloma korzyściami.

Torby bawełniane świetnie wpisują się w coraz popularniejszy nurt zero waste, ale są również skuteczną powierzchnią reklamową, którą można wszędzie ze sobą zabrać. Jeśli umieścimy na takiej torbie wielorazowego użytku logo swojej marki i najważniejsze dane, możemy mieć pewność, że informacje o firmie dotrą do wielu różnych zakątków, przykuwając uwagę kolejnych potencjalnych klientów. Ekologiczne gadżety pomagają budować świadomość marki i jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców

Zdj. główne: justynafaliszek/pixabay.com

Tagi: druk reklamowygadżety reklamowemarketingreklama
Poprzedni wpis

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Następny wpis

Kalendarze personalizowane

Następny wpis
Kalendarze personalizowane

Kalendarze personalizowane

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023
Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?
Reklama

Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć?

23 lutego 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023
  • Wydruki reklamowe – co wybrać dla firmy? 1 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.