Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Reklama wewnętrzna? To naprawdę działa

Klaudia Kostyra Klaudia Kostyra
1 września 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Zdjęcie główne: Jose Francisco Fernandez Saura/pexels.com

W zasięgu działania reklamy wewnętrznej potencjalni odbiorcy spędzają dwa razy więcej czasu niż w miejscach, w których umieszczana jest reklama zewnętrzna. Dzięki łatwej adaptacji do przestrzeni i grupy docelowej reklama wewnętrzna jest coraz częściej wybieranym formatem promocji marki.

Czym jest reklama wewnętrzna?

Reklama wewnętrzna to, najprościej mówiąc, tekst, grafika lub inne obiekty wizualne znajdujące się w miejscach publicznych, przyciągające uwagę grupy docelowej i pozwalające na zwiększenie sprzedaży towarów i usługi. Jej głównym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych konsumentów. Jednak aby to osiągnąć, konieczne jest prawidłowe umieszczenie reklamy tam, gdzie grupa docelowa spędza najwięcej czasu.

Typowymi lokalizacjami są wnętrza budynków i budowli mieszkalnych, administracyjnych, publicznych i innych. Należą do nich centra handlowe, centra medyczne i biznesowe, kina, kompleksy sportowe, budynki administracyjne, instytucje edukacyjne, budynki mieszkalne itp. Konstrukcje reklamowe mogą być wykonane m.in. w formie banerów wewnętrznych, stojaków handlowych, materiałów graficznych na podłodze, trójwymiarowych napisów czy znaków świetlnych. Do nośników reklamy wewnętrznej zaliczamy także brandowe gadżety takie jak kalendarze, kubki, teczki, magnesy czy naklejki.

Narzędzia reklamy wewnętrznej

Do umieszczania reklamy wewnętrznej wykorzystywane są określone środki i narzędzia. W szczególności są to:

  • drukowane nośniki reklamowe (naklejki, plakaty, pocztówki itp.);
  • statyczne konstrukcje reklamowe umieszczane w pomieszczeniach;
  • reklama dźwiękowa w lokalach;
  • środki reklamy wideo i multimedialnej – wyświetlacze i ekrany reklamowe, telewizja wewnętrzna, reklama na terminalach płatniczych, multimedialne standy promocyjne itp.;
  • imprezy reklamowe odbywające się na terenie obiektu – prezentacje, degustacje, promocje itp.

Reklama wewnętrzna dzieli się również na in-store i reklamę w miejscach publicznych. W pierwszym przypadku informacje w reklamie podawane są wyłącznie o promocjach i produktach danego punktu sprzedaży. W drugim przypadku reklama może informować o różnych produktach.

Zalety i wady reklamy wewnętrznej

Właściwie nie ma możliwości, by dokładnie prześledzić, jakie efekty przyniosło zastosowanie tego właśnie formatu promocji. Inwestycja w reklamę wewnętrzną jest więc poniekąd strzałem w ciemno. Niemniej takie rozwiązanie ma swoje zalety:

  • duży zasięg;
  • wielokrotne i stałe oddziaływanie na potencjalnych klientów;
  • duża różnorodność w doborze mediów i możliwość łączenia kilku kreatywnych pomysłów;
  • dyskretny i niedrażniący impuls do spontanicznego zakupu.

Ponadto umieszczenie reklamy wewnętrznej to świetna okazja do poinformowania potencjalnych klientów o promocjach i ofertach specjalnych. Dzięki wewnętrznym strukturom reklamowym zapewniony jest niewielki emocjonalny wpływ na konsumenta. Uważa się także, że reklama wewnętrzna może mieć korzystny wpływ nie tylko na wzrost sprzedaży, ale również na świadomość marki.

Jeśli chodzi o wady, które ograniczają wykorzystanie reklamy wewnętrznej, to przede wszystkim dotyczą one złożoności mechanizmu regulacyjnego, który koordynuje umieszczanie nośników reklamowych. Dodatkowo w każdym miejscu publicznym warunki i ceny udostępnienia przestrzeni ustala zarządca danego miejsca.

Pomimo pewnych niedociągnięć, eksperci ds. marketingu wciąż określają reklamę wewnętrzną jako jeden z najbardziej obiecujących i niedrogich sposobów promocji towarów i usług.

Zdjęcie główne: Jose Francisco Fernandez Saura/pexels.com

Tagi: reklamareklama wewnętrzna
Poprzedni wpis

W czym pomoże Ci Adobe InDesign?

Następny wpis

Ponadczasowe printy, które nigdy nie wyjdą z mody

Następny wpis
Markus Winkler/unslash.com

Ponadczasowe printy, które nigdy nie wyjdą z mody

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.