Reklama w wersji XXL: plakaty citylight

Klaudia Kostyra
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne przyjmują współcześnie różnorodne formy, a jedną z tych najbardziej popularnych są citylighty – podświetlane reklamy uliczne.

Citylighty to specjalne konstrukcje składające się z aluminiowej ramy, przeszklenia oraz oświetlenia wewnętrznego, w których umieszczane są plakaty reklamowe. Przeszklenie wykonywane jest zwykle ze szkła hartowanego, poliwęglanu lub pleksi.

Przechodnie w mieście
(fot. Simon Launay, źródło: unsplash.com)

Citylighty coraz popularniejsze

Każdego roku citylighty zyskują coraz większą popularność, co nie dziwi, jeśli wziąć pod uwagę zalety tej formy reklamowej:

  • możliwość umieszczenia w miejscach niedostępnych dla innych rodzajów reklamy – w pobliżu przejść dla pieszych i na przystankach transportu publicznego, w galeriach handlowych, na dworcach, czyli tam, gdzie występują duże skupiska ludzi;
  • czytelność nawet przez całą dobę;
  • ochronę przed działaniem czynników atmosferycznych;
  • możliwość reklamowania dwóch różnych produktów jednocześnie, dzięki dwustronnej konstrukcji;
  • wysoką informacyjność, estetykę i stylowy wygląd przy odpowiednim zaprojektowaniu ekspozycji.

Dodatkowym plusem citylightów jest ich lokalizacja na wysokości oczu odbiorcy oraz wykorzystanie przyciągającego uwagę oświetlenia.

Citylighty mogą promować wydarzenia, produkty, usługi, kampanie społeczne i wiele innych, a przy tym stanowią nieodłączny element estetyki współczesnych miast.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak efektywnie wykorzystać billboardy do zwiększenia widoczności Twojej marki?
Jak efektywnie wykorzystać billboardy do zwiększenia widoczności Twojej marki?
Odkryj tajniki efektywnego wykorzystania billboardów do promocji marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak stworzyć skuteczną kampanię na dużych powierzchniach reklamowych.
/