Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Oceniaj po… grafice! Jak stworzyć idealny produkt z nadrukiem?

Karolina Dobrowolska Karolina Dobrowolska
10 czerwca 2021
w Druk, Poradnik techniczny, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis
Nadruki na koszulkach

(fot. Onlineprinters, źródło: unsplash.com)

Jeśli nadszedł czas, aby dodać do swojego sklepu kilka nowości, podpowiemy Ci, jak stworzyć różnorodne produkty drukowane, aby zrobić wrażenie na klientach.

Ale, jak się zapewne domyślasz, zanim zaczniesz oferować produkty drukowane w swoim sklepie, musisz najpierw stworzyć projekt.

1. Pomysł

Nie musisz być profesjonalistą, aby stworzyć projekt produktów drukowanych. Jeśli zaczynasz od zera i nie masz pomysłów na swój pierwszy wydruk, wybierz minimalistyczne wzory lub typografię. Są one nie tylko dość łatwe w wykonaniu, ale także popularne wśród kupujących online.

2. Projekt typografii

Tworząc projekty, trzymaj się wyraźnych kształtów i form, które są łatwe do rozpoznania lub odczytania. Na pewno chcesz, żeby Twój produkt wyglądał świetnie zarówno z bliska, jak i z daleka. Aby uzyskać odpowiedni projekt, utwórz kilka różnych wariantów. Ten sam design może wyglądać zupełnie inaczej po zmianie koloru, rozmiaru lub tekstury.

Porada od specjalistów: jeśli zdecydujesz się na więcej niż jeden krój pisma w swoim projekcie, upewnij się, że mają one kontrastujące różnice, które się uzupełniają, w przeciwnym razie projekt będzie wyglądał niechlujnie.

Inną rzeczą, którą możesz zrobić, jest użycie zdjęć jako projektów do druku. Możesz nawet mieszać i dopasowywać różne elementy, aby stworzyć niepowtarzalną grafikę. 

Na koniec pomyśl o produktach, które chcesz drukować. Ważne jest również, aby wziąć pod uwagę metodę drukowania produktu, ponieważ wpłynie to na ostateczny wygląd Twojego projektu.

(fot. Stanley Dai, źródło: unsplash.com)

3. Przekształcenie pomysłu na projekt, czyli przygotowanie pliku do druku

Niezależnie od tego, czy chcesz nadać istniejącemu dziełu sztuki inny kształt, czy zaczynasz od pustego płótna, musisz przetłumaczyć swój projekt na plik do druku. Oto dwa sposoby, jak możesz to zrobić:

  • Utwórz samodzielnie plik do druku

Najpopularniejsze oprogramowania, za pomocą których można tworzyć pliki do druku, to Adobe Photoshop i Adobe Illustrator. Są to jednak profesjonalne narzędzia, które kosztują sporo, a większość początkujących projektantów nie jest w stanie tyle zapłacić. Na szczęście istnieją świetne darmowe alternatywy, które oferują podstawowe funkcje potrzebne do utworzenia pliku do druku.

Śmiało wypróbuj te bezpłatne edytory grafiki wektorowej typu open source, które są dostępne w systemach Linux, OS X i Windows:

  •  Poproś kogoś o pomoc

Jeśli nie czujesz się komfortowo, tworząc samodzielnie plik do druku, przekaż to zadanie profesjonaliście. Możesz zatrudnić freelancera za pomocą kilku kliknięć myszką.

4. Miej na uwadze wymagania techniczne

Niezależnie od tego, czy tworzysz plik do druku samodzielnie, czy ktoś inny robi to za Ciebie, postaraj się postępować zgodnie z podstawowymi wymaganiami graficznymi

Nie jest tajemnicą, że jakość Twojego produktu zależy od pliku wydruku, który prześlesz do wybranej przez siebie drukarni. Aby Twoje projekty wyglądały jak najlepiej, dokładnie przestrzegaj podstawowych wymagań graficznych, takich jak:

  • maksymalny rozmiar obszaru zadruku produktu,
  • zalecenia dotyczące rozdzielczości plików,
  • akceptowane formaty plików do druku (png, eps lub inne),
  • używanie przezroczystego tła.

Unikaj używania kolorowego tła, chyba że jest to część Twojego projektu. Nawet jeśli produkt, na którym chcesz drukować, ma ten sam kolor co tło projektu, po wydrukowaniu może wyglądać niewyraźnie.

Podczas pracy nad swoimi projektami pamiętaj, że to, co widzisz na ekranie komputera, może wyglądać zupełnie inaczej na danym produkcie (np. kubku, koszulce, plakacie). Jest to bardzo powszechne zjawisko, dlatego odrób swoją pracę domową i uważnie przeczytaj wytyczne dotyczące plików do druku dla każdego produktu.

5. Znalezienie odpowiedniego produktu do druku dla Twojego projektu

(fot. Joe Ciciarelli, źródło: unsplash.com)

Jeśli zdecydowałeś się dodać produkty drukowane do swojego sklepu, powinieneś wiedzieć, że jest kilka wyróżniających się towarów, które sprzedają się lepiej niż inne. Są to koszulki, bluzy, czapki, kubki i etui na telefony.

Jednak popularność produktu nie jest jedyną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę. Nowe dodatki do sklepu powinny uzupełniać dotychczasową ofertę. Nie miałoby sensu wprowadzanie etui na telefony do sklepu sprzedającego ceramiczne naczynia kuchenne.

Wybierając produkty do swoich projektów, zastanów się również, jaki będzie nadruk i czy będzie dobrze wyglądał na konkretnym produkcie. Na przykład wzory świetnie się sprawdzają na kubkach czy elementach garderoby, zaś nadruki na całej powierzchni, a fotografie najlepiej wyglądają jako plakaty.

Ciężko pracowałeś, tworząc projekt, wybierając odpowiedni produkt i upewniając się, że efekt będzie zgodny z oczekiwaniami. Nic dziwnego, że chcesz, aby klienci pokochali nowy produkt. Ale jak przygotować nowe dzieło na udany start?

Porada od specjalistów: aby mieć pewność co do jakości nowego produktu, zamów próbkę przed wprowadzeniem jej do sklepu. Większość drukarni oferuje próbki po obniżonej cenie.

Podsumowując, przy tworzeniu projektów pamiętaj o produkcie i metodzie nadruku. Postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi plików do druku i wiedz, że to, co widzisz na ekranie komputera, nie zawsze przełoży się na fizyczny produkt.

Tagi: gadżety biurowejakie kolorykatalog produktówprzygotowanie do druku
Poprzedni wpis

Zadbaj o design produktu i sprzedawaj opakowaniem!

Następny wpis

Nowe atramenty Nazdar w DiPrinter. Chodzi o serię 706, 707 i 708

Następny wpis
Zmiana tonera w drukarce

Nowe atramenty Nazdar w DiPrinter. Chodzi o serię 706, 707 i 708

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.