Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Naklejki reklamowe. Do czego je wykorzystać?

Klaudia Kostyra Klaudia Kostyra
7 lipca 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Dan Gold/unsplash.com

Naklejki są popularnym materiałem promocyjnym i skutecznym sposobem reklamowania biznesu. Inwestowanie w ten niedrogi produkt poligraficzny może przynieść naprawdę imponujące rezultaty, od poprawy lojalności klientów do zwiększonej sprzedaży. Przyjrzyjmy się bliżej, jak wykorzystać naklejki do reklamy i innych ważnych dla biznesu celów.

Dlaczego warto wykorzystać naklejki w promocji?

Naklejki od wielu lat cieszą się nieustającą popularnością wśród odbiorców w różnym wieku. Wśród ich zalet warto wskazać:

  • wszechstronność – to narzędzie reklamowe odpowiednie dla każdego biznesu,
  • wielofunkcyjność – mogą pełnić funkcję informacyjną, być przedmiotem identyfikacji marki  czy prezentem dla klienta. Sami odbiorcy mogą wykorzystać je na wiele sposobów – nakleić na zeszyt, meble, telefon czy laptopa,
  • niska cena – to jeden z najtańszych nośników reklamowych. Zamawiając duży nakład, nie wydasz dużo pieniędzy, ale jednocześnie uzyskasz produkt wysokiej jakości,
  • łatwość użycia – naklejki nakleja się na oczyszczoną, odtłuszczoną powierzchnię wewnątrz lub na zewnątrz, na szkle, przedmiotach metalowych i plastikowych, kafelkach, drzwiach, meblach czy papierze.

Dzięki zastosowaniu odpowiednich technologii poligraficznych naklejki są odporne na działanie czynników zewnętrznych i bardziej wytrzymałe. Warianty z usuwalnym klejem nie pozostawiają też śladów na powierzchni.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Production of the best stickers in Europe! (@sectorx_stickers)

Zastosowanie naklejek w biznesie

Istnieje wiele sposobów wykorzystania naklejek, a wszystko zależy od wyobraźni Twojej lub projektanta:

  • Reklama produktu. Naklejki reklamowe umieszczane w transporcie publicznym, punktach sprzedaży, w witrynach i na samochodach zwracają uwagę potencjalnych klientów nie tylko na samą markę, ale także na konkretny towar;
  • Etykiety. Czasami marki potrzebują wewnętrznych materiałów do promocji. W takim przypadku najlepszym wyborem jest etykieta, która służy jako nośnik informacji. Etykieta może pokazywać skład produktu lub inne ważne informacje;
  • Uzupełnienie opakowania. Naklejka w łatwy sposób pozwala powiązać opakowanie z firmą – logo i firmowe kolory od razu pozwalają klientowi zidentyfikować markę;
  • Logistyka. Naklejki służą też do oznaczania towarów w fabryce – nazwa, numer, kody kreskowe, kody QR – pełnią więc funkcję logistyczną;
  • Akcje promocyjne. Małe naklejki są często używane w różnych akcjach. Najlepszym przykładem są tutaj naklejki z Biedronki – klienci otrzymują naklejkę za każde wydane 50 zł, a po uzbieraniu odpowiedniej ilości mogą skorzystać ze specjalnych ofert lub otrzymać prezent. Oprócz tego naklejki można rozdawać podczas różnych wydarzeń – festiwali, targów, konferencji itp;
  • Podziękowanie za zamówienie. Wiele firm do przesyłek z zamówieniami dołącza drobiazg, który ma być formą podziękowania za zakup. Może to być pocztówka, mały kartonik lub właśnie naklejka. Klienci na pewno docenią taki gest;
  • Narzędzie w employer brandingu. Naklejki mogą też pomóc budować wizerunek pracodawcy z wyboru, będąc miłym dopełnieniem welcome packa dla nowych pracowników.

Niedrogie, skuteczne narzędzie reklamowe, fajny prezent dla klientów, niewielka dekoracja – sposobów na wykorzystanie naklejek jest wiele, więc pytanie, do czego są potrzebne, pojawia się raczej rzadko. Naklejki łatwo umieścić na niemal każdej płaskiej powierzchni, a ich kreatywny design i wyrazista kolorystyka zwrócą uwagę na firmę i zwiększą świadomość marki.

Zdj. główne: Dan Gold/unsplash.com

Tagi: gadżetynaklejki reklamowepromocja biznesu
Poprzedni wpis

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

Następny wpis

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Następny wpis

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023
Druk

Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści

23 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023
  • Plotery: Precyzyjne narzędzia graficzne 17 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.