Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Nadruk reklamowy – na co go nanieść?

Aleksandra Michaliszyn Aleksandra Michaliszyn
19 listopada 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 6 min. aby przeczytać ten wpis
Nadruk reklamowy – na co go nanieść?

Artykuł sponsorowany

Nadruk reklamowy na gadżetach oraz odzieży jest świetnym sposobem na zwiększenie świadomości istnienia marki wśród potencjalnych klientów. Dowiedz się, dlaczego warto oraz na co konkretnie go nanieść.

Nadruki reklamowe zwiększają świadomość marki oraz pomagają w zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z nią związanych. Podpowiadamy, na czym warto umieścić nadruk oraz jaką powinien przyjąć formę. 

Jak powinien wyglądać nadruk reklamowy?

Najlepszym pomysłem na nadruk reklamowy jest umieszczenie na gadżetach oraz odzieży logo Twojej firmy, do którego możesz także dołączyć claim marki lub slogan. Zacznijmy więc od tego, jakie powinno być logo, aby umieszczone w firmie nadruku, było skuteczne. Przede wszystkim powinno być ono mądre, ale proste. Mieć ukryty sens, ale niezbyt oczywiste. Takie rozwiązania sprawdzają się najlepiej, ponieważ „zmuszają” odbiorcę do refleksji, co sprawia, że marka pozostaje mu w głowie na dłużej i zwiększa się prawdopodobieństwo, że spośród konkurencji wybierze właśnie ją. Warto także zwrócić szczególną uwagę na litery – ich kształt, wielkość, rozmieszczenie, ponieważ jako odbiorcy, nieświadomie przypisujemy im cechy charakteru. Psychologiczny wydźwięk ma także kolorystyka znajdująca się na logo, która wzbudza różne emocje. Jednak pamiętaj, aby nie używać więcej niż trzech kolorów, bo zrobi się zamęt i zbędny chaos. 

Nadruk na odzieży

Najlepszym miejscem na umieszczenie nadruku reklamowego jest oczywiście odzież oraz artykuły reklamowe na zamówienie takie jak torby materiałowe, czapki itd. Jednak w przypadku nadruku na ubraniach lub akcesoriach koniecznie musisz zwrócić uwagę na metodę nadruku. Jeśli chcesz na odzieży umieścić zdjęcie oraz zależy Ci przede wszystkim na jego trwałości i jak najdokładniejszym odwzorowaniu, to najlepszą metodą będzie sublimacja.  Nadruki wykonane tą metodą są bardzo trwałe i nie ścierają się nawet podczas prania. Dodatkowo jest to dość tania metoda, nawet jeśli zdecydujesz się na niski nakład. Zaś dzięki foli flex druk możesz nadrukować na odzież wzory wielokolorowe oraz z gradientem. Pamiętaj jednak, że ta technika nadruku będzie wyglądać dobrze jedynie wtedy, gdy wzór ma dość prosty kształt bez drobnych elementów. Inną techniką sprawdzającą się dobrze w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków jest  flex-flock. Natomiast sitodruk to metoda dzięki, której uzyskasz wodoodporny nadruk bardzo wysokiej jakości. Nadruk na ubraniach to świetny sposób na odzież pracowniczą oraz jako dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach itp. Dzięki umieszczeniu go na ubraniu Ty i każdy, kto je ubierze, stanie się chodzącą reklamą, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. 

Gadżety reklamowe

Logo w postaci nadruku reklamowego powinno pojawiać się głównie na kluczowym produkcie firmy. Jednak jeśli Twoja firma zajmuje się usługami, a nie produkcją konkretnych towarów, to możesz nieco zaszaleć z umieszczaniem nadruku reklamowego. Dobrym pomysłem jest oczywiście umieszczenie logo oraz sloganu różnego rodzaju artykułach reklamowych, takich jak gadżety biurowe z nadrukiem lub gadżety promocyjne z nadrukiem. Długopisy, notesy, kalendarze, czy inne podobne artykuły tego typu, to z pewnością najbardziej uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej branży.

Nadruki reklamowe zwiększają świadomość marki oraz pomagają w zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z nią związanych. Podpowiadamy, na czym warto umieścić nadruk oraz jaką powinien przyjąć formę. 

Jak powinien wyglądać nadruk reklamowy?

Najlepszym pomysłem na nadruk reklamowy jest umieszczenie na gadżetach oraz odzieży logo Twojej firmy, do którego możesz także dołączyć claim marki lub slogan. Zacznijmy więc od tego, jakie powinno być logo, aby umieszczone w firmie nadruku, było skuteczne. Przede wszystkim powinno być ono mądre, ale proste. Mieć ukryty sens, ale niezbyt oczywiste. Takie rozwiązania sprawdzają się najlepiej, ponieważ „zmuszają” odbiorcę do refleksji, co sprawia, że marka pozostaje mu w głowie na dłużej i zwiększa się prawdopodobieństwo, że spośród konkurencji wybierze właśnie ją. Warto także zwrócić szczególną uwagę na litery – ich kształt, wielkość, rozmieszczenie, ponieważ jako odbiorcy, nieświadomie przypisujemy im cechy charakteru. Psychologiczny wydźwięk ma także kolorystyka znajdująca się na logo, która wzbudza różne emocje. Jednak pamiętaj, aby nie używać więcej niż trzech kolorów, bo zrobi się zamęt i zbędny chaos. 

Nadruk na odzieży

Najlepszym miejscem na umieszczenie nadruku reklamowego jest oczywiście odzież oraz artykuły reklamowe na zamówienie takie jak torby materiałowe, czapki itd. Jednak w przypadku nadruku na ubraniach lub akcesoriach koniecznie musisz zwrócić uwagę na metodę nadruku. Jeśli chcesz na odzieży umieścić zdjęcie oraz zależy Ci przede wszystkim na jego trwałości i jak najdokładniejszym odwzorowaniu, to najlepszą metodą będzie sublimacja.  Nadruki wykonane tą metodą są bardzo trwałe i nie ścierają się nawet podczas prania. Dodatkowo jest to dość tania metoda, nawet jeśli zdecydujesz się na niski nakład. Zaś dzięki foli flex druk możesz nadrukować na odzież wzory wielokolorowe oraz z gradientem. Pamiętaj jednak, że ta technika nadruku będzie wyglądać dobrze jedynie wtedy, gdy wzór ma dość prosty kształt bez drobnych elementów. Inną techniką sprawdzającą się dobrze w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków jest  flex-flock. Natomiast sitodruk to metoda dzięki, której uzyskasz wodoodporny nadruk bardzo wysokiej jakości. Nadruk na ubraniach to świetny sposób na odzież pracowniczą oraz jako dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach itp. Dzięki umieszczeniu go na ubraniu Ty i każdy, kto je ubierze, stanie się chodzącą reklamą, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. 

Gadżety reklamowe

Logo w postaci nadruku reklamowego powinno pojawiać się głównie na kluczowym produkcie firmy. Jednak jeśli Twoja firma zajmuje się usługami, a nie produkcją konkretnych towarów, to możesz nieco zaszaleć z umieszczaniem nadruku reklamowego. Dobrym pomysłem jest oczywiście umieszczenie logo oraz sloganu różnego rodzaju artykułach reklamowych, takich jak gadżety biurowe z nadrukiem lub gadżety promocyjne z nadrukiem. Długopisy, notesy, kalendarze, czy inne podobne artykuły tego typu, to z pewnością najbardziej uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej branży.

Zdjęcie główne: Chelsi Peter/pexels.com

Tagi: nadruk na odzieżnadruk reklamowy
Poprzedni wpis

Problemy z drukiem? Winne może być nawilżenie papieru

Następny wpis

Skład książki. Jakie kroki są niezbędne?

Następny wpis
Mr Cup/Fabien Barral/unsplash.com

Skład książki. Jakie kroki są niezbędne?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.