Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Multiloft – wizytówki z dodatkiem tęczy

Dorota Wanat Dorota Wanat
20 stycznia 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Kolorowa architektura

(fot. Robert Katzki, źródło: unsplash.com)

Wizytówka jest w biznesie niemal tak ważna, jak uścisk dłoni. Mówi wiele nie tylko o nas samych, ale przede wszystkim o jakości naszych usług. Czas na nowe rozwiązanie: poznaj wizytówkę multiloft! 

Wizytówki multiloft są nie tylko efektowne, ale także trwałe. Ich najważniejszym elementem jest cienki papier (multiloft), który tworzy dwie warstwy – wewnętrzną i zewnętrzną. Zwykle są one białe, choć nie jest to regułą. W środku umieszcza się grubszą warstwę (lub warstwy) kolorystyczną. Wszystkie części połączone są bez klejenia na mokro, co wpływa na większą sztywność papieru. Dzięki temu wizytówka typu multiloft jest twarda, odporna i nie ulega łatwemu zgnieceniu w kieszeni marynarki czy w jednej z zakładek portfela. Druk odbywa się na dokładnie tych samych zasadach, co wizytówek tradycyjnych. Dodatkowo można wybrać dowolne laminowanie (matowe lub połyskujące), typ tłoczenia (wklęsłe/wypukłe), a także gramaturę, rodzaj papieru (np. ekologiczny) i rodzaj zadruku. 

Do wyboru, do koloru

Głównym punktem programu jest jednak kolorowa warstwa wewnętrzna. Układ wizytówki multiloft powoduje, że otrzymujemy interesujący efekt barwnych brzegów. To detal, który potrafi przyciągnąć uwagę. Kolor nie zaburza kompozycji, a grubsza faktura dodaje całości nutki eleganckiego profesjonalizmu. 

(fot. Sean Sinclair, źródło: unsplash.com)

Barwy same w sobie przekażą klientom lub partnerom biznesowy pewien komunikat i dzięki temu wesprą Twoje cele sprzedażowe w dyskretny sposób. Wybór nietypowego koloru nie tylko zaciekawi odbiorcę, ale też zapadnie mu w pamięci na zdecydowanie dłużej, niż chłodna biel i klasyczna czerń. Nie ma nic złego w tradycji, ale takich wizytówek jest po prostu cała masa, więc mogą „zginąć” w gąszczu innych. 

Duży wybór kolorów oferowany obecnie przez drukarnie daje szerokie możliwości skomponowania spersonalizowanej wizytówki, która podkreśli osobowość zamawiającego lub nawiąże do komunikacji wizualnej jego firmy. Jeśli będziesz miał problem z odpowiednim doborem kolorów, nic straconego – większość firm z tej branży ma w swojej kadrze grafików i konsultantów, którzy pomogą rozwiać Twoje wątpliwości i wybrać najlepszy projekt.

Wizytówki multiloft występują też w wersji magnetycznej (jedna z warstw zbudowana jest wówczas z podłoża magnetycznego) oraz – co jest szczególną gratką dla fanów technologii – wersji NFC, która ma specjalny chip, zawierający najważniejsze dane kontaktowe w formie cyfrowej. 

Jaki format wybrać?

Na rynku dostępne są 3 główne formaty wizytówek multiloft. Wiele zależy od specyfiki Twojej branży i stylu życia grupy docelowej. Do wyboru masz:

  • 85×55 mm – format kompaktowy, który – dzięki rozmiarowi przybliżonemu do rozmiaru karty kredytowej – bez problemu zmieści się w każdym portfelu czy wizytowniku;
  • 90×50 mm – to najchętniej wybierana, standardowa opcja. Właśnie dlatego warstwa kolorystyczna będzie tutaj odgrywała jeszcze większe znaczenie niż w przypadku pozostałych formatów.
  • 65×65 mm – czyli kwadrat. Coś dla tych, którzy chcą wyróżnić się nie tylko kolorem, ale także kształtem. 

Zalety oryginalnej wizytówki

(fot. Scott Webb, źródło: unsplash.com)

Choć nie każdy odważy się na kolorową wizytówkę, warto wziąć pod uwagę kilka zalet takiego rozwiązania. 

  1. Zwraca uwagę – wizytówka, jako ważny element komunikacji biznesowej, powinna wpadać w oko i pomóc zapamiętać odbiorcy to, co najważniejsze: nazwę firmy, jej kolorystykę oraz logo. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.
  2. Esencja informacji – dobrze skonstruowana wizytówka zawiera najistotniejsze informacje w skondensowanej formie. Dodatek kolorów doda im oryginalności.
  3. Prezentacja firmy – niestandardowe rozwiązania nie tylko pokazują odwagę i dystans do siebie, ale sugerują też, że jako firma jesteś w stanie zapewnić coś więcej niż konkurencja. 

Pamiętaj, że tak samo, jak dbasz o profile biznesowe w mediach społecznościowych czy gadżety firmowe, tak samo (a może nawet bardziej!) należy zadbać o wizytówkę. Bo to ona jest właśnie Twoją… wizytówką.

Tagi: jakie koloryrodzaje papieruwizytówka firmowa
Poprzedni wpis

Co to jest ploter i komu może się przydać?

Następny wpis

Jak wybór opakowania wpływa na wizerunek sklepu? Poświąteczne podsumowania

Następny wpis
Przygotowanie paczki do wysyłki

Jak wybór opakowania wpływa na wizerunek sklepu? Poświąteczne podsumowania

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?
Reklama

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?

27 marca 2023
Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni? 27 marca 2023
  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.