Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Martyna Świerc Martyna Świerc
28 października 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 6 min. aby przeczytać ten wpis
Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Jednym z kluczowych elementów sprzedaży przez Internet jest opakowanie produktu. Pierwsze wrażenie, jakie klient ma po otrzymaniu paczki, to, jakie odczucia wzbudza w nim unboxing, może wpłynąć na jego pozostanie z nami i polecanie dalej.

Każdy, kto prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, musi zdawać sobie sprawę z bardzo ważnego elementu tego biznesu, jakim jest wysyłka. Cena przesyłki, szybkość dostawy i wreszcie wygląd paczki to dla wielu klientów decydujący czynnik. Podpowiadamy dobre praktyki, które zachęcają klienta do wyboru sprzedawcy właśnie przez pryzmat wysyłki towaru.

Pełna informacja o opcjach dostawy

Klienci sklepów internetowych bardzo często skarżą się na brak jasnej informacji o możliwościach i czasie dostawy zakupionego towaru. Komplet informacji powinien być dostępny dla klienta przed dodaniem towaru do koszyka i łatwy do odnalezienia na stronie czy fanpage’u. Jeśli to możliwe, oferujmy różne sposoby dostawy: paczkomat, kuriera, odbiór osobisty. Każdy klient jest inny i preferuje różne sposoby otrzymania paczki. Im większy wybór opcji, tym większa szansa, że klient wybierze najlepszą dla siebie właśnie w naszym sklepie.

Bardzo istotne jest także informowanie klienta z góry o szacowanym czasie dostawy. Im krótszy termin realizacji wysyłki, tym lepiej. Niektórzy klienci są skłonni poczekać na dostawę nawet kilka dni jednak pod warunkiem, że są o tym uprzedzeni z góry.

Różne możliwości zapłaty

Konsumenci nabywający towary przez Internet preferują różne formy płatności. Ważne jest więc stworzenie szerokiego wachlarza możliwości. Od tradycyjnego przelewu poprzez BLIK, PayPal aż po płatność za pobraniem.

Bezpieczne opakowanie i prawidłowe nadanie paczki

Prozaicznymi czynnościami – jednak kluczowymi dla bezpieczeństwa nadawanej przesyłki – są prawidłowe zaadresowanie paczki oraz jej zabezpieczenie. Prawidłowy adres odbiorcy pozwoli paczce dotrzeć pod właściwy adres. Odpowiednio zabezpieczony i opakowany towar zniesie trudne warunki transportu i w nienaruszonym stanie trafi do odbiorcy. Wbrew pozorom to bardzo istotne punkty wysyłki.

Estetyczne opakowanie i obrandowanie

O znaczeniu pierwszego wrażenia nie trzeba nikogo przekonywać. Klienci kupujący przez Internet chcą czuć się wyjątkowo i lubią być rozpieszczani. Warto zadbać o odpowiednią oprawę w postaci opakowania produktu i wywołać efekt „wow” przy unboxingu.

Bardzo ważnym elementem jest identyfikacja wizualna paczki z naszą marką. Możemy postawić na personalizowane kartony/koperty. Tradycyjne pudełko możemy także opieczętować spersonalizowanym stemplem z logo naszej firmy. Warto pomyśleć o drobnym upominku dla klienta: spersonalizowanych cukierkach, krówkach, drobnym gadżecie jak długopis czy notes. Do paczki warto dodać ulotkę, wizytówkę lub krótkie podziękowanie dla klienta i opis naszej działalności. Te wszystkie elementy składają się na dobry odbiór naszych usług w oczach klienta.

Stały kontakt z klientem

Klienci lubią być informowani na bieżąco o tym, na jakim etapie znajduje się wysyłka towaru. Pamiętajmy więc o informowaniu o przyjęciu zamówienia, otrzymaniu płatności, wysyłce paczki. Wskażmy także jasne zasady ewentualnych reklamacji i zgłaszania uwag. Dzięki klarownej komunikacji z klientem budujemy relację oraz wzajemne zaufanie.

Promocje i rabaty na wysyłkę

Pamiętajmy o wprowadzaniu okazjonalnych rabatów na produkty oraz dostawę. Nagradzajmy także bonusami klientów, którzy do nas powracają, np. poprzez wprowadzenie zniżek dla stałych klientów. Oferujmy również dni darmowej dostawy.

Każdy, kto prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, musi zdawać sobie sprawę z bardzo ważnego elementu tego biznesu, jakim jest wysyłka. Cena przesyłki, szybkość dostawy i wreszcie wygląd paczki to dla wielu klientów decydujący czynnik. Podpowiadamy dobre praktyki, które zachęcają klienta do wyboru sprzedawcy właśnie przez pryzmat wysyłki towaru.

Pełna informacja o opcjach dostawy

Klienci sklepów internetowych bardzo często skarżą się na brak jasnej informacji o możliwościach i czasie dostawy zakupionego towaru. Komplet informacji powinien być dostępny dla klienta przed dodaniem towaru do koszyka i łatwy do odnalezienia na stronie czy fanpage’u. Jeśli to możliwe, oferujmy różne sposoby dostawy: paczkomat, kuriera, odbiór osobisty. Każdy klient jest inny i preferuje różne sposoby otrzymania paczki. Im większy wybór opcji, tym większa szansa, że klient wybierze najlepszą dla siebie właśnie w naszym sklepie.

Bardzo istotne jest także informowanie klienta z góry o szacowanym czasie dostawy. Im krótszy termin realizacji wysyłki, tym lepiej. Niektórzy klienci są skłonni poczekać na dostawę nawet kilka dni jednak pod warunkiem, że są o tym uprzedzeni z góry.

Różne możliwości zapłaty

Konsumenci nabywający towary przez Internet preferują różne formy płatności. Ważne jest więc stworzenie szerokiego wachlarza możliwości. Od tradycyjnego przelewu poprzez BLIK, PayPal aż po płatność za pobraniem.

Bezpieczne opakowanie i prawidłowe nadanie paczki

Prozaicznymi czynnościami – jednak kluczowymi dla bezpieczeństwa nadawanej przesyłki – są prawidłowe zaadresowanie paczki oraz jej zabezpieczenie. Prawidłowy adres odbiorcy pozwoli paczce dotrzeć pod właściwy adres. Odpowiednio zabezpieczony i opakowany towar zniesie trudne warunki transportu i w nienaruszonym stanie trafi do odbiorcy. Wbrew pozorom to bardzo istotne punkty wysyłki.

Estetyczne opakowanie i obrandowanie

O znaczeniu pierwszego wrażenia nie trzeba nikogo przekonywać. Klienci kupujący przez Internet chcą czuć się wyjątkowo i lubią być rozpieszczani. Warto zadbać o odpowiednią oprawę w postaci opakowania produktu i wywołać efekt „wow” przy unboxingu.

Bardzo ważnym elementem jest identyfikacja wizualna paczki z naszą marką. Możemy postawić na personalizowane kartony/koperty. Tradycyjne pudełko możemy także opieczętować spersonalizowanym stemplem z logo naszej firmy. Warto pomyśleć o drobnym upominku dla klienta: spersonalizowanych cukierkach, krówkach, drobnym gadżecie jak długopis czy notes. Do paczki warto dodać ulotkę, wizytówkę lub krótkie podziękowanie dla klienta i opis naszej działalności. Te wszystkie elementy składają się na dobry odbiór naszych usług w oczach klienta.

Stały kontakt z klientem

Klienci lubią być informowani na bieżąco o tym, na jakim etapie znajduje się wysyłka towaru. Pamiętajmy więc o informowaniu o przyjęciu zamówienia, otrzymaniu płatności, wysyłce paczki. Wskażmy także jasne zasady ewentualnych reklamacji i zgłaszania uwag. Dzięki klarownej komunikacji z klientem budujemy relację oraz wzajemne zaufanie.

Promocje i rabaty na wysyłkę

Pamiętajmy o wprowadzaniu okazjonalnych rabatów na produkty oraz dostawę. Nagradzajmy także bonusami klientów, którzy do nas powracają, np. poprzez wprowadzenie zniżek dla stałych klientów. Oferujmy również dni darmowej dostawy.

Zdjęcie główne: Monstera/pexels.com

Tagi: jak wysłać paczkęopcje dostawy
Poprzedni wpis

Jak wydać papierową książkę na Amazonie?

Następny wpis

Siatki mesh z nadrukiem. Wszystko o banerze siatkowym

Następny wpis
Siatki mesh z nadrukiem. Wszystko o banerze siatkowym

Siatki mesh z nadrukiem. Wszystko o banerze siatkowym

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.