Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Martyna Świerc Martyna Świerc
28 października 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 6 min. aby przeczytać ten wpis

Jednym z kluczowych elementów sprzedaży przez Internet jest opakowanie produktu. Pierwsze wrażenie, jakie klient ma po otrzymaniu paczki, to, jakie odczucia wzbudza w nim unboxing, może wpłynąć na jego pozostanie z nami i polecanie dalej.

Każdy, kto prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, musi zdawać sobie sprawę z bardzo ważnego elementu tego biznesu, jakim jest wysyłka. Cena przesyłki, szybkość dostawy i wreszcie wygląd paczki to dla wielu klientów decydujący czynnik. Podpowiadamy dobre praktyki, które zachęcają klienta do wyboru sprzedawcy właśnie przez pryzmat wysyłki towaru.

Pełna informacja o opcjach dostawy

Klienci sklepów internetowych bardzo często skarżą się na brak jasnej informacji o możliwościach i czasie dostawy zakupionego towaru. Komplet informacji powinien być dostępny dla klienta przed dodaniem towaru do koszyka i łatwy do odnalezienia na stronie czy fanpage’u. Jeśli to możliwe, oferujmy różne sposoby dostawy: paczkomat, kuriera, odbiór osobisty. Każdy klient jest inny i preferuje różne sposoby otrzymania paczki. Im większy wybór opcji, tym większa szansa, że klient wybierze najlepszą dla siebie właśnie w naszym sklepie.

Bardzo istotne jest także informowanie klienta z góry o szacowanym czasie dostawy. Im krótszy termin realizacji wysyłki, tym lepiej. Niektórzy klienci są skłonni poczekać na dostawę nawet kilka dni jednak pod warunkiem, że są o tym uprzedzeni z góry.

Różne możliwości zapłaty

Konsumenci nabywający towary przez Internet preferują różne formy płatności. Ważne jest więc stworzenie szerokiego wachlarza możliwości. Od tradycyjnego przelewu poprzez BLIK, PayPal aż po płatność za pobraniem.

Bezpieczne opakowanie i prawidłowe nadanie paczki

Prozaicznymi czynnościami – jednak kluczowymi dla bezpieczeństwa nadawanej przesyłki – są prawidłowe zaadresowanie paczki oraz jej zabezpieczenie. Prawidłowy adres odbiorcy pozwoli paczce dotrzeć pod właściwy adres. Odpowiednio zabezpieczony i opakowany towar zniesie trudne warunki transportu i w nienaruszonym stanie trafi do odbiorcy. Wbrew pozorom to bardzo istotne punkty wysyłki.

Estetyczne opakowanie i obrandowanie

O znaczeniu pierwszego wrażenia nie trzeba nikogo przekonywać. Klienci kupujący przez Internet chcą czuć się wyjątkowo i lubią być rozpieszczani. Warto zadbać o odpowiednią oprawę w postaci opakowania produktu i wywołać efekt „wow” przy unboxingu.

Bardzo ważnym elementem jest identyfikacja wizualna paczki z naszą marką. Możemy postawić na personalizowane kartony/koperty. Tradycyjne pudełko możemy także opieczętować spersonalizowanym stemplem z logo naszej firmy. Warto pomyśleć o drobnym upominku dla klienta: spersonalizowanych cukierkach, krówkach, drobnym gadżecie jak długopis czy notes. Do paczki warto dodać ulotkę, wizytówkę lub krótkie podziękowanie dla klienta i opis naszej działalności. Te wszystkie elementy składają się na dobry odbiór naszych usług w oczach klienta.

Stały kontakt z klientem

Klienci lubią być informowani na bieżąco o tym, na jakim etapie znajduje się wysyłka towaru. Pamiętajmy więc o informowaniu o przyjęciu zamówienia, otrzymaniu płatności, wysyłce paczki. Wskażmy także jasne zasady ewentualnych reklamacji i zgłaszania uwag. Dzięki klarownej komunikacji z klientem budujemy relację oraz wzajemne zaufanie.

Promocje i rabaty na wysyłkę

Pamiętajmy o wprowadzaniu okazjonalnych rabatów na produkty oraz dostawę. Nagradzajmy także bonusami klientów, którzy do nas powracają, np. poprzez wprowadzenie zniżek dla stałych klientów. Oferujmy również dni darmowej dostawy.

Każdy, kto prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, musi zdawać sobie sprawę z bardzo ważnego elementu tego biznesu, jakim jest wysyłka. Cena przesyłki, szybkość dostawy i wreszcie wygląd paczki to dla wielu klientów decydujący czynnik. Podpowiadamy dobre praktyki, które zachęcają klienta do wyboru sprzedawcy właśnie przez pryzmat wysyłki towaru.

Pełna informacja o opcjach dostawy

Klienci sklepów internetowych bardzo często skarżą się na brak jasnej informacji o możliwościach i czasie dostawy zakupionego towaru. Komplet informacji powinien być dostępny dla klienta przed dodaniem towaru do koszyka i łatwy do odnalezienia na stronie czy fanpage’u. Jeśli to możliwe, oferujmy różne sposoby dostawy: paczkomat, kuriera, odbiór osobisty. Każdy klient jest inny i preferuje różne sposoby otrzymania paczki. Im większy wybór opcji, tym większa szansa, że klient wybierze najlepszą dla siebie właśnie w naszym sklepie.

Bardzo istotne jest także informowanie klienta z góry o szacowanym czasie dostawy. Im krótszy termin realizacji wysyłki, tym lepiej. Niektórzy klienci są skłonni poczekać na dostawę nawet kilka dni jednak pod warunkiem, że są o tym uprzedzeni z góry.

Różne możliwości zapłaty

Konsumenci nabywający towary przez Internet preferują różne formy płatności. Ważne jest więc stworzenie szerokiego wachlarza możliwości. Od tradycyjnego przelewu poprzez BLIK, PayPal aż po płatność za pobraniem.

Bezpieczne opakowanie i prawidłowe nadanie paczki

Prozaicznymi czynnościami – jednak kluczowymi dla bezpieczeństwa nadawanej przesyłki – są prawidłowe zaadresowanie paczki oraz jej zabezpieczenie. Prawidłowy adres odbiorcy pozwoli paczce dotrzeć pod właściwy adres. Odpowiednio zabezpieczony i opakowany towar zniesie trudne warunki transportu i w nienaruszonym stanie trafi do odbiorcy. Wbrew pozorom to bardzo istotne punkty wysyłki.

Estetyczne opakowanie i obrandowanie

O znaczeniu pierwszego wrażenia nie trzeba nikogo przekonywać. Klienci kupujący przez Internet chcą czuć się wyjątkowo i lubią być rozpieszczani. Warto zadbać o odpowiednią oprawę w postaci opakowania produktu i wywołać efekt „wow” przy unboxingu.

Bardzo ważnym elementem jest identyfikacja wizualna paczki z naszą marką. Możemy postawić na personalizowane kartony/koperty. Tradycyjne pudełko możemy także opieczętować spersonalizowanym stemplem z logo naszej firmy. Warto pomyśleć o drobnym upominku dla klienta: spersonalizowanych cukierkach, krówkach, drobnym gadżecie jak długopis czy notes. Do paczki warto dodać ulotkę, wizytówkę lub krótkie podziękowanie dla klienta i opis naszej działalności. Te wszystkie elementy składają się na dobry odbiór naszych usług w oczach klienta.

Stały kontakt z klientem

Klienci lubią być informowani na bieżąco o tym, na jakim etapie znajduje się wysyłka towaru. Pamiętajmy więc o informowaniu o przyjęciu zamówienia, otrzymaniu płatności, wysyłce paczki. Wskażmy także jasne zasady ewentualnych reklamacji i zgłaszania uwag. Dzięki klarownej komunikacji z klientem budujemy relację oraz wzajemne zaufanie.

Promocje i rabaty na wysyłkę

Pamiętajmy o wprowadzaniu okazjonalnych rabatów na produkty oraz dostawę. Nagradzajmy także bonusami klientów, którzy do nas powracają, np. poprzez wprowadzenie zniżek dla stałych klientów. Oferujmy również dni darmowej dostawy.

Zdjęcie główne: Monstera/pexels.com

Tagi: jak wysłać paczkęopcje dostawy
Poprzedni wpis

Jak wydać papierową książkę na Amazonie?

Następny wpis

Siatki mesh z nadrukiem. Wszystko o banerze siatkowym

Następny wpis

Siatki mesh z nadrukiem. Wszystko o banerze siatkowym

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023
Druk

Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści

23 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023
  • Plotery: Precyzyjne narzędzia graficzne 17 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.